Samsung RB33J3205SA - Reviews

upside-down koel/vriezer

8,9

L.S. 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met aankoop Samsung koel/vriescombinatie

Ben zeer tevreden over indeling en gebruiksgemak. Zeer ruime koelkast. Zelfs inhoud van vriezer is ruim voldoende voor een gemiddeld gezin. Fijne diepe laden. Ook buitenkant is belangrijk. Moderne strakke uitstraling.
Aanrader!

Pluspunten

• mooie uitsraling
  • overzichtelijk

Edverzet 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koel vries combi

Een mooi design, voor een energie zuinige koel vriescombi! Zeer tevreden!Het geluidsniveau is geweldig. Hij staat in de garage, maar als je die binnenkomt hoor je de koelkast niet! De oude was een energieslurper en herrieschopper. Deze is perfect!

kees 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

top producht

super goede koelkast

Rinus 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke rvs koelkast

Een mooie uitstraling met de temperatuur aanduiding met de blauwe led verlichting op het front
Indeling is ook perfect met de tweede la
Indeling vriezer is ook ideaal

Peter 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende koelvriescombinatie

Combinatie vandaag afgeleverd. Langetermijn kunnen we nog niet oordelen. Eerste oordeel. Prachtige vormgeving. Heel geluidsarm. Ruim voldoende koel en vriesruimte

hoogdonker 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nu al tevreden

We hebben deze koelkast net een dag in huis. Wat een vormgeving prachtig niet heel erg stil, een hoge zoom hoor je . Verder erg praktisch en ruim.

Sue 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

erg mooie vormgeving

veel ruimte vanbinnen.even wennen aan de verlichting,led dat erg koud/kil aanvoel en ik nu niet meer zo lang in in de koelkast blijf kijken waar ik zin in heb. Heb nu 3 vriesboxen ipv 2 en is wel prettig om 1 box te bewaren voor het voedsel wat ik dan nog in moet vriezen.wel jammer dat de koelkasten van nu zo hoog zijn ( zijn maar met 2 man en erboven stond altijd mijn microwave). maar al met al erg blij met de keuze.

Fahrettin 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Chic and quality product

Chic Design, good quality. Good interior design very easy to use. Little noise when working. I definitely recommend it

Douwe 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koelvries combinatie!

Erg goede en mooie koelvries combinatie. Koelt en vriest erg snel! Strak design en zeer handig in gebruik. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, want wij hebben de koelkast vandaag nog maar net ontvangen.

Saskia 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super koel/vriescombinatie

Het fijne van deze koelkast dat die overzichtelijk is ingedeeld, ja kan in 1 oogopslag zien wat er in de lades ligt doordat ze ongelijk zijn.
Het is ook heel aangenaam dat er geen condens in de koelkast aanwezig is, geen natte producten meer.
In het vries gedeelte heb ik ook geen condens/ ijsvorming gezien.
Ook de lades in het vries gedeelte zijn zeer ruim.
De koelkast heeft ook een zeer laag geluidsniveau, en is heel makkelijk met instellen.

lotje75 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design en zeer praktisch

We mochten deze koelkast testen via het testpanel. Leuk om te doen en zeer positief.
De producten blijven goed vers, zeer praktische indeling en amper geluid. Aanrader!