ETNA KKO182 - Reviews

tafelmodel koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
143 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKO182 op Kieskeurig.nl.

H 02-10-2020

Zeer slechte koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

Slecht apparaat, maakt enorm herrie, monteur is al terug geweest na plaatsing voor andere scharnieren en moest zelfs e.e.a. verbuigen om deur goed sluitend te maken. Na 6 jaar oude defect, deur sloot niet meer normaal. Nu weer problemen met deur. Echt niet oké en vrees dat binnen enkele tijd de monteur weer kan komen. Kreeg deze onder "coulance" geleverd en geplaatst voor €500 maar heb voor €1000 ellende. Zeer slecht apparaat/service.

Minpunten

• sluiting deur
  • herrie van de motor

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste H,

Wat een vervelende situatie dat na plaatsing van de koelkast er nog problemen ontstonden met de sluiting van de koelkastdeur. Wij begrijpen uit uw verhaal dat het e.e.a nog niet is opgelost zoals het lawaai die de koelkast veroorzaakt. Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com dan willen wij graag even met u meekijken. Vriendelijk bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcareteam ETNA.

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste H,

Inmiddels hebben wij contact gehad en bedanken wij u vriendelijk voor uw telefonisch toelichting. Zoals afgesproken neemt onze planning/moneur binnen 3-4 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Maurits 29-07-2020

Een mooie zuinige koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

een plaatje voor mijn keukenblok (inbouw), zeer zuinig met stroom , meer ruimte en genoeg licht door hele koelkast.

Officiele reactie van Atag 30-07-2020

Beste Maurits,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, dank hiervoor.
Wij wensen je veel koel plezier toe met deze koelkast de KKO182 van ETNA.

Alice webcareteam ETNA

Jacco 17-05-2020

Veel ruimte voor zo'n compact apparaat

Geschreven voor: ETNA KKO182

Klein maar fijn! compact apparaat, boodschappen gedaan, thuis gekomen de koelkast inpakken. We werden verrast door de ruimte die de koelkast biedt. voorheen een grote koel-vriescombinatie gewend, hoger en groter. Deze missen we totaal niet.

Pluspunten

• Veel ruimte,toch compact
  • logische indeling

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Jacco,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze compacte koelkast zo naar wens is.
Veel koelplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA