Bosch Serie | 6 KGN39AI45 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hans Lijten 28-10-2016

Stille kracht!

Overzichtelijke koel/vriescombinatie. Een echt grote groente/fruitlade waar voor een hele week in kan en waar het ook echt lekker vers in blijft. Ook veel ruimte in de nul graden lade die is onderverdeeld in twee compartimenten. Ik las op internet in gebruikersrevieuws dat er geen grote flessen in de deur zouden passen, dit geldt echter alleen voor twee liter flessen.
En hij is fluisterstil. Ik heb een woonkeuken en dan is dat wel belangrijk!
Het design en de afwerking evenals de verlichting zijn werkelijk ongekend in deze prijsklasse.
Een kleine puntje heb ik echter ook nog en dat is dat je de deuren best stevig moet dichtgooien, anders veren deze terug omdat ze dempers hebben.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Ks. 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grote koelkast, veel inhoud, mooi verlicht

Handige koelkast, groot, kan veel in. Verlichting is over de gehele hoogte, prettig. Wel lastig dat je niet op twee rijen flessen kwijt kan in de deur. Je moet dan een bakje verwijderen. Dikke flessen passen ook eigenlijk niet goed. Ook in het flessenrek niet. Verder ziet het er prima uit.

Pluspunten

• Grootte
  • Inhoud
  • Verlichting binnenin

Minpunten

• Weinig flessen in de deur
  • Dikke flessen passen niet

Karin-S. 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige grote koelkast met grote inhoud

Mooie grote koelkast waar echt heel veel in kan. Prachtig verlicht door led. Handgrepen zijn prettig. Jammer dat er geen Home Connect verbindingskabel bij zit! Wel een boekje hoe je alles moet aansluiten, maar geen ontvanger. Vervelend. Moet je weer apart aanschaffen.

Pluspunten

• Groot. Veel inhoud
  • Goede verlichting
  • Veel ruimte

Minpunten

• Weinig plek voor flessen
  • 1,5 literflessen krap
  • Geen Home Connect kabel