Beko GNE60530DX zilver, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko GNE60530DX zilver, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Surav 14-05-2018

Prima koelkast

Ik was niet bekend met het merk Beko. Blijkt Turks fabrikaat te zijn met een goede reputatie. Na advies van de winkelier besloten tot deze aanschaf. Ik heb er geen spijt van. De koelkast is niet alleen mooi strak, hij is ook functioneel en erg ruim. Minpunt is de beperkte ruimte om flessen staand te plaatsen. Maar liggend plaatsen is geen probleem, daar is genoeg ruimte voor. De koelkast heeft geen ijsdispenser, wel een ijsmaker. En daar ben ik tevreden mee. In de specificaties op kieskeurig staat dat de vriesruimte niet apart regelbaar is. ik weet niet wat men hiermee bedoeld, maar via het display is het vriesgedeelte wel apart in te stellen.

Pluspunten

• Ruim van binnen
  • Mooi ontwerp
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Beperkte ruimte om flessen staand te plaatsen