Samsung RH56J6918SL rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung RH56J6918SL rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dirk 26-01-2017

Pareltje in de keuken

Geschreven voor: Samsung RH56J6918SL rvs

Deze koelkast nu een jaar in gebruik dus ik heb de koelkast goed kunnen beoordelen. Aanschafprijs van de koelkast is flink maar bij aanschaf van een complete keuken is over de prijs goed te onderhandelen. Uiterlijk van de koelkast is zeer fraai de dubbele deur heeft niet alleen een energiebesparende functie maar is ook gewoon mooi. De led verlichting in de koelkast verlicht de gehele koelkast prima en ziet er ook zeer fraai uit. De ruimte die deze koelkast biedt is enorm ons gezin bestaat uit 5 personen en de koelkast is hier ruim voor geschikt. Het vriesgedeelte is ook ruim bemeten, hierin zit ook de ijsblokjes machine. Het tapgedeelte voor het water en de ijsblokjes is goed te bedienen en wordt veelvuldig door de kids gebruikt. Minpuntje is misschien dat bij het crunchen van ijs wel wat ijsresten op de vloer terecht kunnen komen. Waar tevens op gelet dient te worden is het feit dat de deuren verder kunnen worden geopend dan 90* dit eventueel voor plaatsing naast vensterbank of raam, dus stijf in een hoek is noet aan te bevelen. Ander minpuntje is het vervangen van het waterfilter dit moet ongeveer 2x per jaar maar is afhankelijk van het gebruik van de water/ijs functie. Prijs van een filter bedraagt ongeveer €20,- . Al met al zijn wij zeer tevreden over de koelkast en is dit echt een blikvanger in elke keuken.

Pluspunten

• Ruimte
  • Uiterlijk
  • Geluid
  • IJs/ water functie
  • Dubbele deur

Minpunten

• Regelmatig vervangen waterfilter