Bosch Serie 6 KAD90VB20 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
370 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jolanda 06-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi disign en zwart zijkant voorkant piano Black

Deze koelkast vervangt mijn Amana na 13 jaar.Er is voldoende ruimte en led licht. Crunshed ijs
Ijsblokjes zijn wel kleiner en minder in de bak maar is ruim voldoende. Ijsblokjes springen alle kanten op,dat is een nadeel,maar als je glas of ijsemmer dichtbij de opening houd is het geen probleem.Geeft gewoon koud water.Bij aanmaken nieuwe blokjes maakt hij een redelijk geluid. Staat in de woonkamer en is als de ijsblokjes voldoende aangemaakt zijn STIL. Voor deze prijs een hele mooi en zeer betaalbare koelkast. Ik zou dit praktische en eenvoudig aan te sluiten model aanbevelen. O,ja staat ook nog op vier wieltjes..super praktisch weg te rijden.

Pluspunten

• geheel zwart en design
  • led verlichting
  • 4 wieltjes

Minpunten

• ijsblokjes springen alle kanten op

PvdP 04-08-2017

Koele koel- vrieskombinatie van Bosch

Na 17 jaar trouwe dienst van een Bosch koelkast (tafelmodel) en 2 Bosch vriezers (tafelmodel) wederom gekozen voor een Bosch. Ze werkten nog prima naar behoren maar we wilden wat anders. We wilden veel koel- en vriesruimte. Na een hele korte uitstap naar een ander merk, snel weer terug naar Bosch. Al zoekende zijn we uitgekomen op deze. De belangrijkste reden hiervoor was het model en de inhoud van het koel- en vriesgedeelte.

Er is veel koelruimte, de ruimte in het vriesgedeelte is iets kleiner, komt door de ijsblokjes machine, maar nog steeds ruim voldoende voor een gezin.

Bij het openen van de deur(en) wordt de koelkast verlicht door mooie, energie zuinige, led verlichting.

Je kunt water tappen, wat op zich niet heel erg koud is, maar dit kun je eenvoudig oplossen door het gebruik van crunch ijs of ijsblokjes, heerlijk!

Via het display kun je zelf eenvoudig de gewenste temperatuur instellen voor het koel- en vriesgedeelte.

Het geluidsniveau is prima, natuurlijk hoor je wel wat geluid als er gekoeld wordt maar dat valt alleszins mee. Om de zoveel tijd worden de ijsblokjes die zijn ingevroren automatisch in de opvangbak gegooid, in het begin was dit wel even wennen maar ook dat went snel. Eerst keken onze honden nog raar op maar na 1 dag waren ze eraan gewend.

Al met al een koele koel- vriescombinatie :)

Ps. Door de piano black kleur en glas is het erg lastig om foto's te maken, alles weerspiegeld namelijk :)

PvdP 03-08-2017

Super koele koel- diepvriescombinatie

Zeer mooie Koel- diepvriescombinatie met veel inhoud, zowel in koel- als vriesgedeelte. Tevens worden er heerlijke ijsklontjes gemaakt.

Kortom, een zeer koele koel- diepvriescombinatie :)

Nieger 14-05-2017

Geweldige Amerikaanse koelkast!!

Stil, veel ruimte, mooi uiterlijk, crunch ijs etc! Super blij met onze nieuwe nieuwe koel- en vries combinatie van Bosch! :D