Samsung RL4363FBASL - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
300 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Buijs 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Erg ruim en handige extra's!

De koelkast online gekocht na wat reviews en vergelijkingen te hebben doorgenomen. De koelkast is zeer ruim en handig ingedeeld. Alle lades, en planken zijn goed te bereiken, en hij is vrijwel geheel naar eigen wens in te richten. In plaats van de pizza lade en ijsblokjes kun je er een extra plank in leggen, gewoon meegeleverd! De eier houders zijn een minpuntje want die blijven niet handig liggen. Wel past er een normaal 10 stuks eierdoosje perfect in. Erg handig is de watertap en de ijsblokjesmaker, je draait hem om, ijsblokjes in een bakje eronder en opnieuw bijvullen.Hij staat bij ons in de hoek, en gaat prima open!

Pluspunten

• Zelf indeelbaar
  • Ijsblokjes maker
  • Watertap
  • Extra plank
  • Te gebruiken in een hoek

Minpunten

• Ei houder past niet goed

E. Verbeek 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooie afwerking, goede verlichting, moderne koelkast

Wij hebben deze koelkast aangeschaft vanwege zijn grote inhoud.
Nu we deze al een aantal weken in huis hebben staan, kijken we zeer tevreden terug over de aanschaf van deze koelkast. Hij staat door zijn mooie design mooi in de keuken. Hij heeft 4 lades in het vriesgedeelte, wat je bijna bij andere koelkasten niet kan vinden. Ook de verlichting is mooi als je de koelkast open doet. En als laatste hebben we al vele dagen mogen genieten van de koud water tap unit, waar je heerlijk een koud glaasje water kan uitschenken in een glas.

• 4 diepvries lades
  • erg ruim
  • koud water tap unit

Minpunten

• nog geen

mooie, ruime koelkast 09-06-2017 Product paar weken in bezit

comfortabele koelkast

ruime, mooie, stille en zuinige koelkast. Handige indeling, mooie led-verlichting. Nu 4 weken in bezit

Pluspunten

• ruim
  • a++

S.P 01-06-2017 Product paar weken in bezit

Groot Koelkast met een super diepvries

Een super aankoop koelkast nog mooier dan we dachten.Het waterreservoir in het koelgedeelte is geweldig, dit zeker op een zomerse dag.

Pluspunten

• ruimte
  • vriesgedeelte
  • waterreservoir
  • verlichting