Bosch KGN39VI45 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Onno 26-08-2017 Product paar dagen in bezit

Roestvrijstalen design koelvriescombinatie

Sinds twee dagen in bezit van deze combinatie, waarop je ook nog €75 retour krijgt van Bosch. De combinatie heeft een A+++ energielabel waardoor ie erg zuinig is qua energieverbruik en stil moet zijn. Dat laatste is wel het geval. De kast doet erg geruisloos zijn werk. Er is vooral gekozen voor de functionele inrichting. Geen grote ventilatiemotor aan de achterzijde van de binnenkant. Sommige types van Bosch hebben dat wel. Naast de functionele inrichting van het koelgedeelte is de vriesgedeelte No frost. Dit betekent dat er geen ijsvorming plaatsvindt, waardoor niet jaarlijks de kast hoeft te ontdooien.
Aan de buitenzijde heeft de kast een roestvrijstalen look en is ie greeploos. Ook kan de deur gemakkelijk qua draairichting gewijzigd worden. Naast deze kast hebben we nog de vrieskast GSN36AI31 aangeschaft. Deze staan nu naast elkaar in de garage. Het lijkt nu wel een Amerikaanse koelvrieskast, maar dan wel met meer ruimte.
Over de duurzaamheid kan ik na twee dagen nog geen antwoord geven, maar de vorige was ook een Bosch en die was 17 jaar oud. Deze deed het nog steeds, vandaar de 10.

Pluspunten

• Functionele inrichting
  • stroomverbruik
  • geruisloos

Tonny 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie Bosch

Prachtig design, goede vakken indeling, geheel geluidloos(?) Moest echt goed luisteren of de koelkast het wel deed. Mis alleen temperatuuraanduiding.

M. Kisjes 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige Bosch Koel/vriescombi

KGN39VI45 gekocht. Wat een plaatje van een koel/vriescombi. Hij werkt prima zoals je van Bosch ook kan verwachten!! Supermoderne uitstraling, zowel van buiten als van binnen. No frost dus nooit meer ontdooien. Flessenrek, vita fresh lades enz. Alles erop en eraan. Zeer geruisloos. Echt een plaatje van een kast.
echt een aanrader!

Gerda 05-12-2016

Mooie ruime stille zuinige koel-vries combinatie

Mooie koel-vries combinatie. Heel veel ruimte, no-frost, zuinig, stil. Mooi afgewerkt. Kwaliteits koelkast.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Gerda Dehne 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie grote koel- vries combinatie

Mooie grote koelkast, veel ruimte door 4 glasplaten, enorme fruit-groenten lade en daarboven twee lades voor vlees/vis. Veel opbergruimte in de deur. Prachtig zoals de verlichting langzaam aan gaat als je de deur opendoet, en dan mooi helder licht geeft. Vriesgedeelte meer dan voldoende.
Deze keuze gemaakt door No Frost, grootte, indeling én afwerking.

Pluspunten

• No frost
  • Grootte
  • Indeling
  • Afwerking

Minpunten

VERHOEVEN 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prettige vakken en overzichtelijk

Het is nog te vroeg om een oordeel te geven maar afgaande wat ik al gezien heb in de showroom en thuis ben ik tevreden

Nael Naya 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en stil

Mijn eerste zelf gekochte koelvriescombinatie. Hoe kan iets wat zo mooi en stil is zo goed z'n werk doen. Lekker ruim, lekker zuinig, goed gekoeld en een fantastische indeling. Aanwinst van het jaar.

Pluspunten

• stil
  • mooi
  • ruim

Susan 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie hoogwaardige koel/vriescombinatie

De koelvriescombinatie is fraai vormgegeven en is erg stil. Heel prettig in een open keuken. Bovendien zeer zuinig.

margriet 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte koel vries combi

zeer stil, mooie vormgeving, handige indeling.
Voor ons de perfecte verhouding tussen koel en vriesmogelijkheden.