Bosch Serie | 4 KGN36XL35 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
237 liter inhoud

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Paul 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koelkast

Een heerlijk stille, ruime en gebruiksvriendelijke koelkast met een mooie vormgeving en fijne led-verlichting! Een aanrader voor iedereen!

Wim 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect in gewoon goede koel- en vries eigenschappen

Deze koelvriescombinatie is precies wat je wilt hebben in je open keuken: ziet er goed uit maar heeft zijn functionele kwaliteiten niet ondergeschikt gemaakt aan design. Perfecte no-frost, snel koelen en invriezen, fluisterstil, goede indeling en groot gebruiksgemak.

MeneerOranje 23-10-2016

Maakt lawaai.

Wij hebben deze koelkast nu een paar weken staan. Valt al vrij in het begin op dat wanneer de koelkast gaat koelen hij naar een seconden of 10 al zacht begint te brommen en steeds heftiger wordt en daarna weer stiller wordt. Aan de inhoud van de koelkast ligt het niet. Als hij trilt en de deurt opent kan ik nergens aan opmerken dat het brommen daar door komt. Lijkt wel ergens aan de onderkant vandaan te komen. De ene keer is het heftiger dan de andere keer.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Roos 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en zuinig

Doet alles wat ie moet doen. Mooi en zeer handig het alarmgeluidje als je de deur te lang open laat staan. Ik merk dat ik zelf al meer let op de tijd dat ik de deur open heb. En met kleine kinderen die de deur niet altijd goed dicht doen is dit ook zeer handig. Mooie vakken en makkelijk gebruik. De koelkast maakt even wat geluid als hij open is geweest, maar daarna is hij weer muisstil. Ik ben er blij mee.

bosch KGN36XL35 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

koelkastvriescombenatie

eindelijk een koelkast naar mijn zin een geluidsarm
en een goede indeling van de koelkast en vries afdeling
als blijft beter vers

Harm 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, degelijke koelkast

Geweldige aankoop! mooie vormgeving, gebruiksgemak door overzichtelijkheid en erg goede verlichting. Pronkstuk in mijn keuken !