LG GBB59PZGFS - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
225 liter inhoud

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

R & A 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Een aanrader!

Wij hebben deze koel-/vriescombinatie precies een week in ons bezit. Het is spijtig dat dit apparaat bij ons genoegen moet nemen met een achterafplekje, want de vormgeving is schitterend. De koelkast is ruim, overzichtelijk, maakt weinig lawaai, is energiezuinig en no frost, heeft aparte laden voor vlees/vis en groente/fruit, en is zijn prijs dan ook zeker waard.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Houdbaarheidverhogende eigenschappen
  • Vormgeving
  • No frost
  • Prijs-/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Janny72 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Ruime koelkast

Sinds enkele weken de koelkast in huis. Zeer tevreden. Koelkast bevat veel ruimte en heeft verschillende koelzones. Voor een middelgroot gezin is dit een fijne grote ruime koelkast. Fruit in de fruitlade, blijft een week langer houdbaar. Groente blijft vers en knapperig in de groente lade en in het vlees gedeelte bevriest het vlees net niet, waardoor het langer houdbaar is. De bijgeleverde flessen rek is zeer handig, waardoor de flessen niet door de koelkast heen rollen. Wanneer je de deur te lang open laat staan geeft deze een signaal dat de deur nog open staat. Welkom handigheidje bij kids die even iets snel willen pakken en de deur niet goed sluiten. 3 grote vrieslades met een apart rek voor ijsblokjes. Veel ruimte in de lades, waar je veel in kwijt kunt. Vette vingers zijn haast niet zichtbaar op de buitenkant van de deuren. Met een schone zachte doek over de deuren verdwijnen deze als sneeuw voor de zon.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • veel ruimte
  • Aparte koelzones voor fruit, groente en vlees.
  • 3 ruime vrieslades.

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.

MaZw 09-06-2017 Product paar weken in bezit

Ruime mooie koel- vriescombinatie

Wij wilden deze koel- vriescombinatie graag hebben aangezien we de uitstaling ervan heel mooi vinden en de ruimte die deze koel- vries combinaties heeft stond ons erg aan.wij zijn erg tevreden over deze koel- vriescombinatie. Naast het mooie ontwerp (met greeploze deuren) is hij behoorlijk zuinig in het gebruik en dat is goed te merken aan de energierekening. Over de indeling van de koel- vriescombinatie is goed nagedacht waardoor er geen ruimte verloren gaat. Wat wij aan de indeling het mooist vinden, zijn de twee ruime groente/fruit lades. In de meeste koel- vriescombinaties zit maar één lade of twee kleine naast elkaar. In deze koel- vriescombinatie zitten twee ruime lades. Ideaal! De vrieslades zijn ook ruim en makkelijk in gebruik, ze lopen soepel en rustig. Verder is het apparaat in te delen naar gelang je eigen wens en behoefte (bijvoorbeeld de afstand tussen de glazen plateau's). De koel- vriescombinatie is over het algemeen heel stil. Af en toe maakt hij een hoog zoem geluid, om zichzelf te koelen (denken we). Dit geluid was wel even wennen maar, inmiddels niet meer storend. Het apparaat is makkelijk in gebruik en hij heeft onze verwachtingen zeker waar gemaakt. Een aanrader dus!

Pluspunten

• Indeling
  • design

Minpunten

• zoemgeluid (af en toe)

bonny 08-06-2017 Product paar weken in bezit

top!

Fijne ijskast van lg. Strak design veel ruimte zowel in koelvak als vriesgedeelte. Geluidsloos en no frost. Ideaal zeker een aanrader!

Pluspunten

• strak design
  • ruim

Tony den Haan 05-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast

Werkt als verwacht, mooi vormgegeven, lekker ruim en redelijk stil. Ook een handig uitneembaar vlak in vrieslade om ijsblokjes bakje op te kunnen zetten. Deur moet wel ver open kunnen om laden er helemaal uit te halen.

Pluspunten

• apart instelbare temperaturen
  • onderste lade voor vlees/vis is een goed idee

Minpunten

• zuivelvak heeft geen deksel
  • ventilator draait continu, dus nooit helemaal stil

Ilona 30-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooie, fijne koelkast

Hele fijne en mooie koelkast!
Heerlijk stil en mooi om te zien.... Ook van binnen erg mooi en ruim, het enige nadeel is de plek van de temperatuur regelaar, hierdoor kunnen pakken drinken niet op de bovenste plank staan.

ddbo 28-05-2017 Product paar weken in bezit

Ruimtelijke koelkast

Mooi design, veel ruimte zowel het koel als het vries gedeelte. De twee lades in het koel gedeelte zijn gemakkelijk in te stellen voor de juiste producten, zoals een groente en fruit lade en een aparte lade voor vlees. Meegeleverde flessenrek erg ideaal. Een plank is deelbaar, waardoor je hogere producten ook kwijt kunt. Het geluid van de koelkast is minimaal. De temperatuur is eenvoudig in te stellen, naar ieder gewenste temperatuur. Zeker nu met deze warme dagen, blijft de koelkast goed op temperatuur en de producten goed gekoeld. Wij waren op zoek naar een energiezuinige en ruime koelkast die in onze keuken niet zou misstaan. Deze koelkast voldoet aan onze eisen en wensen. Daarom raden wij deze zeer aan.

Pluspunten

• Energiezeuing
  • Ruimte in koel en vriesvakken
  • Geluidsarm

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken