Samsung RB33J3315SA/EF Koel-vriescombinatie - Reviews

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bas Joor 06-08-2017 Product paar dagen in bezit

Slimme koelkast

elegante uitziende koel vries combinatie , geeft een signaal af binnen 10 min nadat je de deur hebt geopend. Duidelijk instelbaar op vries of koel temperatuur, zeer goede verlichting en een superplus punt hij is (no frost), erg handig. indeling van de koelruimte 2 lades en rek voor frisdrank is effe wennen.

Leen 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige koelvries combinatie

Een echt schitterende koelvries combinatie, staat prima in een woonkeuken en/of een open keuken.
De temperatuur instelling zit aan de buitenkant zodat je zonder de kast te openen kunt zien hoe warm of koud het binnen in is.
Is volledig zelf ontdooiend en de temperatuur verdeling is perfect omdat de lucht in het koel gedeelte wordt gecirculeerd.
Indeling is handig, met glazen plankjes en een prima flessen rek waar ook de wat grotere flessen prima in kunnen staan.
Al met al een aanrader, ben er erg tevreden mee

Pluspunten

• temperatuur aan de buitenkant te lezen

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Brasco 18-07-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime koelkast

Deze koelkast is een van de beste aankopen geweest sinds tijden.
Erg veel opbergruimte en functionele opbergvakken, koel en vries temperatuur makkelijk instelbaar, bijna geluidloos, strak design. Meer dan het geld waard

Pluspunten

• opbergruimte
  • design
  • temperatuur instelbaar
  • weinig tot geen geluid
  • opbergvakken

mmw Kruit 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke koelvriescombinatie, mooi om te zien

Mooie koelvriezer die doet wat hij moet doen. Wat eruit springt is de super goede no frost functie (daardoor gaan de lades van de vriezer heel makkelijk open) en het temperatuur display aan de voorzijde van de deur. Display is ook eens makkelijk te bedienen. Je hoort de koelkast soms even flink zoemen als hij aanslaat, maar het geluid veroorzaakt geen overlast wat ons betreft. We hebben hem nog niet zo lang, maar tot nu toe vinden we de prijs-kwaliteit verhouding top! De uitstraling is degelijk en modern. Wij zijn blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• Prettige inrichting, veel ruimte
  • Zeer soepele lades
  • Mooi temperatuurdisplay op de deur
  • Mooie behuizing en uitstraling

Minpunten

• Soms een zoemend geluid

Vincent 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast

Heb deze koelkast gekozen omdat ik er goede dingen over las. En heb er geen spijt van. Mooie kast met iets meer ruimte dan onze oude koelkast. Indeling is ook prima. Misschien had het flessenrekje iets groter gemogen (of verplaatsbaar in de hoogte) zodat ook grotere flessen daar in zouden passen.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Uiterlijk
  • Weinig geluid.
  • Koelt prima

Minpunten

• Geen verplaatsbaar flessenrekje

Henri 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Voelt zeer degelijk en luxe

De koelkast is wat groter dan verwacht. Dit is echter geen probleem en hij oogt zeer elegant. Hij is erg gebruiksvriendelijk en heeft veel handige rekjes.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Elegante uitstraling
  • Voelt zeer gelijk aan
  • Ruim
  • Alles is goed op te bergen met meegeleverde rekjes

Minpunten

• Zacht hoorbaar op de achtergrond als het stil is

homer S 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

samsung koelkast

mooie vormgeving, handige indeling en veel ruimte aparte lades voor vlees en fruit enige minpunt is het ontbreken vaneen flessenrek

Pluspunten

• ruim
  • vlees en fruitlades
  • geen ijsaanslag meer

Minpunten

• geen flessenrek

Claudia 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie stijlvolle koelvriescombinatie

Zeer stijlvolle en ruime koelvriescombinatie. Deur opent soepel, in tegenstelling tot andere die ik heb geprobeerd.

Pluspunten

• Mooi en stijlvol
  • ruim

Minpunten

• lager qua hoogte dan ik gewend ben
  • niets

Francis 16-01-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime vrijstaande koel/vriescombinatie van Samsung

Fijne grote koel/vriescombinatie met handige indeling. No frost, dus nooit meer ontdooien. In het vriezergedeelte (onder) zijn 3 grote lades die goed open kunnen en waar je veel kwijt kan. In het koelgedeelte zitten 2 grote lades voor fruit/groente en vis/vlees en daarnaast nog een veel legruimte. Er is ook een uitschuifplateau. De temperatuur van de koeling en de vriezer zijn apart af te lezen/in te stellen aan de buitenkant.

Pluspunten

• Energielabel A++
  • Fijne indeling
  • Temperatuur apart te regelen aan buitenkant
  • No frost
  • Grote inhoud, veel ruimte

Minpunten

• Niet zo heel stil, moest er even aan wennen.

fam Hannink 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

koel-vriescombinatie antraciet RB33J3315SA/EF

Erg blij mee, mooie koelkast, ruim en overzichtelijk met graden aanduiding aan de buitenkant. De kleur antraciet bevalt goed, je hoeft niet extra op te poetsen zoals bij roestvrijstaal. Wij hebben het koelgedeelte op 7 graden gezet, lager vonden we echt te koud, maar kan natuurlijk wel.

Chreslin 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Koelkast van Samsung

Koelkast heeft een heel erg functionele indeling, wat wij als zeer prettig ervaren. Zoals bijvoorbeeld het schuifschap. De lades lopen soepel, wat ook fijn is. Prettig blauwachtig, rustig licht.

Michael 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie, strakke koelkast

Deze koelkast is voorzien van alle gemakken. Heeft een mooi design, met digitale bediening en betaalbaar. Gekocht voor mijn zoon, die zijn eigen appartement heeft betrokken. Cashback (€ 50,- retour), mooi meegenomen.

Mevr Bonnema 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast!

Erg mooi vormgegeven koelkast die zijn werk goed doet. Mooie indeling. Temperatuuraanduiding op deur. Enig minpuntje is dat het flessenrek een wijnrek is en hier ook echt geen frisflessen in passen.

Shanna 15-07-2016 Product maand in bezit

mooie koelkast en fijn in gebruik!

Vind het een mooie koelkast, en ook erg fijn in gebruik. mooi design en maakt haast geen geluid.
fijne lades en ook makkelijk uitschuifbaar.

Edgar 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima koel/vriescombinatie

Zeer mooi en ruime koelkast.
Koelkast is zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk aan de voorzijde te bedienen.
Goede verlichting aan de binnenzijde.
Grote en makkelijke lades in koelkast en vriezer.
Niet veel geld voor zo`n grote koel/vriezer.

kees 13-07-2016

vraagje hoe hoog heb jij de koelkast en vriezer staan ? Heb jij op het vlees in de vriezer ook ijsvorming ?

M 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koelkast

Zeer mooie koelkast, handig ingedeeld met diverse lades en bakjes. Geen last van ijsvorming en condens en goede temperatuur circulatie. Handig geluid bij het te lang openhouden van de koelkast en mooi display met temperatuur instelling aan de buitenkant.