Samsung RB37J5005WW - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

André 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime koelkast

Zeer ruime netjes afgewerkte koel-vrieskast. Zelf de deur omgehangen met de uitleg uit de handleiding. Apparaat is netjes afgewerkt en voldoet volledig aan de verwachtingen. Grote aparte koele zones voor groente en vlees/vis. Enig minpuntje: als de compressor draait hoor je deze iets brommen.

Pluspunten

• zeer ruim
  • twee koele zones en No frost
  • netjes afgewerkt

Minpunten

• de compressor bromt een beetje

Eline 06-08-2016 Product maand in bezit

Superkoelkast

Het is een hele degelijke stille strak vormgegeven koelkast die i elk interieur past. Producten blijven heel lang vers en hij is lekker groot.

Marjet 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne en ruime koelkast. Het zou helemaal geweldig zijn geweest als Samsung een flessenrek mee had geleverd. Maar super tevreden met de koelkast. Maakt weinig geluid en hij staat bij mij in een open keuken.

Klauw 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Fijne stille koelkast die superruim is. Fijn dat hij greeploos is. Had wel een plankje extra kunnen hebben binnen in omdat hij zo hoog is.

Michael 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
De koelkast is duidelijk hoorbaar, niet geschikt voor een open keuken. Gelukkig staat ie bij ons in de bijkeuken.

Bert 27-05-2016

Hallo michael,
Weet je zeker dat het model RB37J5005WW is? Want volgens mij is 38 db wel geschikt voor open keuken. Weet nl niet of ik deze neem, daarom vraag ik het.