Liebherr Ksl 2630 - Reviews

248 liter inhoud
Kleur(en)
zilver
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Ksl 2630 op Kieskeurig.nl.

Harry Zomer 23-08-2020

Veel ruimte, makkelijke bediening en duidelijk display

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630

Ik heb al heel lang een Liebherr diepvries in de garage staan en deze werkt altijd prima. Duidelijk digitaal display en makkelijk te bedienen. Vandaar nu ook een losse koelkast met een ruime inhoud. Veel ruimte, handig rek om flessen liggend op te slaan. Genoeg schappen die ook makkelijk te verplaatsen zijn zonder dat je het schap er helemaal moet uithalen, hier is over nagedacht. De Super-cool toets is ook heel handig als je producten snel wilt koelen, zeker met de ingebouwde ventilator die ook zorgt voor egale verspreiding door de koelkast, en hij maakt nagenoeg geen lawaai. Met een A++ label ook heel zuinig. M/b.t. het plaatsen van het apparaat. Er zitten achter 2 wieltjes en 2 handvaten om de koelkast makkelijk op z'n plaats te zetten, en aan de voorzijde 2 stelpootjes. Met de handige bijgeleverde steeksleutel kom je daar makkelijk bij. De wieltjes hebben echter ook een nadeel, en dat merk je vooral als je ondergrond niet helemaal vlak is. Het waterpas stellen van de koelkast is dan heel lastig. Daar is wat minder over nagedacht. 4 stelpootjes i.p.v. 2 was toch handiger geweest.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel schappen en een flessenrek

Minpunten

• geen stelpootjes aan de achterkant

Jos 16-08-2020

Super koelkast voor in garage.

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630

Lang gezocht naar goede koelkast met handige indeling voor in garage (klimaatklasse SN-T) waar ook grote flessen (1,5 ltr.) in kunnen en die energiezuinig is. Uiteindelijk is onze keuze gevallen op de LIiebherr KsL 2630-21 met supercoolfunctie en ventilator (om condensvorming te voorkomen). Door grijze kleur ook nog eens minder besmettelijk. Kortom: duim omhoog voor dit produkt!

Pluspunten

• Geschikt voor in garage
  • Energiezuinig
  • Groot 248 ltr.
  • Supercoolfunctie
  • Ventilator om condensvorming te voorkomen

Lotte 16-04-2020

Fijne overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Liebherr Ksl 2630

Super fijne koelkast van Liebherr, hij heeft een fijne grote waardoor het geheel overzichtelijk is.
Als pluspunt vind ik ook het flessenrek ideaal vooral nu de zomer eraan komt kun je er zo veel in kwijt! Helemaal happy met mijn nieuwe koelkast.

Pluspunten

• Lekker groot dus overzichtelijk
  • Extra flessenrek