Bosch Serie 6 KGN39AI35 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGN39AI35 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Peter 27-08-2018

Groot scherm, mooie indeling,LED verlichting + accessoires

Mooie RVS koelkast, groot beeldscherm met bediening temperaturen, LED verlichting, mooie indeling, en diverse accessoires zoals koel elementen+ijsblok-vormbak en ei-bakjes

Pluspunten

• groot scherm
  • A++ met LED verlichting
  • incl. diverse accessoires
  • RVS deur
  • goede indeling

Maria Erazo Sanchez 06-09-2016

zeer zuinig en ruimte zat.

Ik had eerst 2 koelkasten omdat het eten niet in een paste. Nu heb ik de nieuwe koelkast 6 KGN39AI35 van Bosh en daar past alles netjes in, er is zelfs ruimte over. Daarnaast verbruikt het minder dan 1 van de 2 koelkasten die ik eerst had, zeer zuinig dus.

Pluspunten

• veel ruimte
  • vacuum koel functie
  • vakantiemodus
  • zeer zuinig
  • no-frost

Jeffreyp 01-08-2016

KGN39AI35 kost een beetje meer, maar dan heb je ook wat!

Een zeer ruime koelkast. De indeling is zeer praktisch, het wijnrek en de Vital Fresh Bak zijn ideaal. Groente en vlees blijft werkelijk minimaal 2x zolang vers. Jammer dat ik er geen foto's bij kan doen, maar groene in verpakking bijv. waarvan de datum al ruim is overschreden is niet bruin, ruikt en ziet er nog vers uit! Wij zijn zeer tevreden. Daarnaast heeft het een ruim vriesvak, genoeg voor 4 broden per lade. Ik ga nu minder naar de winkels, en bespaar daarmee.

Bart Barneveld 15-07-2016

Prachtig van binnen en van buiten

Moderne uitstraling. Van binnen is deze koelkast ruim en geeft het gevoel van orde en frisheid. Buiten kant is strak en slank, dit model is in rvs uitvoering wat veel mensen aanspreekt.

Dirk 28-08-2016

Hallo Bart, ik lees in je review dat het geluidsniveau 'uitstekend' is. Mijn ervaring is heel anders, zie mijn review. Heeft jouw koelkast ook zo'n brom ?

Marja van den Berg 24-06-2016

Blij met mijn no frost

heb er lang over gedaan om te kiezen welke koelkast Ik zou nemen maar ben er erg blij mee . van de ruimte en mooie indeling en de uitstraling