LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ760PZXV roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Eendje 02-01-2019

Bevroren waterballet

Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

Toen we twee jaar geleden deze koelkast kochten waren we helemaal blij. Wat een ruimte. Je kan altijd alles kwijt echt super. Ook de hoeveelheid ijsblokjes voldoet aan de verwachting.
Maar dan na iets langer dan een jaar blijkt de onderste la helemaal vol bevroren water te zitten en er ligt een hele plas water onder de koelkast.
Volgens de monteur is dit een defecte ijsmaker, die hij al standaard bij zich heeft en deze wordt vervangen. Ook komt het doordat de afvoer verstopt door te veel stof. Alleen staat onze koekast van de vloer, dus zoveel stof komt er niet. Wij weer blij, de koelkast doet het weer.
Maar dan na twee maanden weer een plas water op de keukenvloer. Nu buiten de garantie, dus helaas zelf de monteur betalen (€126,-) Voor de onderdelen heeft LG wel een regeling. Toch vind ik dit geen service. Om nou elke paar maanden met een plas water op de keukenvloer te zitten vind ik ook zo wat.

Pluspunten

• Ruimte

Minpunten

• Geluidniveau
  • Lekkage

Aaltje 30-12-2017

Prachtige koelkast

Prachtige koelkast!
We hebben altijd al een Amerikaanse koelkast willen hebben en waren ook heel blij dat we er eentje konden testen voor we er een gingen aankopen. De koelkast is lekker ruim waardoor je er veel in kwijt kan, handig als je een groot gezin hebt. De koelkast heeft een mooi RVS design en past in zowel iedere keuken. Een van de redenen waarom wij graag een Amerikaanse koelkast wilden is vanwege de ijsblok dispenser. Dit is echt een geweldige uitvinding! Zo ben je altijd voorzien van een gekoeld drankje op ieder gewenst moment.
Samengevat is dit een ideale koelkast voor gezinnen die veel verschillende etens-en drankwaren kwijt willen in hun koelkast.

Pluspunten

• Door-in-Door
  • Opbergruimte

Stuif 22-02-2017

Niet helemaal wat ik gehoopt had.

Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

Sinds een paar weken hebben wij deze koelkast en ik ben helaas niet helemaal tevreden over een aantal voor mij belangrijke punten.

Qua design is deze koelkast prachtig en de ruimte in de koelkast is groot. Wij hadden hiervoor ook een grote Amerikaanse koelkast, maar die is toch iets kleiner van binnen. Deze is handig ingedeeld door de dubbele deur. Daar schuilt voor mij een eerste minpunt en dat is als de koelkastdeur goed gevuld is, deze behoorlijk zwaarder open en dicht gaat en bij het dichtslaan van de deur hoor ik de hele boel rammelen. De greep van de deur zit voor mij net te laag, waardoor ik bij het openen ervan telkens iets moet bukken, ook de lades in de koelkast hebben de grip aan de onderkant, waardoor ik ook hier verder moet bukken. Dus voor lange mensen met rugklachten is dit belastend, althans zo ervaar ik het. Het vriesgedeelte is ook zeer ruim van indeling. Er komt met grote kracht lekker koud water uit de watertap en doordat deze wat hoger geplaatst is, kan je ook makkelijk een kan vullen. De hoeveelheid ijs die erin op voorraad zit vind ik wat weinig. Met een feestje ben je toch snel door je ijsblokjes heen. Het laatste nadeel vind ik dat hij toch redelijk wat geluid maakt. Het kan vervelend zijn als je een open keuken hebt. Over het algemeen verder een goede koelkast.

• zeer ruim
  • dubbele deur

Minpunten

• zwaar te openen door dubbele deur
  • grip van de deur zit te laag voor langere mensen
  • grip groetelades aan onderkant dus ook laag

Bas Kwakkel 20-02-2017

Heerlijke grote koelkast!

Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

Onze oude koelkast was gesneuveld dus moesten we op zoek naar een nieuwe. Na heel wat vergelijken hebben we voor deze koelkast gekozen. Na dat hij geplaatst was moesten we even een paar uurtjes wachten voordat hij aan mocht. Na een nachtje zaten er al heel wat ijsblokjes in en konden we de koelkast gaan gebruiken.

De koelkast is heerlijk stil in vergelijking met onze oude dat vind ik echt een groot pluspunt omdat de koelkast niet ingebouwd is. De koelkast is super ruim en dat is echt heerlijk met een groot gezin. Je kan veel invriezen zodat je eigenlijk ook niks weer gegooid. De door in door werkt erg makkelijk want met een kleine handeling pak je gemakkelijk je veel gebruikte producten uit de koelkast.

Ook is de watertap lekker koud en heb je zo je glas gevuld, door de filter die er word bijgeleverd smaakt je water ook veel zachter in vergelijking met water wat je direct uit de kraan tapt.

Het design is stijlvol en straks en misstaat niet in huis, de koelkas heeft een luxe uitstraling. Het toetsten paneel is makkelijk bedienbaar om de temperatuur in te stellen.

Ik vind het een aanrader en zeker het geld waard.

Pluspunten

• Grote vriezer
  • door in door
  • Watertap
  • Ijsblokjes
  • Speciale groentelade

RonaldHK 20-02-2017

Geweldige koelvriescombinatie, top ding!!

Prachtig apparaat, mooie koelvriescombinatie
Heerlijk grote koelkast.
Er zot meer ruimte in dan dat je denkt.
Ideaal met mogelijkheid voor iksblokjes, water en crusht ice.
Lekker voor als het straks warmer weer word.
De temperatuur is met touchscreen te regelen per graad, 100% handiger dan een draaiknop.
De Door-in-Door functie is super handig voor de dagelijkse spullen welke je vaak pakt.
De inhoud is ook zeer verrassend, op de bovenste 3 planken 7 kratten bier ;-)

Pluspunten

• Ijsblokjes
  • Inhoud koelkast en Door-in-Door
  • Grote vriesvak
  • Water tap

FamilieWillems 19-02-2017

RVS Eyecatcher voor in de keuken

Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

Na ruim 12 jaar een prachtige amerikaanse koelkast van LG werd het tijd voor vernieuwing. We zijn bewust op zoek gegaan naar een ruime, gebruiksvriendelijke koelkast en kwamen snel op dit type koelkast uit. De koelkast staat er nu ruim een week en is netjes thuis bezorgd en geïnstalleerd door de bezorgers. De indeling van zowel de koel als het vriesgedeelte zijn heel praktisch en de verlichting is top. De koelkast is van RVS en prachtig afgewerkt met mooie details. En het is werkelijk een eyecatcher in onze keuken en daarnaast erg stil. De koelkast en vriesgedeelte zijn ruimer door de praktische indeling. Het is echt een aanrader.

Mikey 18-02-2017

Zeer grote Amerikaanse frigo

Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

Mooie grote ruime frigo en vriesgedeelte, sinds korte tijd nog maar in bezit maar tot nu toe echt een geweldig apparaat. Water en ijsblokjes zonder problemen en zeer stil

Pluspunten

• Grote koelruimte
  • Ruime diepvries
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Geen tot nu toe