Samsung RB37J5018SA - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
267 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 203 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5018SA op Kieskeurig.nl.

SanGeoff 04-03-2016

Bromt veel, zeker de eerste dag. Koelkast wordt niet zo koud als ingesteld. Ik heb hem op 1 graad gezet in het koel gedeelte, maar de thermometer geeft 3 a 4 graden aan. Het vries gedeelte geeft nog steeds een ijslaag op je producten. Verder een heerlijk grote koel-vries combinatie. De beschrijving en foto uitleg van de deur omdraaien mag wel heel wat duidelijker. Vergeet niet met het omdraaien van de deur, dat de gaten onder je poten open gemaakt moeten worden, deze zitten dicht door piepschuim!

Joop 05-11-2017

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ruime koelkast, maar maakt wel meer geluid dan ik had verwacht van een stille koelkast.
Wel lekker ruime en koelt uitstekend, maar toch irritant geluid.

Jan-Pieter 27-02-2017

coole koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Hij is ruim, ziet er mooi uit en hij koelt zoals je verwacht. Ik vind alleen dat hij best veel geluid maakt voor een 'stille koelkast' zoals ze zelf beweren. Hij slaat vaak aan en produceert dan 42 of 43 dB. Als hij niet aan het koelen is, dan produceert hij nog 21 dB wat zeker acceptabel is.

Pluspunten

• Led verlichting aan de binnenkant
  • flessenhouder
  • 2 ruime laden voor groente en vlees/vis

Margreth 25-01-2017

Zeer ruim

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zeer ruime koelkast. Heldere verlichting. Speciale lade voor langer vers houden van vlees en vis. Handig flessenrek. Royale indeling met vakjes en lades. Vriesgedeelte ruime lades.
Koelkast heeft mooie strakke uitstraling. Maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Ruim
  • Lade voor vlees en vis
  • Flessenrek
  • Goede verlichting

M 14-12-2016

Lekker ruim

Groot formaat,
energieklasse A+++
Ruime vakken in zowel het koel-, als het vriesgedeelte
Anti vingerafdruk is erg fijn op de buitenkant

Kezos 13-12-2016

Lekker Ruim en hoog

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Het is een Ruime en lekker hoge koelkast waar ik heel veel in kwijt kan. Ruimte is toch wel mijn voorkeur voor een gezin met 3 kinderen. Het is zeker een aanrader!

Peterd333 26-11-2016

Mooie koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Koelkast is vanochtend bezorgd. De koelkast was netjes verpakt, het kost je ongeveer een half uur om alle plakbandjes en beschermstukjes te verwijderen.

Hierna stekker er in.... Binnen no-time was hij op de goede temperatuur.

• Snelheid koelen

Minpunten

• nog niet bekend

A Yagar 06-12-2018

Fijn koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ik had toch liever dat er in de vriezer onder elk lade een glasplateau was. Plus dat de lades worden gedragen aan de zijkanten vind ik ook een minpunt. Als die zijkant kapot gaat kun je de lade niet meer gebruiken. Voor de rest is het een ruime koelkast die de producten goed koud houdt.

Edwin en Sandra 06-12-2018

Heel blij met onze nieuwe Samsung koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Wij hebben onze nieuwe Samsung koel-vries combinatie nu 2 weken en zijn bijzonder blij met onze aankoop. We stonden er versteld van hoe snel de koelkast en de vriezer op temperatuur waren.

De koelkast is stil en bijzonder ruim. De vriezer heeft drie grote lades waar je veel in kwijt kunt.

Fijne bijkomstigheid is dat je door de speciale coating aan de buitenkant vingers niet of bijna niet ziet aan de buitenkant.

Anoniem 04-12-2018

Stil groot en goed

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Net geïnstalleerd, maar ziet er goed en degelijk uit. Grote koelkast, de vriezer had wel diepere laden mogen hebben, maar is toch 100L. Ik heb deze gekocht vanwege de vakantie functie (tijdelijk minder verbruik van de koeling), Twin Cooling (de lucht in de koelkast komt niet van het vlees van de hond), en het handige wijnrek.

JeroenG 02-12-2018

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Erg mooie koelkast, groot genoeg en super handige 0 graden koelvakken. Ook handig dat je in de koelkast veel zelf kan inrichten. Super energiezuinig en voor een goede prijs! Al met al erg tevreden!

Hans72 30-11-2018

Hele goede koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

De koelkast nu een week in huis en alles verliep als een zonnetje. De koelkast is zeer stil en ruim en de verschillende koelzones zijn fantastisch. Zelfs het flessenrekje is geweldig. Bespaart veel ruimte. Het design vind ik ook zeer mooi, maar dat is persoonlijk. Conclusie: Zeer tevreden.

Paco 23-11-2018

Prima Koel/Vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Koelkast is mooi, ruim, goede temperatuurregeling, niet duur. Erg blij met de "no frost" functie !!!! Kortom, erg tevreden mee !!!

R J R 18-11-2018

mooi design en werkt uitstekend.

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

eindelijk dan toch maar de knoop doorgehakt ,en de losse koelkast en vriezer weggedaan ,dit product hadden we eerder moeten aanschaffen.
functioneler ,veel betere prestaties en ook nog een zeer leuke vormgeving.

Anoniem 09-11-2018

Nette degelijke koelkast zonder frutsels

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Vorige Samsung koelvries combi na 10 jaar de geest gegeven, wegens de goedheid van de Samsung producten wederom gekozen voor een Samsung:)

Trudy 01-11-2018

Samsung koel/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Inderdaad wat ik lees zit er een naar geluid in/aan de koelkast. Af en toe lijkt het alsof die tikt/knapt. Contact met Samsung hierover gehad en die hebben mij gevraagd om dit geluid op te nemen en te sturen, dit is mij nog niet gelukt. Benieuwd maar ervaringen van andere kopers.

Pluspunten

• ruim
  • daardoor overzichtelijk
  • mooie uitvoering

Minpunten

• geluiden

Katrina 14-09-2018

Energie zuinig,niet duur en ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ik heb pas drie weken. Hij is stil en heeft grote inhoud. Precies groot genoeg voor een gezin met 4 personen. Prijs en product is in goede verhouding. Jammer dat er geen uitstekkende handvat. Omdat mijn vorige koelkast wel zo is.

Nanda 07-09-2018

Super strakke energie zuinige koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Een goedwerkende , stille koelkast . Super veel ruimte en mooi voor het oog. Lekker zuinig ook !
Een aanrader voor grote gezinnen. Het flessenrek boven in de koelkast is echt super fijn.

margriet 07-09-2018

perfect apparaat

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

mooi ruim,met ruim voldoende legschappen en kisten en stil zeer, dekoel/vriescombinatie is kortom ideaal

Anoniem 07-09-2018

Mooie, strakke koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Mooie koel-vriescombinatie die prachtig in de keuken past. Is bijna geruisloos. Goede verlichting in de koelkast, handig dat er een open deur alarm op zit, maar wanneer die goed waterpas staat, sluiten de deuren perfect. Blij met deze aankoop.