Liebherr KB 4350-20 - Reviews

Vriesruimte apart regelbaar

M. 21-06-2018

Zeer mooie koelkast

Na een bezoek in de Showroom Buram Uithoorn, zijn we goed geïnformeerd over de koelkasten, en hun verschillen. Deze koelkast kwam voor ons het beste uit de bus. Voordelen : A+++, Zelf soft sluitende deur, 2 grote Biofresh, en 1 Dry safe telescoop lade, alle met demper. Sterke draagplateaus, die simpel te verstellen zijn.Duidelijk display, en goed te bedienen. Ook is het Biofresh gedeelte nog iets aan te passen in temperatuur. Hebben hem nu 1 week staan en bevalt prima. Ook erg stil bij draaiende koelgedeelte. Bio Fresh moet nog even wennen, wat er wel en niet in bewaard mag worden. Hiervoor is een app te downloaden, die erg behulpzaam is. Eind van het jaar is er ook een smart Device verkrijgbaar, waar alles op tablet of mobiel bijgehouden kan worden. Ook is het handig, om bij grote inkopen in de winkel, het mogelijk de supercool alvast in te schakelen op je mobiel. Hoop lang van deze kast te kunnen genieten.

Pluspunten

• Zelf soft sluitende deur
  • Lades zijn gedempt
  • Bio Fresh uitvoering
  • Goede led verlichting
  • Simpel verstelbare draag plateaus
Geschreven voor: Liebherr KB 4350-20