Liebherr CNef 3915 Comfort NoFrost staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNef 3915 Comfort NoFrost staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Rob 21-06-2020

heel goed

makkelijk schoon te houden mooie uitstraling heel mooi duurzaam zuinig in gebruik goed gebruiks papieren goede zaak gekocht

els 01-05-2020

Goede kwaliteit

Fijn dat er 4 diepvries lades inzitten en dat je no frost hebt.
Mijn vorige heb ik 18 jaar gehad en was dezelfde en deed het nog steeds

Pluspunten

• 4 vrieslade
  • en toch grote koeling

Smeets 18-02-2020

Prachtige grootte koel/vries combi

Deze koel/vries combinatie van Liebherr gekozen ivm duurzaamheid en hierbij een goede garantie voorwaarden.
Oude koel/vries was groot qua inhoud en voor ons ook erg moeilijk deze grote inhoud weer enigszins te vinden.
Wij hebben weer voor de zilver variant gekozen het staat echt erg mooi, als je er vingerafdrukken op zou krijgen kun je deze heel gemakkelijk verwijderen met een vochtige doek.
Qua geluid is hij ook erg stil.
We kwamen toen uit op deze Liebherr, het is echt een prachtige kast met veel ruimte. Het fijne is dat je het koel of vries gedeelte kunt uitschakelen als je deze niet gebruikt bv. als je op vakantie gaat.
Enige min punt is dat de opbergvakken in de deur aan de voorzijde open zijn waardoor kleine smalle spullen eruit kunnen vallen.

Pluspunten

• Grote ruime vriesbakken
  • Erg stil

Minpunten

• Open deurvakken kleine dingen vallen eruit