Siemens KA90DVI20 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
370 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lisgeluk 06-01-2018

Heerlijk ruim fijne indeling top koelkast

genieten om al je spullen flessen schalen met hapjes erin kwijt te kunnen. Een must voor een hobbykok

H. 01-12-2017

Amerikaanse IJskast

Prachtige ijskast met vriezer er naast. Ook gekoeld water met ijsklontjes of crushed ice uit de vriezerdeur te halen. Groot koel gedeelte met hele handige indeling. Veel handiger en daardoor ruimer dan onze vorige. Temperatuur van vriezer en koeler onafhankelijk van elkaar in te stellen.

Pluspunten

• ijskast maakt niet veel geluid

Minpunten

• ijsklontjes maker maakt wat veel lawaai

PH3474 27-11-2017

Veel ruimte

Deze koelkast sinds 3 weken in bezit, het is een mooie grote koelkast, de ruimte in het vriesvak is minder. Helaas maakt de koelkast ongeacht of je de ijsmachine gebruikt (en het water al dan niet aansluit) ongeveer ieder uur een zeer irritant hard geluid voor ongeveer 40 seconden, dit is wel zeer vervelend gezien onze slaapkamer grenst aan de keuken.

Samm 15-11-2017

Koetl goed maar is lawaaierig en strooit met ijs!

Koelt goed, bijzonder strak vormgegeven maar maakt heel veel lawaai, helemaal wanneer er ijsklontjes gemaakt of gevraagd worden. De ijsklontjes komen bovendien (na een paar enorm harde 'klikkende' geluiden) met een noodvaart uit de verdeler, vliegen in de rondte. Zeker geen aanrader!

Miranda0512 10-10-2017

Mooi ruim en mooi design

Ruim en mooi design. Koelt en vriest prefect en maakt goede ijsblokjes. Maakt wel geluid als het ijsblokjes maakt maar dat is een kwestie van wennen.

mountainhi 18-07-2017

Erg mooie en gebruiksvriendelijke Amerikaan

Ruim een week in ons bezit. Echt een aanwinst in onze open keuken. Het apparaat biedt meer dan voldoende vries- en koelruimte en is vrijwel geruisloos. Alleen het vallen van de ijsblokjes maakt, uiteraard, wat geluid. De indeling is goed, al had er nog wel een deurvakje bijgekund in het koelgedeelte. De bediening is zeer gemakkelijk.

nlhg 28-04-2017

geweldige koel/vries combinatie

We gebruiken deze combinatie nu 3 weken en vinden het een perfecte
koel/vries combinatie met heel veel ruimte in beide delen.
Prachtige aanblik in de keuken

Edwin 25-11-2016

Siemens side-by-side

Ziet er van buiten mooi en strak uit. Het maken van ijsblokjes maakt wel meer lawaai tov onze vorige Siemens. Ook is de koelkast achteraf gezien minder diep. Dat ervaren we nu als een nadeel maar zal een kwestie van wennen zijn.

Pluspunten

• mooi
  • ruim
  • stil, op ijsblokjes maken na

Minpunten

• lawaai ijsblokjes machine
  • geeft niet de werkelijke temperatuur

Avnish Kumar 29-08-2016

Great Look and Enough space

Awesome looks and lots of place to store stuff. I specially love the way it buzzes when you leave it open for quite a while. Can't wait to use the Ice dispenser functionality

Pluspunten

• Looks
  • Defrost
  • Space