Siemens KG36NXB45 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36NXB45 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willemijn 13-04-2020

Miskoop qua geluid

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

Ik heb deze koelkast eind oktober 2019 gekocht, toen er alleen nog maar enthousiaste recensies te vinden waren over hoe stil hij zou zijn. Ik weet niet wat Siemens in de tussentijd veranderd heeft, maar wat een miskoop qua geluid, en zeker voor dat bedrag! Wel twintig soorten gepiep, geratel gezoem en gekraak, om gek van te worden. Hij is heel af en toe even stil. Ik heb een monteur van Siemens laten komen, die beweerde dat ik te veel harde oppervlakken in huis had. Maar ik heb gewoon een stoffen bank, een tapijt en gordijnen. En is een keuken niet altijd vrij 'hard'? Ik kreeg ook een verhaal over de moderne koelvloeistof die zoveel meer geluid zou maken. En dat het vanzelf minder zou worden. Een half jaar later is het helaas nog steeds de grootste ergernis in huis. Ik had een andere kwaliteit van Siemens verwacht. Koop hem niet als je een open keuken hebt!

Minpunten

• Maakt veel te veel geluid

Ben Tim 28-02-2020

Mooi design maar zelden zonder bijgeluiden

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

Mooie kast qua design en kleur, handige indeling van beide vakken.
Boekje waarschuwt voor diverse bijgeluiden en daar is niets aan gelogen: In open keuken zeer irritant door 50 minuten van het uur het gorgelen, ratelen en tikken te moeten horen van vermoedelijk het antifrost systeem. De brom van compressor is wel gering maar valt helaas in het niet bij de rest van de geluiden. Technisch deze kast gekozen vanwege combinatie van A+++ met no-frost systeem, keuze voor deze combi was beperkt.

Pluspunten

• vormgeving
  • A+++
  • No-frost

Minpunten

• geluid 1
  • geuid 2
  • geluid 3

Sanne 26-08-2019

Stil en heerlijk koel en fris

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

De Koel vriescombi bewust gekozen vanwege laag energieverbruik. Het is een stil apparat en de groenten blijven langer vers dan in de oude koelkast. Er is veel ruimte voor bewaren groenten en fruit. De koelkast is overzichtelijk . Het vriesvak vriest razendsnel alles in waardoor het eten verser blijft. Ook ijsblokjes worden snel gemaakt. De koelkast oogt mooi en strak.

Pluspunten

• energiezuinig
  • snel invriezen
  • mooi exterieur
  • stil

Tiny 05-08-2019

Koel vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

Mooie vormgeving geruisloos goede kwaliteit zwarte koelkast wilde ik en mooie matte buitenkant en zijkant

Pluspunten

• Geruisloos en mooie vormgeving

Margreet 31-07-2019

Mooi vormgegeven koel/vrieskast

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

Mooie energiezuinige koelvriescombinatie met handige extra’s, zoals geluidssignaal waarschuwing als de deur te lang open staat, verschillende lades voor vleeswaren en groenten enz.

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Koelt en vriest prima
  • Mooie vormgeving
  • Handige opties
  • Energiezuinig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

GTJ 18-06-2019

mooi, stil, koelt fijn

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

Die staat strak in mijn keuken, completeert en complimenteert mijn andere Siemens apparaten. Het heeft een goed indeling. koelt efficiënt en zeer stil, en hopelijk zie ik dat ook terug op mijn electra-rekening!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • mooi

Minpunten

• geen minpunten tot zo ver!

Natascha 06-06-2019

Stil, Energiezuinig, Ruim en strakke vormgeving

Geschreven voor: Siemens KG36NXB45 zwart

Voor de Siemens koelkast gekozen vanwege de prijs en kwaliteitsverhouding. Voor de mooie prijs krijg je een supertop A klasse koelkast die helemaal voldoet aan deze tijd, duurzaam, zeer stil, energiezuinig, no frost en zeer ruim! De beste prijs- en kwaliteitskoelkast die ik tot nu toe heb gezien en dan hebben wij het niet eens gehad over de strakke vormgeving. Een koelkast die gezien mag worden passend bij open keukens, wij zijn zeer blij met deze aanwinst!

Pluspunten

• Ruimte om te bergen
  • Stil
  • Zeer makkelijk in gebruik
  • No Frost
  • A+++ energiezuinig