De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKV856WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

j*****@y******** 21-03-2024
Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

mooie nette koelkast, ruim genoeg voor 2 personen, heel stil, ziet er degelijk uit
webcare-7 21-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met deze stille koelkast, ook fijn dat hij ruim genoeg is voor 2 personen.

Frank 06-02-2024

Goed prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Koelkast is mooi stil, koelt heel goed en ziet er mooi uit
Klein min puntje de groentelade is wat klein

Pluspunten

• Led verlichting
  • Stil

Minpunten

• Groentelade wat klein

webcare-7 07-02-2024

Beste Frank,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, het gebruiksgemak en het lage geluidsniveau.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen

v**********@g******** 24-01-2024
Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Goede machine waar ik jaren plezier van zal hebben.ziet er goed uit aan de buiten kant en van binnen ook
webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de koelkast, fijn ook dat het design ook bevalt.

e********@c********** 08-01-2024

Nieuwe andere achterkant

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Vreemde niet zwarte achterkant (condensor) en voel niet achter (zoals vroeger) als hij werkt en dan warm wordt.
De thermostaat (voor deze koele kelder- ruimte) moet nogal hoog moet staan (stand 4), om 5 graden te hebben in het midden van de koelkast.

Pluspunten

• prijs
  • duurzaam

Minpunten

• deurgreep
  • voel achter en hoor niet als hij werkt

webcare-7 09-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitsverhouding. De normale temperatuurstand is zoals in de handleiding staat beschreven stand 3 of 4.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

tjeerd 15-12-2023

niet mijn nr een keuze

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

mooie koelkast maar teweinig instelmoglijkheden van de glasplaten waardoor je de ruimte niet optimaal kunt vullen

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• moeilijk in te richten

Beste Tjeerd,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen da het design bevalt.
Wel jammer dat de inhoud niet naar jou wensen in te stellen is.
We wensen je toch veel koelplezier!

ronald 11-10-2023

tafelmodel Etna-koelkast prima keus!

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Ik stapte bij Expert binnen in Assen en kwam al gauw uit bij Etna, een tafelmodel koelkast, die 350 euro kostte. Hiervoor had ik een Liebher met vriesvak, maar die ruimte gebruikte ik amper. Het goedkoopste model van Liebher kostte 400 euro. De verkoper vertelde me dat Etna prima apparatuur maakt en daarbij kon ik ook nog 3 jaar extra garantie krijgen, naast de periode van de gebruikelijke twee jaar. De koelkast ziet er heel goed afgewerkt uit en maakt weinig geluiden, als hij eenmaal aanstaat. Ik ben tevreden met mijn aankoop.
gr Ronald
aankoopdatum: 16 september 2023

Beste Ronald,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Fijn om te lezen dat de koelkast weinig geluid maakt, ook een pluspunt is de extra garantie.

k**g@h**t.nl 18-09-2023
Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Een prima koelkast niet verwacht dat er zoveel ruimte in zit ,deze koelkast is erg stil en koelt uitstekend.
wij zijn er erg blij mee een echte aan rader en is nog zuinig ook.
Top!!

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de je blij bent met de inhoud en dat hij goed koelt!

Jopopinoloekiko 27-05-2023

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Goed functionerende koelkast voor n redelijke prijs. Er passen veel losse potjes, pakjes en flessen in de deurvakken. De indeling van de ruimte is erg praktisch. Ik ben tevreden 😊

Pluspunten

• Indeling van de deurvakken
  • Vriesvakje

Officiele reactie van Atag 30-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding, de indeling en het vriesvakje.

Wij wensen jou heel veel koelplezier toe.

Titia 10-04-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Deze koelkast heb ik gekozen omdat hij energie zuinig is, de enige met label D in zijn prijsklasse.
de prijs beviel me wel. Hij staat er nu en maakt heel weinig geluid.

Ik heb voor Etna gekozen omdat ik er ook een afzuigkap van heb, waar iets mee was vlak na aankoop en de service geweldig was.

Pluspunten

• energielabel D
  • weinig geluid

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste Titia,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat de koelkast zo goed bevalt. Het doet ons goed dat jij een trouwe ETNA klant bent en dat jij zo tevreden bent over onze service, daar doen wij het natuurlijk voor!

Bedankt voor jouw enthousiaste feedback en wij willen jou heel veel koelplezier wensen!

Ellen
Webcare ETNA

Wij wensen je veel koelplezier toe.

J.d.G. 01-04-2023

aanrader

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

een 2e koelkast , groot genoeg om buiten de drankjes te koelen , gewoon een toppertje.

Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en je tevreden bent met deze keuze
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

y.f.j.van.der.aa@ziggo.nl 19-02-2023

Goed product/goede prijs

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Ik heb deze koeler via internet gevonden. Heb op een goede energieklasse gezocht en kwam deze Etna koeler zonder vriesvak tegen. (Etna KKVV856 in de kleur wit). Goede prijs en goede revieuws!!!
Uiteindelijk bij Expert in Den Bosch gekocht voor 349,-- euro. Het is een hele mooie koeler, die zuinig is (gebruik (energieklasse D=72 KwH per jaar), er mooi uitziet, er kan heel veel in en heel stil is (39 decibel).
Bovendien kreeg ik bij Etna nog 5 jaar garantie, dus de beslissing was snel gemaakt.
Ik heb de koeler inmiddels 14 dagen in huis en ben er heel blij mee, wat Etna belooft is waar!!!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • kan veel in (133 liter)
  • geen handgreep maar een uitsparing bovenin de deur

Minpunten

• geen gevonden

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw Van der Aa,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met jouw keuze. Het doet ons goed dat de koelkast bevalt en werkt naar behoren.
We wensen je nog vele jaren koelplezier toe.

Marijke

r*******@z******* 09-02-2023

Tevreden over Etna

Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

Zeer tevreden over onze vorige Etna koelkast. en nu een energie zuinigere Etna koelkast gekocht !
Officiele reactie van Atag 10-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je na een goede ervaring met je vorige ETNA koelkast wederom voor een toestel van ons gekozen hebt! Helemaal mooi is dat deze je ook zo goed bevalt!

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van de koelkast.

Suzan

r*******@h********** 29-08-2022
Geschreven voor: ETNA KKV856WIT

prijs energieverbruik en een mooie groot tafelmodel koelkast
ziet er perfect uit mooi strak en goede indeling en makkelijk te veranderen

Pluspunten

• prijs
  • verbruik
  • makkelijk in te delen
  • groot volume 133 L

Officiele reactie van Atag 30-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review met maximale reviewscore! Leuk om te lezen dat je zo blij bent met het design en de prijs- kwaliteitverhouding van de koelkast.

Wij wensen je veel koelplezier toe.