Samsung RB33J3219SS - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
206 liter inhoud

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

derya1001 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Super coole koelkast.

Super coole koelkast. Hij is echt super mooi. De vakken en de lades zijn erg ruim. Na twee weken gebruik geen ijsvorming in de diepvries gedeelte en geen condensvorming in de koelgedeelte. Temperatuur voor koel- en vriesgedeelte makkelijk apart in te stellen.
Met een woord : Toppie....

Mc 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

mooi design

Mooie koelkast en werkt perfect. Zuinig en voldoende ruimte. Ben er erg blij mee. Hij staat mooi in onze keuken.

Pluspunten

• mooi design
  • zuinig
  • voldoende ruimte

Amber 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie

Goede koelkast met voldoende ruimte om alles in kwijt te kunnen. Ook de vriezer biedt voldoende ruimte en de temperatuur kun je voor zowel de koelkast als de vriezer separaat instellen. De deur kun je ook omhangen zodat deze naar de juiste kant open gaat. Heel handig, gemakkelijk in gebruik en ziet er goed uit!

Pluspunten

• Aparte temperatuur regeling
  • Deur om te hangen
  • Voldoende ruimte
  • Zowel vlees/vis bak als groente bak
  • Aparte houder voor frisdrankflessen

Minpunten

• Redelijk hoog(!)
  • Felle lamp

koelvriescombinatie 09-06-2017 Product paar weken in bezit

geruisloze koelkast en een sieraad in je keuken

Ik ben zeer tevreden over deze koelvriescombinatie. Het is overzichtelijk, geruisloos en het staat nog mooi in de keuken met heel veel ruimte.

Pluspunten

• mooie vormgeving en kleur
  • handige handvaten, voorkomt vingervegen

Henk 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie

Heb al eerder eerder een nofrost koelkast van Samsung gehad deze is no stiller en veel overzichtelijker gewoon weer een topkast

Carla 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi groot en mooi uitelijk

Mooi uitelijk mooi uitstraling en kompakte inhoud en ruime vriezer overzichtelijk en ik ben er blij smile.

G. Teunissen 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne koel Ries combi, met veel ruimte!

Mooie vormgeving, goede indeling. Veel inhoud!
Lekker koel ook! Mooie display aan de voorzijde, die aan gaat zodra de deur is geopend.

B van der M 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime koel/vries kast

Een mooie en zeer ruime koel/vries kast.
Zeer veel berg ruimte verdeeld over goede en ruime vakken.
Diepvries bakken ook zeer ruim.

Ruuubje 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Erg ruim, veel licht, zeer goed verpakt, deur val wel dicht

Deze koelkast gekocht ter vervanging van een zeer oude LG die minstens 3e hands was. De bezorging was over de drempel dus hoefde ik hem enkel uit te pakken en op de juiste plek plek te zetten.

De koelkast zelf was al goed ingepakt in stevig piepschuim, maar ok elke plank die er in lag was voorzien van goede plakkers met piepschuim.

Bij aansluiten maakt de koelkast direct een irritant piepgeluid alsof je de lichten van je auto aan hebt gelaten. Dit is omdat hij nog kort moet worden ingesteld (de tempraturen van de drie zones) en omdat de deur niet goed sloot door een stukje piepschuim. De koelkast maakt best wat geluid als hij bezig is om de eerste keer af te koelen, maar na een tijdje is dit naar beneden gegaan naar een heel zacht geluid.

Omdat ik hem nog maar net in gebruik heb weet ik niet wat de koelprestaties zijn maar als ik de verschillende tests door consumentenbond etc moet geloven erg goed (deze is bij hen getest als de RB29FERNBWW). Dit zou de best koelkast zijn die lager is dan 200cm.

De greeploze deur is best even wennen maar dat gaat helemaal goed komen.

Het licht in de koelkast komt bijna overal en ik zie de koude lucht gecirculeerd worden door de kast heen, leuk om te zien na zo'n oude kast.

Omdat dit een metallic is, is de kast wel vingerafdruk gevoelig.

Het enige minpunt dat ik tot nu toe heb is dat de deur altijd dicht valt, en als ik boodschappen aan het inladen ben moet ik er dus iets tussen zetten.

Pluspunten

• Kleur
  • Instellen temperatuur via touch
  • Goed ingepakt

Minpunten

• Gevoelig voor vingerafdrukken
  • Deur kan niet open blijven staan

Bianca 21-02-2017 Product paar weken in bezit

mooi model met genoeg ruimte

Vind hem erg mooi en heeft genoeg ruimte binnenin. 2 lades in de koelkast zijn erg handig en lades in de vriezer zijn diep genoeg om er veel in op te bergen. wel jammer dat de planken in de koelkast niet zelf in te delen zijn en alleen op een vaste plaats kunnen. Ook het flessenrek is nogal krap, de standaardflessen van 1,5 ltr. passen er niet goed in, zodat de plank erboven omhoog wipt. Verder een superkoelkast met genoeg ruimte voor een klein gezin.

Pluspunten

• uiterlijk
  • zuinig

Minpunten

• planken vaste plaats
  • flessenrek te klein

M 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie design koelkast

Mooie ruim opgezette koelkast die qua functionaliteit en design wat mij betreft een 10 verdiend.
Ziet er mooi uit. Koelt goed en snel en heeft veel ruimte. De dubbele lade in het koelgedeelte zijn ideaal wat mij betreft omdat ik nu onderscheid kan maken in vlees/kaas/zuivel producten en een aparte lade voor groente en fruit. Dus geen geprop meer! Ook het vriesgedeelte is logisch en ruim opgezet