Bosch Serie 6 KGN36AI45 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGN36AI45 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Raimond J.M.C. Zuure / RaMar GMC International VOF 30-06-2019

BOSCH degelijkheid, energie zuinig. Gewoon TOP!

De degelijkheid en naam van hoogwaardige kwaliteit, aangevuld met een prachtige uitvoering en energie zuinige eigenschappen waren dé keuze om voor deze koel/vries combinatie te gaan. Ben er nu al blij mee!

Pluspunten

• prachtige uitvoering
  • energie zuinig
  • mooie led verlichting
  • 0℃ koelvak
  • ruime koelruimte

Nol Nijhoff 05-07-2018

koel-vriescombinatie met diverse temperatuurzones

Deze koel-vriescombinatie heeft een mooie uitstraling. Een ruime indeling en diverse temperatuurzones, voor verschillende producten. De prijs-kwaliteitsverhouding ziet er ook goed uit.

Pluspunten

• zie bovenstaande motivatie/beroordeling

Minpunten

• er passen geen grote frisdankflessen in de deur
  • als je ook hoogte wilt houden bij het vak erboven

jm.lotz 04-08-2017

PRACHTIGE ROESTVRIJSTALEN KOELVRIESKAST

wij zijn zeer tevreden met deze mooi uitziende en stille vrieskast een paar dagen in bezit maar we willen hem niet meer kwijt.

Marc 16-07-2016

Minpunten van oude koelkasten zijn verbeterd

Meestal gaan wij af op oordeel van de consumentenbond. In een van de laatste testen van de CB bleek dat vrijwel alle koelksten niet prettig in gebruik zijn. Hierbij gaat het meestal om het gebruik van de lade. Bosch heeft daar naar geluisterd. De lade van deze koelkast lopen op rolletjes. Verder heeft deze koelkast een prettoge indeling en is zeer energie zuinig. Voor ons een topaankoop!