Samsung RB33J3219SS - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
206 liter inhoud

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,6

derya1001 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Super coole koelkast.

Super coole koelkast. Hij is echt super mooi. De vakken en de lades zijn erg ruim. Na twee weken gebruik geen ijsvorming in de diepvries gedeelte en geen condensvorming in de koelgedeelte. Temperatuur voor koel- en vriesgedeelte makkelijk apart in te stellen.
Met een woord : Toppie....

Bianca 21-02-2017 Product paar weken in bezit

mooi model met genoeg ruimte

Vind hem erg mooi en heeft genoeg ruimte binnenin. 2 lades in de koelkast zijn erg handig en lades in de vriezer zijn diep genoeg om er veel in op te bergen. wel jammer dat de planken in de koelkast niet zelf in te delen zijn en alleen op een vaste plaats kunnen. Ook het flessenrek is nogal krap, de standaardflessen van 1,5 ltr. passen er niet goed in, zodat de plank erboven omhoog wipt. Verder een superkoelkast met genoeg ruimte voor een klein gezin.

Pluspunten

• uiterlijk
  • zuinig

Minpunten

• planken vaste plaats
  • flessenrek te klein

M 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie design koelkast

Mooie ruim opgezette koelkast die qua functionaliteit en design wat mij betreft een 10 verdiend.
Ziet er mooi uit. Koelt goed en snel en heeft veel ruimte. De dubbele lade in het koelgedeelte zijn ideaal wat mij betreft omdat ik nu onderscheid kan maken in vlees/kaas/zuivel producten en een aparte lade voor groente en fruit. Dus geen geprop meer! Ook het vriesgedeelte is logisch en ruim opgezet