ATAG KD62194B wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG KD62194B wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans 07-01-2021

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: ATAG KD62194B wit

Op zich een aardige koelkast, waren het niet dat alle diepvriesladen na 2 jaar kapot gaan. Vorige Pelgrim koelkast had daar totaal geen last van na 10 jaar zelfs. Blijkbaar is de kwaliteit van dit bedrijf flink omlaag gegaan.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• diepvriesladen gaan snel kapot
  • niet de stilste
  • grote temperatuurschommelingen binnen koelkast

Officiele reactie van Atag 08-01-2021

Beste Frans,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat deze koelkast in de basis goed bevalt maar het is natuurlijk erg vervelend dat de vrieslades op korte termijn zijn gebroken. Graag willen we voor je kijken wat wij hierin voor je kunnen betekenen. Wil je zo vriendelijk zijn je gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

RT69 21-11-2018

Koelen en vriezen goed, maar.........

Geschreven voor: ATAG KD62194B wit

Ik heb deze koelkast begin dit jaar gekocht.
Koelen en vriezen doet ie prima en heeft behoorlijk veel ruimte.
Echter, zijn er 2 nadelen waarvan er 1 best irritant is.
1. De deur gaat best moeilijk/zwaar open. Dit heeft in mijn geval ook met de gripper te maken. Pak bij deze koelkast géén platte gripper.
2. Bij het aanslaan van de koelkast maakt deze best veel geluid. Op de site van de fabrikant staat 35 dB. Dit is niet waar. Deze koelkast tikt makkelijk de 50 dB aan. Dit heeft o.a. te maken met de ventilator die erin zit. Deze is al een keer vervangen bij mij door ATAG. Daarna was het ietsje beter (het geluid van de van zelf was idd minder), maar het zoemende geluid is er nog steeds en ook nog steeds tikt ie makkelijk de 50 dB aan. Dit is heel irritant 'savonds als je rustig op de bank zit en je hoort dat 'harde' geluid.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Goed in koelen en vriezen

Minpunten

• Zware deur
  • Veel geluid bij het aanslaan van de koelkast

Officiele reactie van Atag 22-11-2018

Geachte heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wat fijn dat het geluid iets beter is geworden, maar vervelend dat deze nog steeds 50 dB aantikt. Graag ontvangen wij uw gegevens via de mail webcare@atagbenelux.com dan kijk ik of ik iets voor u kan betekenen. Webcareteam ATAG Groet Priscilla