Liebherr Cef 3825 Comfort zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr Cef 3825 Comfort zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John 12-05-2017

Zeer zuinig verbruik, prijs/kwaliteit, Handgrepen licht open

Na heel veel onderzoek op internet en in diverse winkels koel/vries combinaties vergeleken, uiteindelijk heb ik deze gekozen ondanks de veel te lage score van een 8 bij de consumentenbond, het gaat om invriezen van grote hoeveelheden, om die reden is de totale score slechts een 8, ik vries nooit meer dan maximaal 1 kg in en dat doet deze kast prima!
Met degelijkheid, energie verbruik, temperatuur stabiliteit, werking thermostaat scoort deze Liebherr zeer hoog, beter dan andere koel/vriescombinaties in deze klasse, energieverbruik slechts 143 KWH per jaar! dat is dan eigenlijk A+++-5%, beter dan Siemens en Bosch,overigens ook de laden bij Siemens en Bosch, voelen gammel aan en gaan snel stuk.
Ik kocht hem in de aanbieding bij Bemmel en Kroon voor slechts € 649,00 inclusief gratis 5 jaar extra garantie ter waarde van € 55,00
De hoogte 181.7cm en zijn geringe diepte 62.5 cm, met afstandhouders 66 cm(belangrijk dat je deze er wel op doet) zijn ook mooi meegenomen de meeste zijn 1.85 of hoger en stukken dieper met afstandhouders van de muur gemeten, je kan hier makkelijk een bovenkast voor koelkast/vriezer van Ikea boven hangen, daar heeft Liebherr dus over nagedacht!!
Mooi uiterlijk, handgrepen en uitvoering deuren zijn bijzonder, door deze handgrepen gaan beide deuren zeer licht open.( je hoeft niet meer te trekken)
Ik kreeg een linksdraaiend model, dus moest de deuren omzetten naar rechtsdraaiend, dit gaat heel gemakkelijk en had er geen gebruiksaanwijzing voor nodig.
Binnenzijde mooi, degelijk en prima afwerking.
Geluid zeer stille kast.
Bediening display, erg gemakkelijk!

Conclusie, deze Liebherr koel/vriescombinatie is de beste uit mijn test
Zeker de klantenservice van Liebherr krijgt een dikke 10, de klantenservice bij Siemens/Bosch krijgt van mij een 6- (de medewerkers daar hebben weinig verstand van technische zaken) ik spreek uit ervaring op witgoed gebied!

Pluspunten

• Super zuinig energieverbruik in deze klasse
  • handgrepen, deuren gaan erg licht open
  • prijs/kwaliteit degelijkheid/afwerking
  • bediening display, erg makkelijk
  • Super stil

Minpunten