Siemens iQ 300 KG39NXW35 - Reviews

koel/vries cominatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

hans 13-08-2018

grote koelruimte

onze oude koelvriescomb was uitgevallen en deze kwam er qua indeling het dichtste bij.Al is de diepvries ruimte netto minder dan onze oude comb.Het is even wennen omdat het een heel andersysteem is en met name dat er geen temperatuuraanduiding.Maar hij functioneert prima.Is redelijk stil en voldoet aan wat wij er van verwachten

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • laag geluidsniveau

Minpunten

• geen temperatuur aanduiding

Miranda 21-07-2018

Mooie ruime en stille koelkast

Ruime koelkast en met name blij met de 0% lades om groente, fruit en vlees langer te kunnen bewaren.

• Ruim

korenria 21-03-2018

mooie uitstraling koel/vriescombinatie

nog geen week in ons bezit maar nu al dik tevreden,indeling is ook praktisch ,en de hyper fresh laden zijn top in gebruik,wat betreft de vriezer zijn de lade makkelijk in te delen en schuift prima,o ja het bedieningspaneel vind ik heel goed gevonden door dit in de deur te plaatsen dat is makkelijk en ook nog een leuk gezicht dus al met al een goede aankoop geweest.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Saskia 05-02-2018

Veel ruimte, mooie aankoopprijs

Deze koel-vriescombinatie van Siemens voldoet ruimschoots aan de verwachtingen; A++, ruim koelgedeelte, veel vriesvakken, prachtige LED-verlichting...een aanrader!

Nina 30-01-2018

ziet er strak uit en erg mooi

hoogte van 203 sloot aan bij onze wens. Moderne uiterlijk en strak. Daarnaast iets anders dan alle andere wegens kleur

Pluspunten

• hoogte
  • no frost
  • diepte / geen dikke deur en handgreep

Maikel 28-01-2018

prachtige duidelijke apparaat

Het is een mooie koelvrieskast van degelijke kwaliteit veel ruimte en mooie indeling.
Snelle levering en goed verpakt.

Pluspunten

• Goede verlichting ,veel ruimte,

Minpunten

• jammer dat het vrieslades geen verlichting heeft

Cis 18-01-2018

Prachtig ding, dieper dan de vorige.

Prachtige koelkast. Hij is stil en ruim. De totale koelkast neemt qua diepte meer ruimte in dan de vorige hoge koelkast die ik had, hij steekt iets naar voren. De bovenste vriesla heeft een lagere achterwand, waardoor een propvolle la niet makkelijk dicht kan als de boel erachter valt in de la eronder. Verder Veel te veel plankjes wat mij betreft, een pan of flesje past er zo niet in, dus een plank eruit, ook het metalen flessenrek en ook een bak uit de deur verwijderd. De groentela en de twee laatjes erboven zijn top! Ook handig dat hij gaat piepen als de deur te lang open staat. Als er meer mogelijkheid was in de verstelbaarheid van de planken en de achterwand van de bovenste lade maximaal hoog was geweest, dan had deze kast van mij een 10 gekregen. Verder, mooie prijs voor een mooie koelkast.

Pluspunten

• Groentela en extra twee kleine lades
  • licht en ruim vanbinnen.
  • stevig
  • goede prijs kwaliteit verhouding
  • Piept als deur te lang open is

Minpunten

• bovenste vrieslade heeft een lagere achterwand.
  • teveel planken en bakjes.
  • te weinig verstelmogelijkheden voor de plankjes.

Koele Herby 26-12-2017

Siemens KG39NXW35

Heerlijk veel ruimte zowel in het koel als vries gedeelte,
we hadden een soort gelijke echter in deze combinatie
past veel meer ! Echt Super.

Pluspunten

• ruimte
  • past op klein oppervlak

Minpunten

• hij zat niet vol :)

F.Smeets 24-12-2017

Prachtig model,geweldige inhoud.Voelt strak aan

Uiterlijk prachtig en door vorige Siemens apparatuur heeft nog nooit teleurgesteld.Kwaliteit kun je zien en voelen en de prijs-kwaliteitsverhouding verhouding: super.Zeer aanbevelenswaardig gezien de geweldige ervaringen met de andere Miele produkten uit het verdeden.

Pluspunten

• Kwaliteit van het materiaal prima
  • zeer redelijke prijs
  • uitstekende service

Karen 08-12-2017

lekker ruim, stil, strak uiterlijk, fris licht binnen

Lang gezocht naar de 'ideale' koelkast, maar goed gelukt!! Online bij Coolblue gekocht en tjonge wat een goed geoliede organisatie. Had ook nog mazzel dat de koelkast in een tweedehands-variant aanwezig was: € 120 korting voor een deukje aan de zijkant (staat tegen de muur) en klein putje in onderdeur. Men wordt voortdurend via mail op de hoogte gehouden over de voortgang, track & track, half uur voor levering sms, 15 voor levering telefoontje: super!
Kwaliteit is zeer degelijk, veiligheidsglas, makkelijke indeling, een giga-groentelade en nog 2 kleinere vlees/vis lades die tot 0 gr gebracht kunnen worden. Lekker degelijk, grote & stevig. Eco stand, flessenrek, 3 grote lades in vriesgedeelte. Superkoelen. Alarm deur te lang open.

Pluspunten

• ruim, gróte groentela en 2 kleinere vlees/vislades
  • degelijk
  • strak uiterlijk
  • heldere verlichting
  • stil

GvdH 26-09-2017

Prachtige Koel/Vrieskast

Weer terug bij het oude merk. Na een uitstapje naar een ander merk weer blij deze koel/vrieskast gekocht te hebben. De kast is door zijn strakke uitstraling een lust voor het oog. Maar belangrijker is de keurige afwerking, de stille werking, de veelvuldig instelbare indeling, de goede verlichting kortom een perfecte kast
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Alice Dijkman 20-08-2016

Zeer fijne koel-vries combinatie

Zeer fijne koel-vries combinatie. Heerlijk groot en ruim. Led verlichting is fijn. Vooral de groentelade en de afzonderlijke bakken voor vlees en vis en groenten zijn zeer goed

Pluspunten

• stil
  • aparte grote groentelade
  • 2 vlees- vis lade

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Astrid 30-07-2016

Prima koel-vriescombinatie

Sinds een paar weken deze koel-vriescombinatie in gebruik tot volle tevredenheid. Vooral de groentelade en de afzonderlijke bakken voor vlees en vis bevallen zeer goed. De producten blijven aanzienlijk langer houdbaar.

Renzz88 25-06-2016

Extra koeling en diepvries

Na enig overleg besloten om een Koel-vriescombinatie aan te schaffen voor in de berging. Jammer genoeg is het slechts voor in de berging, prachtig design met vernuftige technologie.
Handig dat de temperatuur op de deur in te stellen is en ook de lades om vlees en vis extra lang te kunnen bewaren zijn ideaal.

Een echte aanrader.