Siemens KA92NLB35

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KA92NLB35 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Mariette 17-09-2018

Mooi en functioneel

Geschreven voor: Siemens KA92NLB35

De side by side ziet er heel mooi uit. Enige nadeel is dat er snel vingerafdrukken op het glas te zien zijn. De indeling is heel praktisch en maakt het heel ruimtelijk. In de deuren kan je heel veel spullen kwijt. Ook het flessenrek en de groente / fruit laden zijn heel handig en ruim.

Pluspunten

• Heel ruim
  • Handige indeling

Minpunten

• Snel vingerafdrukken op de glazen deur

Cleo Zinad 27-08-2018

Veel ruimte en uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens KA92NLB35

Prachtige koelkast, kleur is zwart....maar heeft ook een spiegeleffect. Vanwege de kleur wel makkelijk zichtbare vlekken, dus regelmatig rondom de handgrepen poetsen is een feit. In de koelkast heel veel ruimte en mogelijkheden om onderscheid te maken in type product en temperatuur om deze een geschikt plekje te geven. Vriezer idem, ook mooie verdeling en veel ruimte. Verder zuinig, stil en veel koelfuncties.

Pluspunten

• heel ruim
  • goede esthetiek
  • veel functies en mogelijkheden
  • stil

Minpunten

• redelijk aan de prijs
  • makkelijk vlekken/vingerafdrukken op deuren

Mariel 30-01-2018

Koel/vrieskast

Geschreven voor: Siemens KA92NLB35

Ik heb dit produckt aangeschaft wegens de mooiste strakke uitstraling, hij staat als blikvanger in ons huis. veel koel en vries ruimte. en de handvaten netjes weggewerkt, zodat er geen uitstekende handvaten aanzitten.