Siemens GI31NAC30 - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

vdejong 17-08-2017

Geen ijs!!

De hoofdfunctie van de vriezer is toch dat alles wordt bevroren. Zo ook altijd het vocht uit de lucht, wat uit eindelijk als dikke ijslaag in de vriezer blijft hangen. Hoewel ik hem pas een maand heb staan doet deze vriezer precies wat ik ervan had verwacht. GEEN ijs aanslag op de koelelementen. Daardoor blijft het een stuk zuiniger.

SandyL 27-07-2017

Zeer tevreden

Mooie ruime vriezer en niet meer ontdooien! Het heeft 2 hele ruime lades en 1 kleine. Boven zit een klep. De klep vind ik heel handig, maar wel link met het sluiten van de deur als de klep nog opengeklapt staat. Hoop dat dit niet kapot gaat...

JohanJacob 15-05-2017

Super vrieskast

Geweldige vrieskast. Past mooi bij de koelkast en ook deze geeft geen hinderlijk geluid. Veel ruimte voor gebruik door twee personen. Producten vriezen snel in.

eddy 21-02-2017

veel ruimte

fijne grote vriezer, maakt weinig geluid. Makkelijke indeling, geeft geluidssignaal wanneer hij te lang open staat.

Pluspunten

• waarschuwing wanneer hij te lang open staat
  • maakt weinig geluid

Johnny02 10-09-2016

Energiezuinige vriezer, alleen een beetje klein

Vier maanden geleden gekocht. Dit is een van de weinige inbouwvriezers met deze nismaat en de enige van Siemens, vandaar onze keuze.

We zijn er in principe erg tevreden mee. Het enige wat tegenvalt is de binnenruimte. De binnenruimte is 41 cm breed en 76 cm hoog. De onderste lade loopt niet helemaal tot achteren. Ondanks dat het een grote vriezer is, komt de inhoud overeen met de vrijstaande vriezer die we eerst hadden (ook A++), dit was echter een tafelmodel.

Voor het vak boven zit een klep, ipv een lade. Opzich een goed idee, alleen valt de klep helemaal open. De scharnieren waaraan de klep vast zitten zien er erg fragiel uit. Misschien kan dit beter van rvs gemaakt worden ipv dun plastic.

Het was handig geweest om nog een dunne lade te hebben, voor bijv. ijsblokjes ed.

De temperatuurinstelling is makkelijk en accuraat, de alarmfunctie als de deur per ongeluk openblijft is handig. Van binnen ziet de vriezer er modern uit. De vriezer maakt weinig geluid.

Monsaba 25-07-2016

Geruisloos

De lades zijn ruim en makkelijk in te delen. De diepvries is geruisloos en de temperatuur is makkelijk in te stellen.

Fons bruin 16-07-2016

Zoals alles van Siemens.....perfect!

Zeer tevreden met deze vriezer. Zoals alle apparaten van Siemens weet je vooraf al dat je kwaliteit hebt aangeschaft!

Maaike 07-07-2016

Inbouwdiepvriezer met NoFrost

Wij vinden dat de meeste inbouw koel-vriescombinaties te weinig koelruimte en te weinig diepvriesruimte hebben. In de nieuwe keuken hebben we gekozen voor twee hoge keukenkasten. Eén kast met een inbouw koelkast (102,5 hoog) met daarboven een combi-magnetron. Eén kast met een inbouw vrieskast (102,5 hoog) met daarboven een bakoven. Groot voordeel van deze oplossing is dat beide ovens op een goede werkhoogte staan en dat zowel de koelkast als de vriezer een ruime inhoud hebben. Deze inbouwvriezer met NoFrost heeft een inhoud van 97 liter. Groot voordeel is dat je hem niet hoeft te ontdooien. Energieklasse A++ met een verbruik van 168 kWh/jaar. Je kunt de knop Supervriezen gebruiken wanneer je veel tegelijkertijd wilt invriezen. Hij heeft 3 transparante diepvriesladen die je er gemakkelijk uit kunt nemen. Eén van die laden is iets groter. Boven de drie laden zit dan nog een 4e vriesgedeelte. Dit bovenste vak is echter geen lade, maar heeft alleen een transparante klep die je kunt openen. En daar zit nu het enige minpuntje van deze vrieskast. Wanneer je de klep per ongeluk open laat staan en je wilt de deur weer sluiten druk je de deur tegen de klep aan. Hierdoor kan een beschadiging aan de binnenkant van de deur ontstaan. Deze klep kan eventueel wel verwijderd worden maar dan kijk je dus in een open ruimte. Ze hadden daar beter een 4e diepvrieslade van kunnen maken. We hebben deze vrieskast nu een maand in gebruik.