Samsung RB33J3200SA - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Eva 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima koelkast

Tot op heden erg tevreden met onze nieuwe koelkast. Producten zijn in een mum van tijd bevroren. De temperatuur van zowel de vriezer als de koelkast kan je op verschillende temperaturen instellen. Wel slaat de koelkast vaak aan. Maar goed, het stoort mij in ieder geval niet.

Sanne 14-06-2016 Product paar weken in bezit

Ruime Koel/Vries combinatie

6,8
Mooie koelkast met veel ruimte en grote lades. Ik had hiervoor een koelkast van 15 jaar oud die de hele dag luid aan het spoelen was, dus deze stille koelkast was een verademing.
De koelkast heeft veel ruimte, ook één grote groentela. Maar wat ik een groot nadeel vind is dat de planken in de koelkast niet in hoogte verstelt kunnen worden. Colaflessen, bierflesjes, pakken drinken, alles moet liggen. Ook is er geen deelbare plank om dit op te lossen. De bakjes in de deur zijn wel in hoogte aanpasbaar.
Kortom een strakke grote koelkast die zeker een aanrader is als je de vaste indeling geen probleem vind.

Marian 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung koelkast

6,7
Ik heb deze koel/vriescombi 2 weken mogen testen.
het is een mooie ruime koel/vriescombi. Grote groentelade! Enig nadeel is dat hij soms wat lawaai maakt (brom) Maar ik en inbouw gewend dus misschien is dat het! Ik zou hem als 2e koel/vriescombi voor in de berging oid zeker in overweging nemen.