LG GBB59PZJZS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB59PZJZS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LeoB 24-06-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

Nu na 5 weken heb ik toch eindelijk een minpuntje ontdekt bij de nieuwe koelkast. Als je in de bovenste lade van de vriezer een brood stopt krijg je die er niet zo makkelijk uit als de deur van de koelkast dicht is. De lade gaat net niet ver genoeg open. En ja dan kan je zeggen dan doe je het brood in een andere lade.. Dat klopt, kan ook. Zeker. Maar het viel gewoon op. Verder heb ik nog geen minpunten kunnen ontdekken en dat zegt toch wel wat over de koel vriescombinatie. Na 5 weken is het nog steeds een mooi apparaat en blijf ik blij zijn met het niet zo felle licht dat ’s nachts als je de koelkast deur open doet je tegemoet komt. Gewoon een genot aan je ogen en daarna niet met vlekken in je ogen weer naar boven maar gewoon goed zicht.

Pluspunten

• no frost
  • ruime koeling
  • ledverlichting
  • automatische temperatuur regeling

Minpunten

• vingerafdrukken op de deur

Guyke 27-05-2017

Mooie design koel- vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

Na 14 jaar toe aan een andere koel- vriescombinatie. Omdat het oude apparaat veel kabaal maakte gedurende de dag hoopte ik op minder geluid. Geluid is minder, maar vind het toch nog te v Voor een gezin met 4 personen is hij wat aan de kleine kant. Het wijzigen van de indeling is heel beperkt. Alleen het bovenste plateau kun je wat hoger of lager zetten. De vakken in de deur staan vast en zijn niet in hoogte te wijzigen. Het bovenste vak in de deur is eigenlijk net iets te hoog. Led-verlichting is goed. De buitenkant ziet er prachtig uit maar is wel “gevoelig” voor vingerafdrukken omdat de koel- vriescombinatie geen handgrepen heeft. Het gebruikt van de koelkast spreekt voor zich, de temperatuuraanduiding is goed. Ben tevreden over de LG, werkt naar tevredenheid. Moet wel wennen aan de indeling. Heeft ook minder inhoud dan mijn vorige koel- vriescombinatie.

• Goede verlichting

Minpunten

• Geen handgrepen, dus vingerafdrukken!
  • Weinig mogelijkheden om plateaus te verleggen

Joanna 23-05-2017

geweldig !

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

Wat een schitterende koel-vries combinatie. Je wordt al blij als je hem hebt staan. De dikke handleiding heb je eigenlijk niet nodig want gebruik is eigenlijk simpel. De extra's zoals de 'smart diagnosis app' hoef je natuurlijk alleen in het onfortuinlijke geval dat er iets mis is te gebruiken maar daar ga ik me niet op voorhand al mee bezig houden.
Over de koelkast: Door de mooie verlichting heb je goed overzicht en de 'no-frost' zorgt ervoor dat er echt geen vriesaanslag in de koelkast of het vries gedeelte komt. De groentes blijven door de speciale luchtcirculatie extra lang vers. Een kool die ik net voor een weekje vakantie gekocht had lag er bij terug komst nog net zo fris bij! en de kaas in het plastic bakje krijgt geen condensdruppels meer.
Door de doorzichtige lades van het vriesdeel kun je makkelijk de inhoud zien en dat is heel handig! ik ben er echt super blij mee het is een aanwinst voor mijn huishouden!

Pluspunten

• handige en eenvudige bediening
  • mooi verlicht waardoor je overzicht hebt
  • moderne uitvoering
  • energiezuinig
  • groenten blijven echt langer vers

Minpunten

• je kunt er niets bovenop zetten

seppe lucas 20-05-2017

groot mooi en ronduit geweldig

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

Geweldige koelkast, hij kwam ingepakt in plastic en piepschuim de kans dat er iets mee gebeurt tijdens het vervoeren is nihil, hij is zwaar maar hij valt te tillen met 2 sterke mensen en je kan het zonder schade zo de trap op schuiven. Hij komt alleen met een snel start gids waarop staat waar je de handleiding kan vinden op hun website. Het stroomdraad begin aan de boven kans en komt naar beneden hij is niet super lang maar lang genoeg voor de meeste mensen het lampje in de koelkast zelf is perfect, overigens kan je zelf de temperatuur van de koelkast en de vriezer aanpassen ook kan je een alarmpje aanzetten die afgaat als de deur te lang openstaan, het is wel handig om deze uit te doen bij het inpakken van boodschappen de schappen van de koelkast en de bakken van de vriezer zijn doorzichtig waardoor je heel makkelijk kan zien wat je nog in huis hebt, dus ronduit geweldig.

Pluspunten

• mooi
  • doorzichtige schappen

Sandra 17-05-2017

Mooi apparaat met weinig lawaai

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

We zijn een gezin met 2 kinderen en hebben redelijk wat ruimte nodig als koelvriescombinatie. Een andere eis is dat de nieuwe koelkast energiezuinig is, liefst A+ of beter; redelijk wat vriesruimte bied natuurlijk en een budget van 600 euro. Verder hadden we geen eisen qua breedte en diepte als het maar koelkast en vriezer ineen is. Aangezien Tweakers.net veel mogelijkheden bied om aan te geven wat je eisen zijn, was de keuze redelijk snel gemaakt. Opties A++, prijs 600 euro.
Zo kwamen we uit bij de LG koelvriescombinatie met een inhoud van 225 liter aan koelruimte en 93 liter aan vriesruimte. Deze koelvriescombinatie heeft een handig lcd display boven in de koelkast. De Moist Balance crisper, Bio Shield en het Multi-Air Flow systeem zorgen ervoor dat alle artikelen op een optimale wijze gekoeld worden en dus de versheid behouden. Ook de No Frost functie is natuurlijk ideaal. Zeker met kinderen die de deur geregeld open laten staan scheelt het een hoop ijssteken als je een keer de koelkast schoon maakt.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Mooie LED verlichting aan de binnenkant

Minpunten

• Helaas zie je makkelijk alle vingers op de deur

Mylène 15-05-2017

Stijlvolle koelkast

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

Omdat de stijl van deze koelkast (rvs) past bij de rest van mijn keuken en hij ook deel uitmaakt van de woonkamer vanwege een open keuken sluit hij qua design volledig aan bij mijn wensen. De koelkast is vrij hoog wat met name het koelkast gedeelte overzichtelijk en ruim maakt. Ook de deur biedt veel ruimte om producten in kwijt te kunnen.
Hij koelt heel goed, op alle lagen en ook de groentelade is erg ruim.
Het display/ bedieningspaneel zit netjes aan de binnenkant van de koelkast. Ook de alarmfunctie, die aangeeft of de deur open blijft staan is ideaal aangezien dat bij ons nog wel eens gebeurd.
De vriezerlades, 3 stuks zijn met name erg hoog, persoonlijk vind ik dat wat onhandig aangezien bredere lades meer overzicht geven. Nu moet ik steeds een lade eruit halen als ik iets nodig heb ( wat overigens wel gemakkelijk gaat.
De mooie stijl, rvs geeft wel wat meer poetswerk. Ieder vingertje of vlekje is zichtbaar maar ook weer eenvoudig weg te poetsen.
Verder maakt hij weinig tot geen geluid wat erg prettig is bij een open keuken!

• Weinig geluid
  • Koelt snel en goed

Minpunten

• Vriezerlades hoog ipv breed
  • Vingervlek gevoelig
  • Deur blijft vaak open staan, valt niet snel dicht

Pauline 04-12-2016

Overzichtelijk, geluidsarm, mooi design, handige bediening

Geschreven voor: LG GBB59PZJZS rvs

Deze koelvriescombinatie heeft een overzichtelijk indeling, is makkelijk te bedienen, heeft een mooi design en is geluidsarm.

Pluspunten

• Overzichtelijke indeling
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog niet ontdekt