Bosch Serie 4 KGN39VL35 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGN39VL35 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Taner Saridogan 10-09-2018

Strakke Design

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39VL35 rvs

Veel ruimte, goede indeling, ziet er strak uit. Grote koelruimte, Weinig geluidsniveau, Bij verkeerd dichtdoen / openlaten staan alarm gaat aan.
Wat een uitvinding! NoFrost! Nooit meer ontdooien!

Pluspunten

• Veel Ruimte
  • Weinig geluid
  • NoFrost, Nooit meer ontdooien

Minpunten

• Bovenste Vak is te hoog voor mij.
  • Vingerafdrukken zijn zichtbaar op RVS Look

Familie Tuzani 02-07-2016

Nieuwe koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39VL35 rvs

Zeer mooie en functionele koelkast die prachtig in de keuken staat. Kwa grootte precies goed en over de indeling is goed nagedacht. Aan de buitenkant een zeer mooie afwerking en voelt ondanks de grootte niet groot aan. Een aanrader dus!

Heb de koelkast alleen moeten terugsturen omdat deze werd geleverd met een slechte afwerking. Zo zaten er zwarte vingervegen aan de binnenkant van de koelkast en was het isolatiematriaal zichtbaar bij de scharnieren.
Denk dat het een fabricage of assamblage fout is geweest want dit kom voor het eerst tegen.

Dinsdag wordt deze vervangen door Coolblue en hoop dat dit slechts een incident was. We balen er wel van dat we nu weer een aantal dagen zonder koelkast zitten terwijl we vanochtend de boodschappen al hadden gedaan!

Groet,

Familie Tuzani