Samsung RB37J5018SA

Bekijk alle Koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 243 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5018SA op Kieskeurig.nl.

SanGeoff 04-03-2016

Bromt veel, zeker de eerste dag. Koelkast wordt niet zo koud als ingesteld. Ik heb hem op 1 graad gezet in het koel gedeelte, maar de thermometer geeft 3 a 4 graden aan. Het vries gedeelte geeft nog steeds een ijslaag op je producten. Verder een heerlijk grote koel-vries combinatie. De beschrijving en foto uitleg van de deur omdraaien mag wel heel wat duidelijker. Vergeet niet met het omdraaien van de deur, dat de gaten onder je poten open gemaakt moeten worden, deze zitten dicht door piepschuim!

Joop 05-11-2017

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ruime koelkast, maar maakt wel meer geluid dan ik had verwacht van een stille koelkast.
Wel lekker ruime en koelt uitstekend, maar toch irritant geluid.

Jan-Pieter 27-02-2017

coole koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Hij is ruim, ziet er mooi uit en hij koelt zoals je verwacht. Ik vind alleen dat hij best veel geluid maakt voor een 'stille koelkast' zoals ze zelf beweren. Hij slaat vaak aan en produceert dan 42 of 43 dB. Als hij niet aan het koelen is, dan produceert hij nog 21 dB wat zeker acceptabel is.

Pluspunten

• Led verlichting aan de binnenkant
  • flessenhouder
  • 2 ruime laden voor groente en vlees/vis

Margreth 25-01-2017

Zeer ruim

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zeer ruime koelkast. Heldere verlichting. Speciale lade voor langer vers houden van vlees en vis. Handig flessenrek. Royale indeling met vakjes en lades. Vriesgedeelte ruime lades.
Koelkast heeft mooie strakke uitstraling. Maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Ruim
  • Lade voor vlees en vis
  • Flessenrek
  • Goede verlichting

Peterd333 26-11-2016

Mooie koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Koelkast is vanochtend bezorgd. De koelkast was netjes verpakt, het kost je ongeveer een half uur om alle plakbandjes en beschermstukjes te verwijderen.

Hierna stekker er in.... Binnen no-time was hij op de goede temperatuur.

• Snelheid koelen

Minpunten

• nog niet bekend

M 14-12-2016

Lekker ruim

Groot formaat,
energieklasse A+++
Ruime vakken in zowel het koel-, als het vriesgedeelte
Anti vingerafdruk is erg fijn op de buitenkant

Kezos 13-12-2016

Lekker Ruim en hoog

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Het is een Ruime en lekker hoge koelkast waar ik heel veel in kwijt kan. Ruimte is toch wel mijn voorkeur voor een gezin met 3 kinderen. Het is zeker een aanrader!

angelique 15-07-2019

Samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zeer mooie ruime koelkast. Hij is overzichtelijk en ik ben blij met de grote vriesladen.
Hij maakt weinig geluid en de kleur staat erg mooi in de keuken.

Pluspunten

• ruim
  • koelt goed
  • stil
  • mooi design

angeliquenl 15-07-2019

ruime overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Gunstige prijs! Grote vriesladen waarin ik voldoende brood in voorraad kan opslaan.

Stil en koelt goed.

Ook blij met no-frost en zeer energiezuinig. Ook speciale vakantiestand.

AnnedK 14-07-2019

Erg blij met deze koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Inmiddels 3 maanden geleden deze koelkast gekocht en ik ben erg blij mee. Hij koelt goed, zelfs op de laagtste stand, waardoor ik vermoed dat hij nog energiezuiniger is dan zijn A++ label doet vermoeden. Ik merk dat groenten veel langer vers blijven dan in mijn vorige, tafelmodel koelkast. Een paprika gaat een week mee voordat hij zijn versheid verliest.
De koelkast is vrijwel geheel stil. Alleen na het openen maakt hij een soort zoemend geluid. Hij heeft een deur alarm wat handig is en niet hard genoeg om je te doen schrikken of irriteren. Het zou kunnen dat het alarm wat te zacht is voor ouderen om goed te kunnen horen. HIj is lekker groot waardoor ik nog geen een keer heb gehad dat mijn boodschappen niet passen. Zelfs niet na ene trip met drie bog shopper aan boodschappen.
Al met al heel blij mee.

Hermanh 14-07-2019

Fijne en grote koelkast.

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Afgelopen maand gekocht en ben er nog steeds erg blij mee. De koelkast is lekker stil en houd alles goed koel. De vershoud lade voor groente is lekker ruim. En het superkoelvak voor vlees is ideaal... Kortom geen spijt van de aankoop

DonnG 10-07-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Deze koelkast afgelopen week gekocht. Tot nu toe ben ik er meer dan tevreden over. Kleur en design perfect

John 1 09-07-2019

Mooi uiterlijk en supercool.

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Mooi uuterlijk en goede afwerking.
Technisch perfect.
Veel koel en vries ruimte.
Handig flessenrek.
Fijne verstelbare deur indeling.

John 09-07-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Top apparaat! Mooi uiterlijk en technisch perfect. Veel opbergruimte. Ik beveel hem van harte aan! Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Veel ruimte

Ed 07-07-2019

grote koelvriescombi

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

ik vind deze koelvries combi van 2mtr hoog van Samsung perfect , hij ziet er mooi uit is groot en ruim en indeling is perfect , ben zeer tevreden

Pluspunten

• ruim
  • indeling
  • prijs

Bloempje50 06-07-2019

Strakke vorm stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Na een vergelijking van andere koelkast merken met de zelfde energie klasse hebben wij gekozen voor de Samsung. Deze koelkast staat ook bij verschillende vergelijking sites omschreven met een 8 tot 9 als beoordeling.

MikeHA 04-07-2019

Voor een goede koelkast kies deze

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Na een week in huis te hebben ben ik er erg tevreden over, is stil, koelt goed, heel veel ruimte en ziet er ook nog is mooi uit. Met een vriesgedeelte komt het voor ons goed uit want onze vorige koelkast was veel kleiner dus met deze RB37J5018SA hebben we de juiste keuze gemaakt

Ren0808 03-07-2019

Super ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

De koelkast is een perfecte maat
Een perfecte kleur staat super in de keuken terwel de aangezicht vanuit de woonkamer is dus je zou zeggen lelijk in het zicht maar niet voor deze koelkast super koelkastje

Hanpie 01-07-2019

Veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zocht koel/vries combi en deze had de indeling die ik zeer gunstig vond. Door de open indeling is alles zeer overzichtelijk.

Pluspunten

• ruimte
  • mooie afwerking

GreetjeK 29-06-2019

Prachtige ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Prachtige ruime koelkast, m.n. het koelgedeelte. Het vriesgedeelte is ruim maar niet overdreven. Praktische indeling waarbij er veel overzicht is van wat er in de koelkast staat (daarvoor zijn de kleine vakjes in de deur erg handig!). Minpuntjes: hij maakt soms wel wat meer lawaai (dit wordt afgewisseld met erg stille momenten). Ook is de opening van de bovenste vrieslade niet groot, als ik er een heel brood in wil doen moet ik de hele lade eruit halen anders lukt het niet. Maar nog geen spijt van deze aankoop!