Bosch Serie 4 KGN36VI35 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGN36VI35 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J Klip 01-10-2017

Prachtige aanwinst voor mijn keuken.

Uiterlijk is prachtig om te zien. Is zeer stil.Zeer goede indeling. Heel zuinig in gebruik. Temperatuur alarm is ook een veilig idee. Een aanwinst voor mijn keuken.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Heel ruim

Minpunten

• Aansluitsnoer mocht ietsje langer zijn.

Pepijn Geraedts 12-09-2016

Koel, efficient, stil en betrouwbaar

Met zijn, tegelijk elegante, eenvoudige en stoere metalen uiterlijk, is het een fraaie aanwinst in onze keuken. Even zo belangrijk is de prettig en overzichtelijke indeling . Een stille en koele betrouwbare kracht, die zonder toeters of bellen, precies dat doet wat je van een ijskast verwacht.

Pluspunten

• mooi
  • efficiënte indeling
  • geruisloos
  • makkelijke open en dicht
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• te weinig flesruimte

Jacqueline molhoek 18-08-2016

Zeer tevreden over appretuur van Bosch

Ik ben heel erg tevreden over de appretuur van het merk Bosch, ik heb een Bosch vaatwasser, die ik al ruim 10 jaar heeft, ik heb er dan tot nu aan toe nog geen 1x een probleem mee gehad, ondanks dat die soms wel eens 2a3 keer per dag, staat te draaien, heb nu ook een Bosch fornuis met oven en alles erop en aan ook een RVS, ben ook daar erg tevreden over, kwa uitstraling is die ook erg mooi, een echt plaatje voor in je keuken..,en heb nu ook sinds kort de nieuwe koelvriescombinatie van Bosch.., ook in een RVS uitvoering..,ook die is heel erg mooi, zelfs de binnen kant en vries gedeelte, ziet er ook allemaal super mooi uit, ook kwa stijl..,zelfs de LED verlichting aan de binnen kant is ook geweldig.., Ik als klant ben zeer te spreken over de producten van Bosch, en zou niets anders meer willen.

Pluspunten

• Alles
  • Alles

willemke 30-07-2016

koelvriescombinatie

Door de verschillende koelzones lijkt hij zeer geschikt voor ons.De verlichting is erg prettig. En de temperatuur is Goed en makkelijk te regelen zowel in het koel als in het vries gedeelte.

Tineke Duymelinck 25-07-2016

Super Koel-vriescombinatie

Deze koel-vriescombinatie is van Bosch Vita Fresh is een geweldige kast, mooie strakke vormgeving en geruisloos. Fijne indeling, efficient in te laden.
Eeen aanwinst in de keuken.

KGN36VI35 24-07-2016

Aankoop Bosch koel-vries combinatie

Wat een mooie, grote koelkast met enorm veel ruimte. Vooral voor al mijn groente en fruit deze kan ik in een speciale grote bak kwijt met speciale koeling. De vriesvakken zijn ook ruim en kan op verschillende graden gezet worden naar ieders wens. Echt een Top aankoop!

Arnold 19-07-2016

nieuwe koelkast

Opvallend is direct de duidelijke bestickering welke la waarvoor bedoeld is. de stickers zijn vervolgens makkelijk te verwijderen zonder sporen achter te laten.
De vormgeving is modern en heeft bij ons de doorslag gegeven tot aankoop. de geborstelde rvs deuren vielen op tov van de concurrentie.
verder is de koelkast bijzonder stil tov de vorige unit

dirkfrans 12-07-2016

Beste Bosch

Ik gebruik al vele jaren apparaten van Bosch.
Behalve dat ik ze mooi vind, zijn ze ook degelijk.
Dit jaar ben ik voor een no-frost apparaat gegaan, waar ik hoge verwachtingen van heb.

Léon 29-06-2016

Een plaatje!

De Vitafresh koel-vriescombinatie overheerst niet in het interieur door zijn geborstelt stalen uiterlijk. Stoere verlichting. Mooi afgewerkte kast met een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Familie van den Berg 19-06-2016

Aan te bevelen koel/vries combi van Bosch

mooi afgewerkte kast met veel ruimte voor die prijs, nooit meer ontdooien is ideaal en de verschillende temperatuurzones zijn even wennen maar goed doordacht.
De draairichting van de deuren omdraaien was een eitje.
Al met al zeer tevreden met onze aankoop.

Issie 08-06-2016

Top koelkast

de koelkast oogt al mooi, maar wanneer je deze dagelijks gebruikt, wordt het alleen maar mooier. de lades openen en sluiten gemakkelijk, vriezer vriest snel en is ruim en het led lampje maakt het af.