Bosch KAN92VI35 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
387 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KAN92VI35 op Kieskeurig.nl.

Judy1974 09-03-2018

prima koelkast maar

Geschreven voor: Bosch KAN92VI35

Wij zijn heel blij met deze Amerikaanse koelkast. De ruimte, het design, de inhoud.
Maar hij maakt echt een hoog geluid. Als ik de deuren open en dicht doe, stopt het even maar daarna gaat het geluid weer door.

Meine 10-02-2018

Prima Koelkast (2 jaar in gebruik)

Geschreven voor: Bosch KAN92VI35

Prima. mooie en strakke koelkast, in het koel-gedeelte hebben we het "Boter en kaasvak" in de deur eruit gegooid. Dit ding stond niet op de foto's. In de plaats daarvan hebben we 2 keer een Houder (00671179) extra in de deur geplaatst.

Daarmee is het geheel geworden zoals het op de technische tekening "KAN92VI35-ExplodedView_all" stond. Blijkbaar zo bedoeld door de ontwerper, en door de commercie eruit gehaald in de praktijk. Daarom toch hoge score voor design.

De deur hoeft nu maar een klein stukje open om iets van deze vakken te pakken.

Het ijsblokjesmaker in het vriesgedeelte is misschien 1 maand in gebruik geweest, en daarna er uitgehaald voor meer nuttige vriesruimte.

De koelkast maakt soms wel wat geluid, maar is wel OK.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com