Samsung RT38K5400S9 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RT38K5400S9 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

M 29-09-2017

Prima Koel/vries combinatie

Ruime koelkast voor wanneer je toch net iets meer ruimte wilt hebben. De koelkast is mooi afgewerkt en heeft ook nog eens een ruime vries gedeelte. Pas in gebruik maar zeker het geld waard.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Indeling
  • Geluid

rav 24-11-2016

Pas enkele dagen in gebruik, lijkt goed apparaat

Gekocht via Cool Blue, binnen 10 uren geleverd. Koelt goed en erg ruim.
Grote Mispunt van Samsung dat ze uit zuinigheid niet eens een Nederlandse Handleiding kunnen maken, alleen in het Frans.
Rot streek van Samsung !

Patrick 07-11-2016

mooie koelvries combi

heb deze een tijdje mogen testen.
Echt aan te bevelen om te kopen. Alles is snel koel en bevroren.
En makkelijk de indeling te veranderen.
Ideaal is dat je ook geen ijs krijgt in de vriezer dus je hoeft hem niet te ontdooien

Pluspunten

• geen ijs in vriezer
  • makkelijk anders in te delen
  • verspreid geen geuren onderling

Minpunten

• geluid

Tamara97 03-11-2016

Koel/vries combinatie Samsung

Ik heb deze koelkast twee weken mogen testen, dit is wat ik ervan vind: het is een hele degelijke koelkast die perfect zijn werk doet. Het vriesgedeelte is goed koud en kan tot -23 graden vriezen en je kunt hem ook afzonderlijk uitzetten of op koelstant zetten. Als je de deur dichtlaat hebben je na 4 uur de juiste koelkasttemperatuur bereikt en kun je je eten erin leggen. Door de luchtcirculatie komt er geen condens in de koelkast. Verder is de koelkast ontzettend ruim en heel licht door de ledverlichting. De groentelade is groot en de bovenste schuiflade is heel handig. Het nadeel van deze koel/vries combinatie is dat als de vriezer aanstaat hij best veel geluid maakt waar ik niet aan kon wennen. Net alsof de afzuigkap aanstond. Er komen af en toe de meest vreemde geluiden uit. Verder is hij best groot dus je moet er wel de ruimte voor hebben.
Maar al met al is het een goede, fijne koel- en vrieskast.

Pluspunten

• Ruim
  • Licht
  • Stoer

Minpunten

• Geluid
  • Afmeting