SchaubLorenz SL210 B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de SchaubLorenz SL210 B zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sanne 03-07-2016

Eye catcher voor je keuken!

Geschreven voor: SchaubLorenz SL210 B zwart

Prachtige en ruime koelkast. Wij zijn ontzettend te spreken over de matte finish van deze koelvriescombi en het 'over all' uiterlijk is top! Hij bied meer ruimte dan onze vorige koelkast. Hij is super makkelijk te verplaatsen door de wieltjes, in ons geval handig want waren nog bezig met een keuken renovatie en hij kon makkelijk uit de weg gezet worden zonder te tillen.

Geluidsniveau is misschien bij het koelen (als hij aanslaat) in een 'open concept' keuken/huis iets te luidruchtig. Wij hebben geen open keuken en totaal geen last van het geluid. Heels soms hoor ik hem aanslaan tijdens het koken omdat hij dan open is geweest.

Koelt goed, producten blijven mooi vers als je ze in het juiste gedeelte van de koelkast legt zoals omschreven in het boekje.