Bosch Serie 8 KAN92LB35 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 KAN92LB35 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Robbert 17-01-2019

Functionele betaalbare koelkast mét uitstraling!

We hebben deze koelkast sinds September afgelopen jaar in gebruik en we zijn meer dan tevreden. Hij is ruim wvb het koelgedeelte, met name de deur biedt de mogelijkheid om 2 pakken melk achter elkaar te zetten en dat is superhandig. Ook bovenste plank is ontworpen zodat pakken zuivel er mooi rechtop in kunnen staan. Eronder een flessenhouder voor 4 1,5 ltr flessen. De 3 lades bieden goede opbergmogelijkheden voor groente, kaas, voorraad. De LED-verlichting binnen is top. Het vriesgedeelte biedt ruimte voor oa brood, vlees, ijs en heeft opbergmogelijkheden in de deur. Wat hem echt onderscheidt is de prachtige vormgeving met de zwarte glazen deuren. Een echte eyecatcher is onze keuken en ook nog eens betaalbaar. Voor een vergelijkbare Liebherr betaal je ruim 5000 euro, ongehoorde prijzen!

Pluspunten

• opbergmogelijkheden zuivel in deur
  • opbergladen
  • flessenrek
  • uitstraling
  • handmatig ijsblokjessysteem werkt prima

Minpunten

• deurgreep moet je even aan wennen

Panzer 02-04-2017

Fantastisch

We waren op zoek naar een niet te grote side-by-side, die in een zwarte keuken moest passen. Technisch bevalt het ding (nu bijna drie maanden) prima: stil, handige ijsblokjesbakken, ruim, redelijk stil. Dat is echter niet onderscheidend: er zijn meer koekasten die dat kunnen. Wat wel bijzonder is, is de uitstraling. De zwarte glazen deuren werken en de zijkanten van de deuren in zwart aluminium zijn erg mooi. Decent, opvallend, maar toch ingetogen. Veel en veel mooier dan rvs.

Pluspunten

• werking
  • uiterlijk

Minpunten

• geen