Samsung RB37J5029SS - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
267 liter inhoud

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Els 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

goede indeling ruimte

De prijs kwaliteitsverhouding beviel mij. Daarnaast ziet de koel- vries combinatie er mooi en strak uit.

Pluspunten

• koelt erg goed
  • goede indeling
  • ziet er strak uit

AHMED ALRAHHAL 13-05-2016 Product maand in bezit

MET VEIENDLEKE GROET
AHMED ALRAHHAL
MEVROUW L.ALRAHHAL

Sylvia 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koelkast! lekker ruim, niet heel stil, maar op 7 graden in te stellen. Ik merk dat tegenover mijn vorige koelkast, de producten gewoon veel koeler en frisser zijn! top! pronkstuk voor je huis!

W.van Gelderen 04-10-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvries combinatie

Ruime koelkast met goed ingedeelde vakken. is in het label energie zuinig met A+++. mooi design en rvs uitvoering.

Pluspunten

• Energie zuinig A+++
  • Mooi Design

Nancy 02-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design

Mooi uiterlijk, mooie opties aan de binnenkant.
Veel ruimte. Maakt alleen wat geluid helaas. Maar dit is niet hinderlijk voor ons aangezien hij in een dichte keuken staat.

Pluspunten

• Strak design
  • Praktisch van binnen

Doro Krol 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Het is een fantastiche plaats, ik kom er al 8 jaar

Mooie koelkast vriezer , mooie prijs, energie arm A+++ en je hoeft nooit de vriezer meer ontdooien dat is echt super

Meneer V 14-07-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie functionele alleskunner op koelvlakken: aanrader!

Mede dankzij het feit dat deze koelkast al meerdere keren als beste koop is bestempeld door de Consumentenbond, heb ik bij een iBood actie besloten deze koelkast te bestellen. De kast biedt heel erg veel ruimte waarbij het vriesgedeelte gemakkelijk laag gepositioneerd is, aangezien deze minder gebruikt wordt dan het koelgedeelte wat op handhoogte bereikbaar is.

Chique Inox deur, veel verstelbare glazen platen, vakjes in de deur, 2 speciaal gekoelde lades voor groenten en fruit, 3 lades in het vriesgedeelte, stil, zuinig in gebruik. Dit alles samen met de €100 euro kostende Weber BBQ Kettle actie (gratis bij aankoop van dit product), ben ik erg blij met de aankoop van dit product.

Pluspunten

• Weber BBQ Kettle Actie
  • Handig flessenrek
  • Veel, heel veel ruimte!
  • Inox deur oogt zeer chique

Minpunten

• Waarschuwingstoon als deur open staat is erg zacht

Jan 07-07-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk ruime koelkast

Dit is een prachtig ruim apparaat, koele uitstraling, ook van binnen, 3 soepel lopende vriesladen op wieltjes, koelt snel af, er is een aparte koelere zone voor het langer vers houden van vlees en vis. Het deuralarm voorkomt dat je deze laat openstaan wat vroeger helaas nog weleens het geval was. De uitvoering is solide en mooi, hoog en smal.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• grote inhoud
  • mooi design
  • groot koelend vermogen

Gonzalez 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime Goede Koelkast

Goede ruime koelkast met veel gebruikers gemak.
Genoeg ruimte en goede indeling voor verschillende producten.
Goede vries ruimte.

Pluspunten

• Goede vakken voor de vriezer
  • Goede inrichting
  • Genoeg ruimte voor verschillende producten

Minpunten

• Geen keuze uit meerdere kleuren

Reinier 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie koel-vries combinatie

Hiervoor een bredere koelkast gehad iets minder hoog. Deze is wel hoger maar je mist wel net die extra breedte en extra tray in de deur voor flessen. Daarom een 8. Verder is hij echt praktisch geruisloos en de koelkast boven en vriezer onder is handiger dan de omgekeerde versie die we hadden.
Minpunt was dat BCC een actie had dat installeren en verpakking verwijderen gratis was. Alleen degenen die hem brachten deden net alsof je daarvoor moest betalen en heb ik dat daarom zelf gedaan. Achteraf bleek dat niet juist te zijn, dan kan je nog een goede verkoper hebben, dit laat toch een nare nasmaak achter en een overweging om ergens anders te kopen.
Ondanks dat is met name de geruisloosheid een pre en roestvrijstalen en strakke uitvoering een mooi gezicht, zeker aangezien door een kleine keuken deze in de hoek van de woonkamer staat.

Pluspunten

• geruisloosheid
  • uiterlijk
  • temperatuur is goed koud

Minpunten

• 60 cm is iets te smal
  • tray indeling deur zou beter kunnen

Fred 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung koel/vriescombinatie

uitstekende koelkast ben er zeer tevreden over en is zeer aan te bevelen veel ruimte en een goede indeling

Pluspunten

• veel ruimte
  • producten blijven lang vers

Minpunten

• is wel aan de dure kant

Jor&An 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stil , zuinig, echter zwakke kwaliteit buitenkant.

Het is een mooie koelkast, 3 lades in diepvries, 2 extra ''koellades in de koelkast voor groenten en fruit. Daarnaast is hij stil en zuinig in gebruik.
Helaas is onze koelkast met een flinke deuk bezorgd, hier kregen we een nieuwe voor. Echter, was deze helaas ook niet volledig deukvrij aan de buitenkant.

Pluspunten

• Zuinig
  • Extra koeling voor groenten

Minpunten

• Snel deuken buitenkant
  • Geen ruime lades in diepvries

EricdJ 04-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer goede koeler en redelijk stil

Gekozen voor de combinatie van goede koeler, stil en zuinig. Na ruim half jaar blijkt dat ook het geval. Je hoort de koelkast wel, maar dat is in geen verhouding met wat ik had. De achterkant is ook helemaal mooi afgedekt, dus geen stof e.d. meer op het koelelement. In de koelkast blijven mijn producten veel langer houdbaar dan in de vorige koelkast. Over de zuinigheid kan ik geen oordeel geven, want dat is lastig te meten.
De twee lades in de koelkast zijn trouwens zeer ruim en handig in gebruik.

Pluspunten

• Koeling
  • Indeling (ruimte)

Minpunten

• Vakken in deur niet in hoogte verstelbaar
  • Flessenvak deur is diep, flessen vallen om

Eric dJ 10-10-2016

Ik heb na lang zoeken en proberen eindelijk het probleem met de omvallende flessen in de deur opgelost met een passende flessenklem type 00353095 uit de onderdelenwinkel.nl https://www.onderdelenwinkel.nl/flessenklem-00353095/

Anoniem 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige kast. Weinig geluid en voldoende inhoud. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Top kwaliteit. Tot ziens!

Julien 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

super koelksat, still en grote voor mensen met een grote gezien is echt een handige
zeker aan aanrader.

Jos 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met veel capaciteit. Snelle en professionele service van BCCn fijn dat oude apparaat is meegenomen.

WGM001 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige ruime koel-vries combinatie, met een laag energieverbruik en een laag geluidsniveau. Hier gaan we nog veel plezier aan beleven