Bosch Serie 4 KGN39VI45 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGN39VI45 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Adrianus 04-04-2019

Maakt teveel geluid.

Sinds 5 dagen deze koelkast in huis. Hij maakt 95 % van de tijd geluid. Het is een hoge frequentie. Alsof ie steeds aan het werk is. Geen laag geluid. Ik heb hem op de eco stand staan. Als ik een lagere temperatuur instel, maakt ie nog meer geluid. Zeer irritant. De monteur van Bosch heeft uitgelegd dat dit zo hoort. Ik geloof zijn verhaal niet. De machine zou een maximum van 36 dB moeten geven. In een andere reviews lees ik dat ie stil is. Bij mij klopt dat niet. Ik wil graag een ander. Vormgeving en gebruiksgemak is goed/uitstekend.

Minpunten

• teveel geluid

Monika VE 11-07-2018

mooie koelkast, echt een blijkvanger

Onze oude koelkastr heeft het na 7 jaar opgegeven, we gingen op zoek naar iets anders. De roestvrijstalen uitvoering is erg mooi, mega grote groente-fruitbak en meer dan voldoende ruimte ook in de vriezer. Verder is de koelkast ook zeer stil.

Pluspunten

• stil
  • groete groente/fruitbak

Minpunten

• geen

Iain T 05-07-2018

Prachtig ingeddeld koelkast / vriezer combinatie

Super prijs/kwaliteit - zeer goed doorgedacht indeling - levering informatie compleet. Oude inbouw koelkast / vriezer van 26 jaar oud was niet meer van deze tijd kwa elektriciteit verbruik en koeling was onbetrouwbaar geworden.

Pluspunten

• doordacht indeling
  • laag geluid niveau
  • A+++ energise label

Minpunten

• geen

Douwe en Tjallie 26-06-2018

Verrassende koelvriesombinatie

Plotseling "overleed"onze koel vries combinatie op een avond dat het niet zo goed uitkwam. We wisten nu wel waar het geluid en de stank vandaan kwam. Hij had het vijftien jaar gedaan, super toch! Gelijk op internet kijken en ondanks het feit dat Bosch bij ons heel hoog in het vaandel staat, wel even stiekum gekeken naar andere merken. Conclusie was echter snel getrokken ondanks het feit dat de betreffende keus er niet stond in de winkel. Gelijk besteld en prima op tijd geleverd. Wat een verassing toen we de deur open deden. Fantastische indeling en super afgewerkt. Zo blij!!! Eigenlijk zonde dat de kast gewoon in de garage staat. Wat een ruimte en wat een luxe. Ook complimenten voor onze vaste dealer die altijd met ons meedenkt en een geweldige service levert

Pluspunten

• heel erg practisch ingedeeld
  • eneregiezuinig
  • ziet er ook aan de buitenkant perfect uit
  • heel veel extra's qua indeling
  • ruime vriesladen

Henk 27-05-2018

Koelvriescombinatie KGN39V145

De koel-vriescombinatie bevalt heel goed en ik heb vanwege het lage energiegebruik voor deze combinatie gekozen.
De prijs-kwaliteitverhouding is goed, hij werkt zoals verwacht en is lekker geluidsarm.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Laag energiegebruik

Onno 26-08-2017

Roestvrijstalen design koelvriescombinatie

Sinds twee dagen in bezit van deze combinatie, waarop je ook nog €75 retour krijgt van Bosch. De combinatie heeft een A+++ energielabel waardoor ie erg zuinig is qua energieverbruik en stil moet zijn. Dat laatste is wel het geval. De kast doet erg geruisloos zijn werk. Er is vooral gekozen voor de functionele inrichting. Geen grote ventilatiemotor aan de achterzijde van de binnenkant. Sommige types van Bosch hebben dat wel. Naast de functionele inrichting van het koelgedeelte is de vriesgedeelte No frost. Dit betekent dat er geen ijsvorming plaatsvindt, waardoor niet jaarlijks de kast hoeft te ontdooien.
Aan de buitenzijde heeft de kast een roestvrijstalen look en is ie greeploos. Ook kan de deur gemakkelijk qua draairichting gewijzigd worden. Naast deze kast hebben we nog de vrieskast GSN36AI31 aangeschaft. Deze staan nu naast elkaar in de garage. Het lijkt nu wel een Amerikaanse koelvrieskast, maar dan wel met meer ruimte.
Over de duurzaamheid kan ik na twee dagen nog geen antwoord geven, maar de vorige was ook een Bosch en die was 17 jaar oud. Deze deed het nog steeds, vandaar de 10.

Pluspunten

• Functionele inrichting
  • Prijs
  • stroomverbruik
  • geruisloos

Tonny 11-01-2017

Koelvriescombinatie Bosch

Prachtig design, goede vakken indeling, geheel geluidloos(?) Moest echt goed luisteren of de koelkast het wel deed. Mis alleen temperatuuraanduiding.

M. Kisjes 31-12-2016

prachtige Bosch Koel/vriescombi

KGN39VI45 gekocht. Wat een plaatje van een koel/vriescombi. Hij werkt prima zoals je van Bosch ook kan verwachten!! Supermoderne uitstraling, zowel van buiten als van binnen. No frost dus nooit meer ontdooien. Flessenrek, vita fresh lades enz. Alles erop en eraan. Zeer geruisloos. Echt een plaatje van een kast.
echt een aanrader!

Gerda Dehne 02-12-2016

Mooie grote koel- vries combinatie

Mooie grote koelkast, veel ruimte door 4 glasplaten, enorme fruit-groenten lade en daarboven twee lades voor vlees/vis. Veel opbergruimte in de deur. Prachtig zoals de verlichting langzaam aan gaat als je de deur opendoet, en dan mooi helder licht geeft. Vriesgedeelte meer dan voldoende.
Deze keuze gemaakt door No Frost, grootte, indeling én afwerking.

Pluspunten

• No frost
  • Grootte
  • Indeling
  • Afwerking

VERHOEVEN 10-11-2016

Prettige vakken en overzichtelijk

Het is nog te vroeg om een oordeel te geven maar afgaande wat ik al gezien heb in de showroom en thuis ben ik tevreden

Nael Naya 10-10-2016

Mooi en stil

Mijn eerste zelf gekochte koelvriescombinatie. Hoe kan iets wat zo mooi en stil is zo goed z'n werk doen. Lekker ruim, lekker zuinig, goed gekoeld en een fantastische indeling. Aanwinst van het jaar.

Pluspunten

• stil
  • mooi
  • ruim

Susan 03-06-2016

Mooie hoogwaardige koel/vriescombinatie

De koelvriescombinatie is fraai vormgegeven en is erg stil. Heel prettig in een open keuken. Bovendien zeer zuinig.

margriet 30-05-2016

perfecte koel vries combi

zeer stil, mooie vormgeving, handige indeling.
Voor ons de perfecte verhouding tussen koel en vriesmogelijkheden.