Siemens KG56NXI30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG56NXI30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Gerard 14-08-2020

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Mooie design koel vries combinatie met veel ruimte en handige indeling. de verlichting is super en met de handige grote lades kun je alle boodschappen makkelijk kwijt.

• Ruimtelijk
  • Handige indeling
  • zuinig

Minpunten

• geen

H.Ertekin 14-08-2020

Grote koelkast met vriezer

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Ik was op zoek naar een grote koelkast met een ruime vriezer en zo kwam ik na veel zoeken op internet op deze Siemens koelkast uit,ben tot nu toe heel erg tevreden is ruimer als dat ik had verwacht.
Geweldige koelkast.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Is stil
  • Zuinig met energie

Fijne Koelkast 06-05-2019

Super mooie grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Hele mooie grote koelkast, gekocht en geen spijt van. Een goed werkend en ideaal product voor in de keuken.
Overzichtelijk en veel inhoud ken je er in kwijt.
Mooie apparte bakken voor snijwaar of fruit.
Ook voldoende ruime bakken voor de diepvries 1 grote bak en 2 kleinere naast elkaar
Dure uitgave maar zeker de moeite waard!!

Rachel 16-07-2018

Pracht koelkast

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Mooie en goedafgewerkte koelkast. De koelkast heeft een luxe uiterlijk en de deuren sluiten als een Rolls-Royce. Vooral de no-frost is een uitkomst. Groente bewaard in de groentelade blijven heerlijk vers.

Laaziz 13-02-2018

Een grote mooie ruime en moderne koelkast

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Deze koelkast is een echte aanrader want het is een grote ruime koelkast voor een grote gezin en ook een stille no Frost koelkast.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Stille motor en een no Frost koelkast

Selma 25-01-2018

Siemens Koelkast

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Ik heb hem al paar dagen. Het gebruik is perfect. Super goede koelkast om te gebruiken. Producten gaan goed mee.

fam. Wamelink 22-12-2017

Echte blikvanger!

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Na veel oriënteren zijn we uitgekomen op deze mooie blikvanger. Hij is groot en veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte.
Maakt helemaal geen lawaai. Je hoort de koelkast alleen als het aanslaat maar dat is echt minimaal en het stoort ons niet. en verder muisstil wanneer het afslaat.
We hebben gekozen voor een No frost, nou heerlijk geen ijsvorming meer. De andere reden voor deze keuze is dat je groente en/fruit en vlees afzonderlijk kunt koelen op de juiste temperatuur. Er zitten dus gewoon heel veel mogelijkheden op
En dan het design. Gewoon mooi en er is nagedacht over de afwerking en met geïntegreerde handgrepen en ook belangrijk voor ene betaalbare prijs. Dus kortom wij zijn blij met deze aankoop!!

Arthur 16-03-2017

Ruime koelkast, maakt veel lawaai

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Deze ruime koelkast koelt goed. Hij is wel erg diep, waardoor spullen achterin moeilijk bereikbaar zijn. De vormgeving en het uiterlijk zijn fraai. Het grootste probleem: hij maakt erg veel lawaai, gedurende het grootste deel van de dag. Bovendien is het geluid telkens anders, varierend van suizen, zoemen en loeien tot borrelende geluiden. Soms klinkt het als het luchtalarm vanuit de verte... Gezien deze geluiden ben ik benieuwd naar de duurzaamheid van deze koelkast.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Koeling

Minpunten

• Lawaai

Femke 19-09-2016

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KG56NXI30

Prettige koelkast. De koelkast staat in een hoek en de deur kan niet ver open, maar alle lades kunnen er prima uit.
Veel ruimte en goed energielabel. Het enige nadeel was dat de eierbakjes iets solider hadden gekund, maar dat is maar een heel klein minpuntje.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Lades goed uitschuifbaar
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Eierbakjes