Samsung RB30J3100SA rvs

• Test panel 6 jun 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB30J3100SA rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

agnes 20-06-2016

samsung koel vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB30J3100SA rvs

we mochten deze koelkast 2 weken testen en wauw wat ziet deze zilverkleurige koelkast er mooi uit!! maar zoals bij vele het gaat om de binnenkant door het niet zelf kunnen indelen van de planken had ik weinig ruimte en moest ik vaak flessen en pakken op de zijkant leggen waardoor het ging lekken.
Naar mijn zin sloeg hij heel vaak en langdurig aan met een hoog geluidsniveau, naar mijn mening niet echt iets voor een A++
wel een mooi en gemakkelijk bedienbaar paneel om de temp. van koelkast en het vries gedeelte af te lezen.

Risa15 13-06-2016

Samsung Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB30J3100SA rvs

Keurig nette, zilverkleurige koel-vriescombinatie. Gemakkelijk in gebruik en voldoende ruimte om alle produkten kwijt te kunnen. Display met tiptoetsen voor instelling is netjes weggewerkt achter de deur. Handgrepen van de koelkast doen wel erg licht en plastic aan. De deuren gaan wel gemakkelijk en licht open. Indeling van de koelkast is gebruiksvriendelijk en ook in het vriesgedeelte zitten drie laden. Ook de vriesladen doen wel wat plastic en kwetsbaar aan. Op de langere termijn en dagelijks gebruik is het voor mij wel de vraag of de laden/handgrepen ook lang mee gaan. De koel-vriescombinatie is nofrost. Op de korte termijn werkt dit prima. Op de langere termijn is mijn ervaring dat er wel wat ijs/condens vorming ontstaat, maar wel een heel stuk minder. De koel-vriescombinatie maakt wel meer geluid dan bijv. een vergelijkbare Bosch koel-vriescombinatie. Qua kwaliteit is een Bosch duidelijk beter, steviger en van een betere kwaliteit. Maar voor een kleiner budget is deze Samsung koel-vriescombinatie zeker een prima alternatief.