Samsung RB33J3200SA grijs

• Test panel 6,5 jun 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB33J3200SA grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

h*******@k*********** 16-01-2022

prachtige kast maar de BROM als die aanslaat is een ramp.

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

IK heb deze SAMSUNG RB33J3200SA/EF ongeveer 3 jaar de condensor of motor maakt een harde bromgeluid wat IK ook doe tegen de kast schudde verschuiven ,soms heb IK de neiging om de kast een schop te geven IK denk zelf dat de condensor het werk voor twee delen moet koelen, normaal is een koelkast voorzien van condensor nu is de vriezer er bij ,gevolg dat het dubbel moet fungeren soms denk IK er komt geen eind dat hij maar blijft draaien . als IK in de winkel van een verkoper had vernomen dat er maar een condensor motor in zit had ik deze toch wel schitterende koel vries combinatie niet gekocht.

Bart 23-06-2019

Mooi design, voldoet aan de eisen van deze tijd

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

Ik heb dit model gekocht voor mijn ouders, na bijna alle sites van bol.com, coolblue, mediamarkt,bcc enz te hebben vergeleken. Ze volgen elkaar ook in de prijsaanbiedingen.... Voor onder de €400 heb je bijna nergens een grote nofrost koelkast van een bekend merk. Deze was nu in de aanbieding voor €388 bij de Mediamarkt inc. gratis bezorging in en dag. 10 jaar garantie op het (materiaal van de) motor, het hart van de koelkast dus dan geloof je als fabrikant maar ook als klant wel in de betrouwbaarheid van je product denk ik. Afwerking is mooi en ook degelijk vooral de groentela en diepvrieslades zijn stevig en robuust en beter dan bakken uit een stuk plastic bij goedkopere merken en bij koude temperaturen breekt dit dus niet zo snel. De koelkast werd door de bezorger meteen aangesloten en wij dachten dat dit niet mocht, echter na 2 uur aan een stuk te hebben gelopen was ie op temperatuur. En is nu ook heel stil dan in t begin (is normaal bij koelkasten die voor t eerst worden aangezet). De bediening is eenvoudig en met een snelvriesfunctie. Ook klinkt er een vriendelijk deuralarm en knippert het display als je de koelaste per ongeluk open laat staan. Erg van deze tijd dus. De led verlichting is alleen beetje blauw getint en dat kun je in de winkel dus niet testen, maar wel te vervangen door speciale leds van Samsung , Koelkast op de laagste stand geeft voldoende koeling nog (7 graden) en zal dus zuiniger zijn dan de normale instelling. Tot nu toe erg tevreden en geen minpunten nog kunnen vinden.

Pluspunten

• Ruim, koelt goed ook op laagste stand
  • Mooie afwerking niet zo vlekgevoelig
  • Deuralarm, uitschuifbare plank
  • Stiller dan oudere koelkasten

Minpunten

• Led verlichting beejte koel getint

Saf12345 17-03-2019

Koel- vriescombinatie Samsung rb33j3200sa/ef

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

Op 17 december koel- vriescombinatie besteld en vanaf het moment van levering alleen maar problemen. Uit de vriezer komt een geluid alsof er iemand hiernaast aan het boren is. Inmiddels zijn er 4 monteurs geweest waarvoor we elke keer thuis moesten blijven. Het probleem is nog steeds niet helemaal verholpen. Wel is het een stuk minder waardoor we genoegen zouden nemen met een compensatie. Schade: 4x thuisblijven en 4x producten uit te vriezer weg moeten gooien omdat deze ontdooit zijn tijdens het bezoek van de monteurs. Oplossing van de mediamarkt: een waardebon van € 60,-.
Echt absurd en belachelijk hoe lang dit nu speelt en duurt. Hoe deze twee bedrijven Samsung en Mediamarkt je "van dienst zijn". Te walgelijk en absurd voor worden. Aangegeven tijdens onze communicatie dat ook Radar dit dossier zal ontvangen en zal publiceren, zelfs dat is geen reden om mij netter te behandelen en te komen met een passende compensatie. Iedereen op internet en tv zullen weten dat ze geen Samsung producten moeten kopen. Als er problemen mee zijn is het jou probleem (jij moet 3 of 4 keer thuisblijven voordat de media markt het kan omruilen) als je vraagt om gecompenseerd te worden in de geleden schade en ontevredenheid wordt je naar de mediamarkt doorverwezen en kost het je nog meer tijd en moeite voor er een oplossing is. Koelkast werkt nog steeds niet naar behoren en nog steeds heb ik geen enige schadeloosstelling vernomen.

Pluspunten

• Koelt en Vries goed

Minpunten

• 4x thuisblijven voor 4 monteurs
  • Schroef achterwand niet vastgedraaid
  • Absurd hard borend geluid uit de vriezer
  • Non service Samsung
  • Non service Media Markt

michel 19-03-2018

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

Mooie koelkast met veel ruimte en grote lades.
Ik had hiervoor een oude koelkast die aan vervanging toe was. dan is het een groot verschil met de samsung

De koelkast heeft veel ruimte, ook één grote groente la. Maar wat ik een groot nadeel vind is dat de planken in de koelkast niet in hoogte verstelt kunnen worden flessen en pakken moet liggen. De bakjes in de deur zijn wel in hoogte aanpasbaar.

ik heb op het moment gekocht (€499) bij de actie waar je een Senseo voor €1 bij kreeg, ( ook leuk)
op dit moment van het schijven van de review (19 dagen later) is er nu een actie van 15 % korting (€ 398) te vroeg gekocht..

Een strakke grote koelkast die een aanrader is als je de vaste indeling geen probleem vind.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksgemak
  • Veel ruimte

Minpunten

• geen flessenrek
  • vaste indeling
  • niet in hoogte verstellen

Eva 08-07-2016

Prima koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

Tot op heden erg tevreden met onze nieuwe koelkast. Producten zijn in een mum van tijd bevroren. De temperatuur van zowel de vriezer als de koelkast kan je op verschillende temperaturen instellen. Wel slaat de koelkast vaak aan. Maar goed, het stoort mij in ieder geval niet.

Sanne 14-06-2016

Ruime Koel/Vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

Mooie koelkast met veel ruimte en grote lades. Ik had hiervoor een koelkast van 15 jaar oud die de hele dag luid aan het spoelen was, dus deze stille koelkast was een verademing.
De koelkast heeft veel ruimte, ook één grote groentela. Maar wat ik een groot nadeel vind is dat de planken in de koelkast niet in hoogte verstelt kunnen worden. Colaflessen, bierflesjes, pakken drinken, alles moet liggen. Ook is er geen deelbare plank om dit op te lossen. De bakjes in de deur zijn wel in hoogte aanpasbaar.
Kortom een strakke grote koelkast die zeker een aanrader is als je de vaste indeling geen probleem vind.

Marian 13-06-2016

Samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3200SA grijs

Ik heb deze koel/vriescombi 2 weken mogen testen.
het is een mooie ruime koel/vriescombi. Grote groentelade! Enig nadeel is dat hij soms wat lawaai maakt (brom) Maar ik en inbouw gewend dus misschien is dat het! Ik zou hem als 2e koel/vriescombi voor in de berging oid zeker in overweging nemen.