Samsung RB33J3205SA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
230 liter inhoud

Beoordeling op basis van 124 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Saskia 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super koel/vriescombinatie

Het fijne van deze koelkast dat die overzichtelijk is ingedeeld, ja kan in 1 oogopslag zien wat er in de lades ligt doordat ze ongelijk zijn.
Het is ook heel aangenaam dat er geen condens in de koelkast aanwezig is, geen natte producten meer.
In het vries gedeelte heb ik ook geen condens/ ijsvorming gezien.
Ook de lades in het vries gedeelte zijn zeer ruim.
De koelkast heeft ook een zeer laag geluidsniveau, en is heel makkelijk met instellen.

L.S. 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met aankoop Samsung koel/vriescombinatie

Ben zeer tevreden over indeling en gebruiksgemak. Zeer ruime koelkast. Zelfs inhoud van vriezer is ruim voldoende voor een gemiddeld gezin. Fijne diepe laden. Ook buitenkant is belangrijk. Moderne strakke uitstraling.
Aanrader!

Pluspunten

• mooie uitsraling
  • overzichtelijk

lotje75 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design en zeer praktisch

We mochten deze koelkast testen via het testpanel. Leuk om te doen en zeer positief.
De producten blijven goed vers, zeer praktische indeling en amper geluid. Aanrader!

Rita 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

koelkast Samsung RB33j3205SA/EF

Deze koelkast heeft een zeer mooie look,ruim van binnen en zeer geruisloos wat betreft de motor.En op de deur een mooi display.
Mooie ruime indeling en de bakken voor fruit en groente in het koelgedeelte is een aanwinst.En dat geld ook voor het vriesgedeelte, zeer ruim. Een aanwinst voor iedere keuken.Wij zijn zeer blij met onze aankoop.

GR. Rita van Houten

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • geruisloos

WillemM 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk dat NoFrost

Mooie uitstraling en indeling, voordeel NoFrost en temperatuurgegevens aan de voorzijde. Bij BCC op moment van koop voordelig geprijsd tov de concurrent.

Rinus 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke rvs koelkast

Een mooie uitstraling met de temperatuur aanduiding met de blauwe led verlichting op het front
Indeling is ook perfect met de tweede la
Indeling vriezer is ook ideaal

hoogdonker 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nu al tevreden

We hebben deze koelkast net een dag in huis. Wat een vormgeving prachtig niet heel erg stil, een hoge zoom hoor je . Verder erg praktisch en ruim.

Sue 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

erg mooie vormgeving

veel ruimte vanbinnen.even wennen aan de verlichting,led dat erg koud/kil aanvoel en ik nu niet meer zo lang in in de koelkast blijf kijken waar ik zin in heb. Heb nu 3 vriesboxen ipv 2 en is wel prettig om 1 box te bewaren voor het voedsel wat ik dan nog in moet vriezen.wel jammer dat de koelkasten van nu zo hoog zijn ( zijn maar met 2 man en erboven stond altijd mijn microwave). maar al met al erg blij met de keuze.

Fahrettin 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Chic and quality product

Chic Design, good quality. Good interior design very easy to use. Little noise when working. I definitely recommend it

Youri 14-08-2017 Product paar maanden in bezit

Grote veelzijdige koelkast

Goede prijs en kwaliteit. Koelt snel. Makkelijk in gebruik. Mooie strakke vormgeving. Wel wat lawaai maar gaat snel weg. Dan tijdloos

Noelle 10-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijne ruime koelkast. uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Een fijne combinatie koelkast met een zeer luxe en moderne uitstraling.
SuperFrost vriesfunctie is erg fijn, koelkast is energie zuinig a++, maakt geen geluid. geeft een piep signaal wanneer je de koelkast te lang laat open staan of vergeet te sluiten. Zeer langdurige versheid. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding.
Voor een gezin van 3/4 personen is dit een fijne ruime koelkast.

Pluspunten

• slide planken en lades
  • beslaat niet.
  • koelkast licht is erg fijn. niet te fel

Minpunten

• geen handgreep
  • 2 keer met mn hand vastgezet bij het sluiten

As 10-08-2017 Product paar weken in bezit

KOELVRIESCOMBINATIE

Samsung Koelvriescombinatie. Snelle levering.
Een mooie koelkast, geluidsarm en doet wat er beschreven staat.
Nonfrost met een ruime indeling van zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte.
Mooie actie`s zoals een korting op het bedrag en 50 euro retour na aankoop, waardoor de prijs van de koelkast goedkoop is.
Zeer blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• ruime indeling
  • geluidsarm

mvos 09-08-2017 Product paar weken in bezit

mooie grote koelvries combinatie

Mooie grote koelvries combinatie. de koelkast is mooi ruim en de flessen en pakken melk kunnen goed in de deur staan. de lades van de koelkast zijn ook makkelijk. De vriesvak lades zijn mooi diep zodat er aardig wat in past.

Saida 08-08-2017 Product paar weken in bezit

Goed koel

Groot gezin waarvoor een grote koelkast nodig is. De koelkast is geluidloos en zeer ruim. Met hele handige bakjes en tevens ook goed koel (no frost). Al het vlees en groente in de koelkast blijven goed vers. En vooral nu in de zomer zijn de dranken in de koelkast verfrissend koel. Een hele goede aankoop in tijden!

Pluspunten

• Groot
  • Koel

Dawery 05-08-2017 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG

Top, apparaat. Heel blij mee. Meer dan voldoende ruimte voor verschillende soorten producten die je in een koelkast dient te bewaren. Je kunt per legplank op "soort" bewaren ( vleeswaren / zuivelproducten / etc ) Verder kunnen flessen in de deur bewaard worden. Handig in het...

Pluspunten

• RVS
  • Meer dan voldoende ruimte
  • PRIJS

ME geysen 03-08-2017 Product paar weken in bezit

super ijskast

Super ijskast voldoet aan alle eisen!!
Erg zuinig in gebruik en alles blijft lang houdbaar en natuurlijk super met de nofrost

Bert Souman 03-08-2017 Product paar weken in bezit

prima vakkenindeling

onze keuze is genomen op grond van prijs- en kwaliteitsvergelijking; in de praktijk blijkt deze koelvriescombinatie zelfs ver boven onze verwachtingen te voldoen, niet alleen t.a.v. ladenverdeling (duidelijk en zeer slim) maar ook m.b.t. de snelle vriescapaciteit; geluidsniveau is niet aan te geven - je hoort gewoon niets!

Pluspunten

• indeling
  • vriescapaciteit
  • uiterlijk
  • inhoud, zowel koel- als vriesgedeelte

Billeon 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Erg fraai, energiezuinig en luxe design, de inhoud is enorm.

Deze koelvriescombinatie is een echte "eye catcher" hij straalt luxe uit en is zeer eenvoudig in gebruikt. Dankzij de "easy slide" lades en de temperatuurinstelling aan de buitenzijde van de deur. De ingestelde temperaturen zijn erg snel bereikt, waardoor je voedsel langer vers blijft. Makkelijk schoon te maken dankzij de enorme ruimte. Zeer energiezuinig (A++) met 328 Liter! 10 jaar garantie. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Energiezuinig
  • Waarschuwing bij te lange open deur
  • Prestaties

Minpunten

• Zijkanten zijn niet in zilverkleur

Jack B. 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Stiller dan stil en ruimte zat

Voordat ik deze koelkast ging kopen, raakte ik verward van mensen die zeiden dat de motor zo luidruchtig zou zijn. Nu ik dit apparaat heb, denk ik dat deze mensen een vorm van tinnitus moeten hebben, want ik moet werkelijk mijn adem in houden om deze koelkast te kunnen horen als ik er naast sta.

Als de ruimte volstaat, zou ik zeggen; doe deze koelkast. Wat een apparaat!. Ik ben op een rare manier trots op dit ding. Ziet er mooi uit, koelt werkelijk fantastisch. Het enige wat ik een beetje mis, is een wijn/flessenrekje.

Echt een fijn apparaat die ik een ieder wil aanraden.

Pluspunten

• zeer stille motor
  • genoeg ruimte
  • tegek veel ruimte in het vriesvak
  • mooi mbt uiterlijk

Minpunten

• ik mis een wijn/flesrekje op een van de platen

Roel 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooi, ruim en stil

Eindelijk een stille (!) koel/vriescombinatie gevonden die aan ook aan andere verwachtingen voldoet, met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Mooie strakke uitvoering en ruim en degelijk en licht van binnen afgewerkt en - heel belangrijk in onze open keuken - heel stil. Een dik verdiende 10 !

Pluspunten

• heel stil
  • kwaliteit materiaal
  • geld (meer dan) waard
  • strakke moderne uitvoering

Minpunten

• GEEN ENKEL MINPUNT !