Bosch KGE36BW41 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

gvanp 30-11-2016 Product paar weken in bezit

zuinig en stil

Stille en zuinige koelkast met een handige indeling! Een koud vak voor het vlees en een grote overzichtelijke groentelade!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • goede indeling

Jolanda van der Heijden 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Koel vrieskombi Mooie strakke indeling en fijne vakken

Gekozen omdat hij extra zuinig is er mooi uit ziet goed voor het milieu op de lange duur betaald de prijs die hij nu was terug

Meta Mulder 16-11-2016 Product paar weken in bezit

koeling ruim, vriezer groot genoeg. Energiezuinig

Voor ons is het een extra koeling/vriezer. Hij is ruim en overzichtelijk en de A+++ is natuurlijk een +. We hebben hem nog maar net in gebruik maar ik denk dat we erg tevreden zullen zijn.

Gerrit Poortman 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe Bosch koel/vries combinatie. Energie zuinig, handig ingedeeld, goede verlichting, eenvoudig in de bediening en ziet er ook nog eens goed uit.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Goede verlichting
  • Handige en flexibele indeling

Jorien 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Praktische indeling

Stijlvolle koelkast, praktische indeling en kidsproof! Handige indeling van de planken en duidelijk wat waar hoor te liggen in de koelkast.

Pluspunten

• Praktische indeling

Minpunten

• Bakje boven in de deur kan maar half open

R Grevelink 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast met een laag verbruik

We waren op zoek naar een ruime koel-vries combinatie. Deze Bosch combi is niet alleen erg ruim in zowel koel als vries, maar is ook voorzien van erg handige opbergvakken en vershoud vak. De prijs viel ons enorm mee en het blijkt dat dit ook nog eens een 3 plus model is, waardoor er minder verbruik is.

Pluspunten

• Ruim
  • Handige opbergvakken
  • Zuinig

Mary van der Klooster 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Geluidsarme koelkast

De koelkast staat bij ons in een openkeuken met directe verbinding naar de huiskamer. Het apparaat maakt totaal geen geluid en ziet er ook mooi strak uit.
Vorige Bosch koelkast ging 19 jaar mee dus uiteraard weer voor een Bosch gekozen.

Pluspunten

• Maakt geen geluid
  • grote vriesruimte

Esmeralda 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Koel-vriescombinatie

Ik heb deze koelvriescombinatie gekozen omdat Bosch bekend staat om de degelijkheid van deze apparaten. Ons budget was 500 euro en omdat Expert een actie had met 20%korting op die dag, hebben wij deze koelkast gekocht. DUS binnen budget! Daarbovenop de zeeeer klantvriendelijke actie 😙😙 van Bosch om 75 euro retour te geven, was voor ons een ware uitkomst op onze - op dit moment- minder gunstige financiën. Deze koelvriescombinatie is A+++! Dus een enorme besparing op onze energiekosten. Ik zocht een koelvriescombinatie met een goede inhoud in zowel koeler als vriezer. En dat heeft dit model. De legplanken en de deurvakken kan je ook zelf indelen. Dus helemaal top. En veiligheidsglasplaten waardoor alles lekker overzichtelijk en ruimtelijk oogt. En dan ben ik superblij met de twee heel grote groentelades! De temperatuur kan bij 1 van de lades aangepast worden to 0 graden waardoor de verse groenten nog langer vers blijven. Als ik dit zo allemaal nog eens nalees dan bedenk ik dat ik op alle fronten een echt hele zuinige koelvriescombinatie heb gekocht!! Ik ben er zo blij mee. Waarom een 9 en geen tien? Weet ik eigenlijk niet... deze verdient wat mij betreft toch oo wel een 10..😁

Pluspunten

• Zuinig zuinig zuinig!
  • Redelijk grote inhoud in koeler en vriezer
  • Makkelijk in te delen deur
  • Verstelbare plateaus
  • Mooi licht (led)/overzichtelijk

Minpunten

• Geen enkele!

N.D.J 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

prima

Ik ben erg tevreden over deze koelkast. Er gaat lekker veel in en hij blijft het goed doen. De deur was ook zo omgezet dat was ook heel fijn. Maar er miste nog wel extra dopjes voor de schroefjes, en de oude dopjes gingen kapot bij het omwisselen.

Pluspunten

• Ruim
  • Koelt goed

Minpunten

• Geen extra afdek dopjes

Boy Unger 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

zuinig en stil

Laag verbruik en laag geluid.
Goede en efficiënte indeling.
Ruime inhoud en een fraai uiterlijk.
Een faire prijs voor deze kwaliteit.

Pluspunten

• verbruik
  • interieur

hans 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

koelvriescombinatie goede prijs/gebruiksverhouding

mooi product energiezuinig en gemak bij bediening
goede vormgeving met extra's als grote groentenlade met vochtregelatie en kleinere lade voor vis en vleeswaren extra koel te bewaren in de koelruimte

KOELE ROB 14-09-2016 Product paar maanden in bezit

EXCELLENT KOEL EN PRAKTISCH !!!

Bijzonder fijne koel- en vrieskombinatie. Zéér praktisch in gebruik met vele
mogelijkheden en accessoires in koelgedeelte. Ideale hoogte voor koelgedeelte. Mooie LED verlichting ik koelkast. Drie stevige lades in vriesgedeelte. VITA FRESH werkt echt, het houdt vlees groente en fruit écht langer houdbaar. Zéér zuinig, laag energieverbruik.
Kortom een TOPPER waar je jarenlang plezier van hebt !!!

Pluspunten

• Perfecte Koeling
  • Zéér energie zuinig
  • Flexibele indeling
  • Goede verlichting
  • VITA FRESH

Sharif 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Handige Koelkast

Koelkast is ietsje te klein en vriezer iets te groot voor mijn gebruik. Het is een mooie koelkast en ben er tevreden over. Ik beveel het aan omdat ik eerder een Bosch koelkast aangeschaft heb en heb er 20 jaar mee gedaan. Het is dus een goede merk. Erg zuinig en niet te lang voor mijn bereik.

Pluspunten

• Hij doet het
  • Digitale temperatuurmeter
  • Diepvries is ruim
  • Zuinig A+++
  • Niet te lang, kan erbij

Minpunten

• maakt beetje geluid
  • fruitbak te klein

Mustapha 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit voor weinig geld

Mooie grote en ruim koelkast dat goed koelt en perfect is ingedeeld.
Van een algemeen bekend topmerk!

Pluspunten

• Groot/Ruim
  • Zuinig

Fabio 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Top koelkast!

Mooie ruime koelkast, erg stil! Veel opbervakken en een mooie vormgeving. Hij is wel erg groot in onze kleine keuken ;)

Mul 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige, van binnen led-light, op goede hand en kijkhoogte koelkast!

De verlichting is door het led-light heel duidelijk en mooi.De hoogte is zo goed, ik hoef niet meer te bukken voor in of uithalen van levensmiddelen. Plus de 3 laden van de vriezer. Ik ben er heel blij mee!

HdG 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fraaie stille koelvriescombinatie

Fraaie koelkast met vriezer. Super stil. Indeling aan binnenzijde goed zelf in de stellen.
Ingestelde temperaturen kloppen ook daadwerkelijk.

Bosch Koelkast 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitsproduct

We zijn er beiden, ondanks onze hoge leeftijd, van overtuigd dat de kwaliteit en het dagelijkse gebruik van een BOSCH Huishoudproduct, zoals we deze bij ons bezorgde koelkast noemen on leven zal veraangenamen.

bianca 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

koel/vriescombinatie

zeer solide en stil product ,mooi van model,energie zuinig makkelijk handteerbaar ,zeer ruime en praktische indeling.

bertus 07-07-2016 Product paar weken in bezit

fijne koelvriescombinatie

doet het waar die voor bedoeld is uitstekend,goede koeling en vriezer.flessenrek kun je ook verwijderen zodat je wat meer ruimte hebt,voor mij niet nodig,heb meer dan voldoende bergruimte,grootste pluspunt de eenvoudige bediening,en fluisterstil.