Liebherr CBNbs 4815 Comfort BioFresh NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNbs 4815 Comfort BioFresh NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Geert 01-10-2020

Solide en prachtig vormgegeven koelvrieskast

Natuurlijk betaal je wat meer, maar voor een apparaat dat je voedsel uitstekend bewaart heb ik dát er graag voor over. Vaak loop ik naar mijn koeler en bij het aanraken van de greep op de deur merk je dat je stevigheid in je hand hebt. Op het display zijn de temperaturen goed afleesbaar. De biofresh-zone ben ik enthousiast over. Groene, vlees, vis is langer houdbaar en een biertje is ook snel gekoeld. En je hoeft niet meer te ontdooien, geen aangevroren ijsklonten. Prachtig apparaat.

Pluspunten

• No-frost en biofresh zone
  • Stevig gebouwd

Minpunten

• Zwaar

Remko de Vries 22-03-2020

Zeer praktische koel-vriescombinatie

Wij hebben onze vorige Liebherr vervangen voor de CBNbs 4815-20. De BioFresh lades bieden veel ruimte voor groente en vleesproducten, waarmee de houdbaarheid aanzienlijk wordt verlengd.
Een zeer ruime koelkast met een praktische indeling.

Pluspunten

• BioFresh lades
  • Praktische indeling

Minpunten

• Onder glasplaat gaat vuil zitten
  • Smart Device alleen met aan te schaffen module