Bosch KGE36BI42 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36BI42 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Pien 25-06-2018

Super stil, zuinig en gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Superstille vaatwasser, die zuinig is en gebruikersvriendelijk, de frontplaat van de vorige Bosch vaatwasser paste op de nieuwe ! Top !

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• geen

oschipperus 19-10-2017

mooi ontwerp

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

We zochten een stille ruime zeer energiezuinige koelvriescombi. Die hebben we gevonden. Het ontwerp is mooi en past goed in onze keuken.

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil

Minpunten

• nog niet ontdekt

Simonis 03-10-2017

Zuinige modern aangepaste koelvriezer combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Zeer stil, mooi en efficiënte indeling met veel mogelijkheden. Het vriesgedeelte is goed in te delen ook met veel compartimenten. De boven kant van combi vraagt om iets meer afwerking. En helaas is het snoer nogal kort waardoor een plaatsing aan een paar meter gebonden is. Het omzetten van draaikant van de deuren is redelijk te doen. Liefst met twee mensen.

Pluspunten

• De indeling mogelijkheid
  • Stil
  • Zuinig

Minpunten

• Snoerlengte
  • Afwerking boven zijde

HTvV 08-09-2017

Een zilvergrijze kolos die alles 'cool' houdt voor je.....

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Dit is een kwaliteitsproduct. De koel-vriescombinatie is niet de goedkoopste die te krijgen was. Wij zochten er ook een die een jaar of 10 mee zou gaan. De afwerking in roestvast staal is mooi en geeft een luxe uitstraling. Behalve het Bosch logo en de stevige handgrepen is er niets te zien aan de buitenkant. Geen displays, klokken en andere (overbodige) elektronica; lekker minimalistisch!
Volop ruimte in het koel- en vriesgedeelte; de inhoud van onze oude vriezer past in één lade!
Met 81 kilo is het een zware jongen; Coolblue kwam met drie man om 'm te plaatsen!

Pluspunten

• ruimte
  • energiegebruik
  • flessenrek
  • koudezones

Minpunten

• gewicht

Reimo 03-08-2017

Grote stille koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Na de plaatsing was het meteen een fijne machine. Heel veel ruimte en fijn alle extra dingen(ijsblokjesmaker, koelblokken, bakje voor vleeswaren) Leuke extra's

Pluspunten

• Groot
  • Geluidsstil
  • Energiezuinig
  • Mooie kleur

J van den Berg 23-07-2017

Mooie diepvrieskoel cominatie

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Mooie afwerking en handig in gebruik koelkast op hoogte en diepvries onder. afwerking van binnen ziet er netjes uit dat ben ik van Bosch gewend. temperatuur boven de kast display is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Flessenrek onder de plateau is een uitkomst.

Pluspunten

• mooie afwerking
  • Koelkast is handig en overzichtelijk
  • Vriezer is zeer goed uitgevoerd

Minpunten

• geen min punten
  • Geluid nivo iest hoog.Maar is niet storend

Michel 21-07-2017

Echte Duitse Kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Koelkast is stil, zeer ruim met veel opbergruimte, mooie RVS kleur (alleen de zijkant is niet van RVS).

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • RVS voorkant
  • Diepvries is verdeeld in zones
  • Groente gedeelte in de koelkast

Minpunten

• Zijkant is niet van RVS

G. Bosch 20-07-2017

koelvriescombinatie van BOSCH,

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Deze koelvries-combinatie heeft een hele overzichtelijke indeling, er is een lade voor groente en fruit, een lade voor vlees/vis en nog een kleinere lade voor bv kaas of vleeswaren. Het flessenrek zorgt er voor dat de flessen niet gaan rollen. en dan zijn er nog verschillende vakje en doosjes die gebruikt kunnen worden. de led-verlichting geeft de inhoud van de koelkast een frisse en coole uitstraling, de RVS-deur maakt de de koelkast er strak en modern uit ziet. in het vries-gedeelte zit 1 grotere lade voor bv brood of pizza.

Pluspunten

• indeling, vele lades waardoor overzichtelijk
  • led-verlichting
  • grote vries-lade
  • RVS buitenkant, strak, modern

Mimmo 13-07-2017

Prachtige ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Mooie strak vormgegeven koelkast; staat prachtig in mijn keuken. Heb deze gekozen om laag energieverbruik 149 kWh/jaar en is geluidsarm en er deurgrepen op zitten.Indeling is nog even wennen, maar ziet er ook mooi en ruim voldoende uit.
Zeer fraaie Led verlichting.
Door de lucht circulatie wordt alles even koud op elke hoogte.
Deur alarm is ook top, bij mijn oude bleef hij wel eens open staan
Flessenrek ik erg handig en bespaar je een hoop ruimte mee
Tot zover heel blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Ledverlichting
  • Indeling
  • Deur Alarm
  • Flessen rek

Minpunten

• Kan ze tot op heden niet vinden

Lo 13-07-2017

Stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Mooie stille koelkast, fris interieur en goed zichtbaar wat de inhoud van de lades is. Lastig buur bierliefhebbers, als alle glazen platen worden gebruikt, kunnen de flesjes niet rechtop staan.

Marco van R 22-06-2017

Moderne en zuinige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36BI42 rvs

Ik was op zoek naar een koelkast die energiezuinig was (A+++) en die qua indeling doordacht en praktisch was. Na vergelijking van diverse typen op de gewenste kenmerken vond hem bij Bosch. Daarnaast vind ik deze koelkast er ook fantastisch uitzien. De fraaie RVS uitvoering geeft een chique uitstraling en straalt uit "ik houd alles lekker fris en koel". De binnenindeling is doordacht afgewerkt met o.a. een energiezuinig LED-licht en verstelbare deurvakken. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan deze koel-vriescombinatie van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Fraaie afwerking, zowel binnen- als buitenkant
  • Ruime koelkast

Minpunten

• Geen wieltjes achter tbv inrijden smalle ruimte
  • Low frost koelkast; no frost was nog beter geweest