Samsung RT46K6600S9 zilver

• Test panel 9 nov 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RT46K6600S9 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

F. Vijver 31-01-2019

Mooi uiterlijk, met redelijk vriesvak.

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

Had een andere koelkast nodig. Dacht ga eens naar Expert voor advies en ben goed geslaagd!
Ging altijd naar de MediaMarkt maar ervaar duidelijk verschil. Goeie service en de bezorging ging top.
Voortaan geen twijfels meer naar welke winkel.

Dominika 28-09-2017

goede accuduur

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

De Samsung koelkast is zeer ruim. Prachtig presenteert .Voldoet naan mijn verwachtingen. Ik kooshet omdat het groot is.

Marlies 17-09-2017

Ziet er goed uit en werkt goed!

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

Mooie koelkast die waar biedt voor het geld. Voldoende ruimte door de breedte van 70 cm en hoogte van 182. Koelkast ziet er goed uit en zal in geen enkele keuken misstaan.

BW 09-09-2017

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

Koelkast bevalt prima, is degelijk, handige lades, de plankverdeling in hoogte had uitgebreider gemogen. Onder andere gekozen voor het formaat, staat mooi in onze keuken. Maar ook het feit dat het vriesvak ook als koelkast kan worden gebruikt heeft geholpen met kiezen.

Pluspunten

• HET TWIN COOLING PLUS SYSTEEM SYSTEEM

Minpunten

• BEPERKT VERSTELLEN VAN DE PLANKEN

Volkan Cavus 08-09-2017

Classy and lots of room

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

For families who need big size in fridge and quality in product. Ergonomic and comfortable, great deal for the money.

Pluspunten

• in volume
  • price

René 03-11-2016

Naar voorkeur kan indelen op vries en koel gedeelte

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

De koelkast heeft veel functies heeft die je als gebruiker het gemak geven om je koelkast aan te passen op het gebruik en de voorraad die hij op dat moment moet opslaan. Zo kun je vries en koel ruimte aanpassen op gebruik. Daarnaast is hij zeer praktisch in te delen. Zeer mooi vormgegeven en daardoor een pronkstuk in je keuken. In de koelkastdeur zit een waterdispenser waaruit je een heerlijk glaasje koud water kan tappen. zeer tevreden over de koelkast.

Enige minpuntje wat ik heb gevonden is makkelijk op te lossen. In de deur is er ruimte voor frisdrankflessen en grote pakken drinken. Echter wanneer je 1,5 liter flessen er in zet gaan die bij open van de deur omvallen. Handig zou zijn dat je dan een beugeltje of inzet stuk hebt om dit tegen te gaan

Pluspunten

• flexibele indeling vries of koelgedeelte
  • ruime indeling
  • uitschaafbare lade
  • waterdispenser
  • mooi design

Minpunten

• flessenrek is te ruim

Mark 03-11-2016

Koelt goed eten voelt vers aan en motor maakt veel geluid

Geschreven voor: Samsung RT46K6600S9 zilver

het is een mooie koelkast om te zien. indeling en lade plank is fijn.
Ik vind de motor echt veel lawaai maken.
en de koel vries is mooie ruimte. Verder is het water dispenser niet een toegevoegde waarde. kan maar 2 liter water in

Pluspunten

• Ruimte
  • fijne koeling eten verser

Minpunten

• Veel Lawaai
  • vries wat koel kan worden.
  • in deling