Bosch Serie 6 KGN39AI45 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tuntje 11-11-2017

Super Koel/Vries combinatie

De uitstraling van het apparaat is mooi , de led verlichting in de koelkast is fantastisch.
Heel ruim en de vriezer is ook erg ruim .
Super aankoop
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Ton 22-07-2017

Zeer mooie en zuinige Koel-vries combinatie

Zeer mooie nette en zuinige koel-vriescombinatie met een goede indeling waar over nagedacht is
Energie-zuinig met voorbereiding op wifi.
Aanrader

Simon 30-06-2017

Bosch RVS design hoge koel/vries combinatie

Mooie RVS design koel/vriescombinatie met led verlichting welke bij het opendoen langzaam feller wordt.

In de grote groente/fruitlade blijven de producten goed “vers” en de nul graden lade is onderverdeeld in twee compartimenten, welke te gebruiken is voor vlees/vis, is qua inhoud ruim voldoende.
Wordt standaard geleverd met een ijsklontjes bakje welke je kan afsluiten met een deksel. Deze is niet handig in gebruik, sluit o.a. niet goed af. Het ouderwetse rechthoekig bakje verdiend toch mijn voorkeur.
Het nut van het geleverde eierbakje zie ik ook niet (eieren horen niet in de koelkast).

In de deur ook nog ruimte voor b.v. potjes en kleine flesjes. Onderste bak in de deur voor melk pakken etc. beschikt over een strip om de pakken te klemmen, deze strip heb ik verwijderd daar je de 1,5 liter pakken en bijna niet in of uit kan pakken (te strak).
Geluidsniveau is sterk verbeterd t.o.v. de oudere Bosch modellen welke nogal eens vreemde geluiden konden maken (zie andere reviews).
De hoogte kan voor mensen die niet zo lang zijn ene minpunt zijn i.v.m. producten in het bovenste gedeelte.

Pluspunten

• Inhoud
  • Groente/fruit lade

Minpunten

• Hoogte
  • IJsklontjes bakje
  • Strip in onderste deurbak

Hans Lijten 28-10-2016

Stille kracht!

Overzichtelijke koel/vriescombinatie. Een echt grote groente/fruitlade waar voor een hele week in kan en waar het ook echt lekker vers in blijft. Ook veel ruimte in de nul graden lade die is onderverdeeld in twee compartimenten. Ik las op internet in gebruikersrevieuws dat er geen grote flessen in de deur zouden passen, dit geldt echter alleen voor twee liter flessen.
En hij is fluisterstil. Ik heb een woonkeuken en dan is dat wel belangrijk!
Het design en de afwerking evenals de verlichting zijn werkelijk ongekend in deze prijsklasse.
Een kleine puntje heb ik echter ook nog en dat is dat je de deuren best stevig moet dichtgooien, anders veren deze terug omdat ze dempers hebben.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Ks. 23-08-2016

Grote koelkast, veel inhoud, mooi verlicht

Handige koelkast, groot, kan veel in. Verlichting is over de gehele hoogte, prettig. Wel lastig dat je niet op twee rijen flessen kwijt kan in de deur. Je moet dan een bakje verwijderen. Dikke flessen passen ook eigenlijk niet goed. Ook in het flessenrek niet. Verder ziet het er prima uit.

Pluspunten

• Grootte
  • Inhoud
  • Verlichting binnenin

Minpunten

• Weinig flessen in de deur
  • Dikke flessen passen niet

Karin-S. 21-08-2016

Prachtige grote koelkast met grote inhoud

Mooie grote koelkast waar echt heel veel in kan. Prachtig verlicht door led. Handgrepen zijn prettig. Jammer dat er geen Home Connect verbindingskabel bij zit! Wel een boekje hoe je alles moet aansluiten, maar geen ontvanger. Vervelend. Moet je weer apart aanschaffen.

Pluspunten

• Groot. Veel inhoud
  • Goede verlichting
  • Veel ruimte

Minpunten

• Weinig plek voor flessen
  • 1,5 literflessen krap
  • Geen Home Connect kabel