ETNA KKV1143WIT wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKV1143WIT wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

r*************@g******** 03-03-2023

Prima koelkast

Geschreven voor: ETNA KKV1143WIT wit

Koelkast.

Prima koelkast van Etna.
Prijs kwaliteit zeer goed.
Er is genoeg ruimte.

Pluspunten

• Ruimte
  • Prijs

Minpunten

Officiele reactie van Atag 06-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit en ruimte van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

Suzanna 30-07-2018

Slechte beurt van Etna

Geschreven voor: ETNA KKV1143WIT wit

We hebben deze koelkast in huis vanaf april 2015 en dachten een goede koop te hebben gedaan. Wel een budget koelkast, en dat bleek. Na een paar dagen brak het handvat al af (nee mevrouw, valt niet onder de garantie!) En langzamerhand gingen er steeds meer dingen kapot. De rekken in de deur (voor melk etc) zijn op 2 na allemaal gescheurd of afgebroken. De rubbers waren heel snel gescheurd. De koelkast gaat bovendien snel vriezen als je hem te hoog zet, als je daarna weer een lagere stand aanhoudt ontdooit het water allemaal, maar kan de koelkast dit niet kwijt, waardoor je vervolgens met een lekkende koelkast zit. Ik heb het onderhoud gedaan volgens het boekje, maar dit mocht niet baten.
Tot overmaat van ramp kan deze koelkast de temperatuur niet aanhouden als de omgevingstemperatuur te hoog is (deze zomer) en wordt de inhoud niet genoeg gekoeld (temperatuur in de koelkast ongeveer 15 graden).
Ik raad deze koelkast zeer sterk af en kies nooit meer voor Etna.

Minpunten

• Slechte kwaliteit onderdelen
  • Snel verstopt
  • Geen no frost
  • Onderdelen vallen niet onder garantie
  • Koelkast koelt niet goed in de zomer

Officiele reactie van Atag 31-07-2018

Goedemorgen Suzanna, vervelend te lezen dat je een mindere ervaring hebt met deze ETNA vrijstaande koelkast. We zouden graag willen kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com
Met vriendelijke groet.
Webcare Team ETNA