Liebherr CN 3915 - Reviews

Inhoud koelruimte
221 liter inhoud

• Slecht

Carel 09-05-2018

Liebherr maakt naam niet waar!

Toestel eind 2016 aangeschaft en inmiddels toe aan de 3e reparatie. Koelkast is zeer storingsgevoelig. Enkele dagen geleden is het koelgedeelte 's nachts uitgevallen. De volgende dag voor enkele tientjes aan groente en vleeswaren weg kunnen gooien. Het lijkt er op dat de elektronische module voor de tweede keer stuk is in 6 maanden. Mocht deze module na de garantie stuk gaan ben je zo maar meer dan 500 euro kwijt. Dat wat we met de aanschaf aan stroom hadden willen besparen zijn we inmiddels ruimschoots weer kwijt door het moeten weggooien van etenswaren en de vrije dagen voor de servicemonteur.

Pluspunten

• groot vriesgedeelte
  • stil

Minpunten

• storingsgevoelig
Geschreven voor: Liebherr CN 3915

Officiele reactie van Liebherr 15-05-2018

Geachte meneer,

Wat vervelend dat u deze problemen met uw koel-/vriescombinatie ervaart.
Als importeur van het merk Liebherr, kennen wij een uitgebreide garantie- en coulanceregeling. Voor verdere vragen en reacties kunt u altijd contact met ons opnemen via 0297-239955 of via info@buram.nl.

Buram Electro B.V.

Celf11 27-08-2018

Hoewel Liebherr deze kwestie netjes heeft opgelost (reparatie) blijf ik toch bij mijn standpunt dat 3 storingen bij een A-merk koelkast van 1000 euro die nog geen twee jaar oud is erg veel is. Omdat het toestel bij de genoemde storingen nooit een waarschuwingssignaal heeft gegeven en het display geen bijzonderheden liet zien, controleer ik het toestel wekelijks door even de temperatuur een graadje te wijzigen en weer terug te zetten.