Whirlpool BSF 8152 OX rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool BSF 8152 OX rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

etcknapen 07-10-2015
Geschreven voor: Whirlpool BSF 8152 OX rvs

Mooie ruime koelkast, een week nu in bezit, echter hij maak veel lawaai, erg irritant hoog geluidsniveau als het pompje aanslaat. Dus begrijp eigenlijk niet hoe men kan zeggen dat dit een stille koelkast is. Jammer ik was op de revieuws afgegaan.......

etcknapen 11-11-2015

ondertussen is er een monteur geweest, na 4 weken en die heeft het probleem verholpen

Julianti 03-09-2015
Geschreven voor: Whirlpool BSF 8152 OX rvs

De koelkast is zeer ruim en stil. Het koelen van vlees en groenten gaat heel snel en ijsblokjes zijn zo gemaakt. Al met al een prima koelkast.

hansverbaan 03-09-2015
Geschreven voor: Whirlpool BSF 8152 OX rvs

het grote probleem van deze koelvriescombi is dat de inhoud van de vriezer veel kleiner is dan opgegeven wordt.
Netto zou moeten zijn volgens de fabrieksopgave 111L waarmee het een van de grootste vriezers heeft bij de combis.
de brutoinhoud haal de 100 L niet.
verder gemeten zijn er 3 lades 1 van 40x40x16 (=25,6L) 1 van 40x40x20(=32L) en 1 van 40x24x18(=17,3L) samen dus 74 L.
Een enorm verschil met de opgave!
Het koeldeel is riant en fraai, of die 228L is zou kunnen

hansverbaan 22-12-2015

werkt prima, koelt goed en is vrijwel geluidloos.
discussie met de fabrikant : 111 L klopt, nou ik vind van niet!

TheSh4d0wReaper 15-07-2015
Geschreven voor: Whirlpool BSF 8152 OX rvs

Heb de koelkast pas dus kan nog niet echt een menig geven erover. maar tot zover een fijn en mooi apparaat.

skiv 12-07-2015
Geschreven voor: Whirlpool BSF 8152 OX rvs

Vandaag gekocht, dus net in gebruik genomen.
maar van de specificaties worden wij al blij/. de prijs ook