LG GBB59PZGFS platina, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB59PZGFS platina, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Orlando 20-03-2018

Na bijna een jaar gebruik review nummer 2

Een poos geleden ook al een review geschreven voor deze kast en het leek mij gepast om na zon lange tijd eens te kijken of ik echt zo overtuigd was als bij mijn vorige review.
Een aantal punten vallen mij op, ik had nooit verwacht dat ik zoveel waarde zou hechten aan de vers-lades, de groente blijft echt merkbaar langer vers en hij koelt echt supersnel.
Het no frost is ideaal want gedurende de gehele tijd dat hij draait is hij niet een keer ontdooit! En het mooiste was de energierekening welke mede door de koeler (en een huis vol Led lampen) aanzienlijk is gedaald!
Dus het blijft een topaankoop

Pluspunten

• Verslades
  • Koelt snel in
  • Weinig stroomverbruik

Loesje 30-11-2017

Mooi en zuinig

Nadat we al goede ervaringen hadden met LG bij telefoons en televisie kwamen we bij de keuze van een nieuwe koelkast ook weer snel uit bij LG, we hadden nieut veel eisen alleen dat hij goed koelt en er een beetje mooi uutziet.
Mijn man vond het rvs van LG mooier dan andere merken en de indeling van de koelkast sprak ons erg aan.
In de vriezer zit een grote lade wat handig is met snackdoosjes.

• Handige indeling
  • Stil

Minpunten

• Geen display op de deur

Quinty 30-11-2017

Hele fijne koelkast

Wij zijn nu een paar maanden in het bezit van deze LG koelkast, wat en fijne koelkast.
Een hele fraaie aanwinst voor de keuken door zijn strakke design.
Heel veel ruimte en mooi interieur.
Er is zo'n handig plankje wat je kan wegklappen, als we dan een grote pan hebben kunnen we die heel gemakkelijk plaatsen.
Onze vorige koelkast had altijd vocht/water achter in, dat heeft deze koelkast helemaal niet.
En deze koelkast is echt veel stiller dan onze vorige.
Wij zijn er super blij mee en zouden deze kast aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Stil
  • Handig wegklaarbaar plankje
  • Mooi interieur

Minpunten

• Tot nu toe nog helemaal niets

vinyl7 30-11-2017

Luxe Koelkast

Deze koelkast is erg fijn en ik heb er al veel plezier aan beleefd. Het wijnrekje is erg handig voor een lekker koel wijntje en ook de groentelade met crisper is handig, mijn groenten blijven zeker wat lekkerder hierin. De koelkast staat mooi in de keuken met een modern design. Verder meer dan genoeg ruimte in de koelkast en vriezer, vooral de middelste vrieslade vind ik erg handig; daar kan ik net wat meer inleggen. Verder heb ik geen last van lawaai, mijn vorige koelkast maakte nog wel eens wat geluid, maar deze is vrij stil.

Pluspunten

• wijnrek
  • Handige groentelade
  • Grote vrieslade
  • Geen lawaai

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Orlando 29-11-2017

Wat een verschil!

Onze oude whirlpool koelkast heeft na 12 jaar trouwe dienst een waardige opvolger gekregen!
De koelkast slaat niet meer constant aan en daarmee is irritatie nummer 1 van onze oude koelkast al direct verdwenen.
Ook de koude zones zijn een openbaring (en ook ideaal voor een lekker biertje :)

Pluspunten

• Koude zone
  • Stil
  • Zuinig A+++

Minpunten

• Dat we hem niet eerder hadden hahah

Ron 29-11-2017

Super koelkast!

Een paar weken geleden moesten we noodgedwongen opzoek naar een nieuwe koelkast.
Ik wilde een stille koelkast en mijn vrouw wilde een koelkast waar groente langer in vers blijft.
In de winkel zagen we een aantal modellen staan, maar de verkoper raden deze LG aan.
Hadden we zelf niet gelijk naar gekeken, maar hadden we wel moeten doen want wat een super koelkast!
Onze vorige koelkast hoorde ik altijd veel geluid maken, met name als de motor flink stond te werken, deze koelkast hoor ik echt helemaal niet, stil is niet de juiste bewoording deze is super stil.
Ook het vershoud systeem werkt prima. We hebben 2 lades 1 voor vlees en vis en 1 voor groente en fruit. En inderdaad bijv. een krop sla ziet er na 3 dagen echt nog uit zoals we deze in de winkel kochten.

Pluspunten

• Super stil
  • Groente blijft veel langer vers
  • Mooi interieur

Minpunten

• Op dit moment nog niet gevonden

Marco van der valk 20-09-2017

Boven verwachting

Al tijden op zoek naar en nieuwe koelkast. Deze LG werd ons aangeraden door vrienden en na enige twijfel zijn we toch tot aankoop overgegaan. Belangrijk was voor ons dat er genoeg ruimte aanwezig zou zijn omdat in onze oude koelkast het te vaak voorkwam dat de frisdrank flessen niet rechtop in het deur compartiment konden staan. Dit betrof uiteindelijk (van de oude koelkast) een slechte indeling van de ruimte waarbij anders indelen geen optie was. De nieuwe koelkast moest energie zuinig zijn. Zeker in vergelijking met ons oude model en tevens waren wij opzoek naar een antivries functie. (Ik vind het namelijk tamelijk irritant om elk half jaar de vriezer leeg te moeten halen om de vriezer te ontdooien.) Nu natuurlijk gesproken over de nieuwe LG koel vries combinatie zelf. Wat een geweldig ding. Heel veel ruimte. Zeer stil. Een eco stand welke minder energie gebruik dan wordt aangeven in de specificaties. Zelfs een antivries functie :) In gebruikers gemakt is de vriezer Ook echt geweldig gebleken. Door een handig display in de koelkast zelf zijn de temperaturen zeer simpel in te stellen. Eigenlijk is de LG koel vries combinatie als zeer gebruikers vriendelijk te beschrijven. Daarom raden wij de LG vries combinatie iedereen dan ook zeker aan.

Pluspunten

• Stil
  • Energie zuinig
  • Veel ruimte in de koelkast
  • Zeer handig display om de temp in te stellen

R & A 13-07-2017

Een aanrader!

Wij hebben deze koel-/vriescombinatie precies een week in ons bezit. Het is spijtig dat dit apparaat bij ons genoegen moet nemen met een achterafplekje, want de vormgeving is schitterend. De koelkast is ruim, overzichtelijk, maakt weinig lawaai, is energiezuinig en no frost, heeft aparte laden voor vlees/vis en groente/fruit, en is zijn prijs dan ook zeker waard.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Houdbaarheidverhogende eigenschappen
  • Vormgeving
  • No frost
  • Prijs-/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Janny72 11-07-2017

Ruime koelkast

Sinds enkele weken de koelkast in huis. Zeer tevreden. Koelkast bevat veel ruimte en heeft verschillende koelzones. Voor een middelgroot gezin is dit een fijne grote ruime koelkast. Fruit in de fruitlade, blijft een week langer houdbaar. Groente blijft vers en knapperig in de groente lade en in het vlees gedeelte bevriest het vlees net niet, waardoor het langer houdbaar is. De bijgeleverde flessen rek is zeer handig, waardoor de flessen niet door de koelkast heen rollen. Wanneer je de deur te lang open laat staan geeft deze een signaal dat de deur nog open staat. Welkom handigheidje bij kids die even iets snel willen pakken en de deur niet goed sluiten. 3 grote vrieslades met een apart rek voor ijsblokjes. Veel ruimte in de lades, waar je veel in kwijt kunt. Vette vingers zijn haast niet zichtbaar op de buitenkant van de deuren. Met een schone zachte doek over de deuren verdwijnen deze als sneeuw voor de zon.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • veel ruimte
  • Aparte koelzones voor fruit, groente en vlees.
  • 3 ruime vrieslades.

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.

MaZw 09-06-2017

Ruime mooie koel- vriescombinatie

Wij wilden deze koel- vriescombinatie graag hebben aangezien we de uitstaling ervan heel mooi vinden en de ruimte die deze koel- vries combinaties heeft stond ons erg aan.wij zijn erg tevreden over deze koel- vriescombinatie. Naast het mooie ontwerp (met greeploze deuren) is hij behoorlijk zuinig in het gebruik en dat is goed te merken aan de energierekening. Over de indeling van de koel- vriescombinatie is goed nagedacht waardoor er geen ruimte verloren gaat. Wat wij aan de indeling het mooist vinden, zijn de twee ruime groente/fruit lades. In de meeste koel- vriescombinaties zit maar één lade of twee kleine naast elkaar. In deze koel- vriescombinatie zitten twee ruime lades. Ideaal! De vrieslades zijn ook ruim en makkelijk in gebruik, ze lopen soepel en rustig. Verder is het apparaat in te delen naar gelang je eigen wens en behoefte (bijvoorbeeld de afstand tussen de glazen plateau's). De koel- vriescombinatie is over het algemeen heel stil. Af en toe maakt hij een hoog zoem geluid, om zichzelf te koelen (denken we). Dit geluid was wel even wennen maar, inmiddels niet meer storend. Het apparaat is makkelijk in gebruik en hij heeft onze verwachtingen zeker waar gemaakt. Een aanrader dus!

Pluspunten

• Indeling
  • design

Minpunten

• zoemgeluid (af en toe)

Sunny99 26-10-2017

Na een paar weken merkt u al goed aan de energierekening dat de koelkast erg zuinig is? Wij krijgen de afrekening maar een keer per jaar.

bonny 08-06-2017

top!

Fijne ijskast van lg. Strak design veel ruimte zowel in koelvak als vriesgedeelte. Geluidsloos en no frost. Ideaal zeker een aanrader!

Pluspunten

• strak design
  • ruim

Tony den Haan 05-06-2017

Prima koelkast

Werkt als verwacht, mooi vormgegeven, lekker ruim en redelijk stil. Ook een handig uitneembaar vlak in vrieslade om ijsblokjes bakje op te kunnen zetten. Deur moet wel ver open kunnen om laden er helemaal uit te halen.

Pluspunten

• apart instelbare temperaturen
  • onderste lade voor vlees/vis is een goed idee

Minpunten

• zuivelvak heeft geen deksel
  • ventilator draait continu, dus nooit helemaal stil

Ilona 30-05-2017

Mooie, fijne koelkast

Hele fijne en mooie koelkast!
Heerlijk stil en mooi om te zien.... Ook van binnen erg mooi en ruim, het enige nadeel is de plek van de temperatuur regelaar, hierdoor kunnen pakken drinken niet op de bovenste plank staan.

ddbo 28-05-2017

Ruimtelijke koelkast

Mooi design, veel ruimte zowel het koel als het vries gedeelte. De twee lades in het koel gedeelte zijn gemakkelijk in te stellen voor de juiste producten, zoals een groente en fruit lade en een aparte lade voor vlees. Meegeleverde flessenrek erg ideaal. Een plank is deelbaar, waardoor je hogere producten ook kwijt kunt. Het geluid van de koelkast is minimaal. De temperatuur is eenvoudig in te stellen, naar ieder gewenste temperatuur. Zeker nu met deze warme dagen, blijft de koelkast goed op temperatuur en de producten goed gekoeld. Wij waren op zoek naar een energiezuinige en ruime koelkast die in onze keuken niet zou misstaan. Deze koelkast voldoet aan onze eisen en wensen. Daarom raden wij deze zeer aan.

Pluspunten

• Energiezeuing
  • Ruimte in koel en vriesvakken
  • Geluidsarm

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken