Liebherr CN 3115 Comfort NoFrost wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CN 3115 Comfort NoFrost wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zeer tevreden klant 30-08-2020

Ideale Koel Vriescombinatie

Na 25 jaar trouwe dienst van onze voorgaande vrieskast van Liebherr was de keuze van het merk niet moeilijk. Dat moest weer een Liebherr worden.

Door een veranderde vraag hebben wij nu gekozen voor een koelvriescombinatie. De CN 3115 is een ontzettend handige kast met het juiste compromis tussen vriezen en koelen.

De kast is degelijk afgewerkt en de deuren openen door de slimme handgreep zonder enige moeite. Bij de vriezer geen ijsafzetting door no frost techniek. Wat ook handig is dat de koeler als ook de vriezer onafhankelijk van elkaar kunnen worden uitgeschakeld. Verder doet de kast stil zijn werk.

Het ontwerp van de kast is ook goed aan de achterzijde ingebouwde handgrepen voor goed houvast.

Er is één verbeterpuntje te noemen en dat is het ontbreken van verlichting in het vriesgedeelte.

Al met al zijn we dus erg tevreden met deze aanwinst die zijn prijs waard is.

Pluspunten

• Degelijk
  • Stil
  • No frost
  • Makkelijk te openen en te sluiten
  • Ruime hoge vriesladen

Minpunten

• Ontbreken verlichting in het vriesgedeelte

Gerrit van Duijn 13-06-2020

Super koelkast

Onze koelkast was kapot, deze als vervanging gekocht. Nofrost is ideaal en super veel ruimte. Aanrader voor mensen die zouden twijfelen

Pluspunten

• Lekker groot
  • No frost

Kees 02-06-2020

blij met de ruimte

het is een ruime koelkast met 3 vrieslades, het vries en koelt goed. De manier waarop de deuren te openen zijn, is aangenaam en voelt stevig.

Pluspunten

• 3 vrieslades
  • de manier van openen
  • draairichting van de deuren is te veranderen.

Minpunten

• nog niet gevonden

Twan 21-02-2020

Koel-vriescombinatie

Bij ingebruikname was de koelkast en de inhoud heel snel op temperatuur.
De LED-verlichting maakt de inhoud goed zichtbaar. Fijn dat het licht 'opgloeit' zodat je niet meteen in het volle licht kijkt. De deurgrepen openen bijna vanzelf de deuren. En sluiten ook meteen goed. Even wennen maar werkt heel prettig! goede indeling. De glazen plateaus hebben een handige uitsparing waardoor ze heel eenvoudig hoger of lager kunnen worden ingesteld. Hij maakt nauwelijks geluid. Super koelkast!

Pluspunten

• koelt de inhoud snel en goed
  • fijne handgrepen die helpen met openen
  • LED-verlichting die aangloeit
  • maakt nauwelijks geluid