Bosch KGE49AW41 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE49AW41 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

OostWestThuisBest 23-01-2020

Veel ruimte, maar ook veel herrie en veel ijsvorming!

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

Ruime koelkast en met ruim vriesgedeelte, mooi straks design. Maar wat maakt deze koelkast een herrie! Hij bromt, zoemt en rammelt de hele dag door. We hebben deze koelkast nu ruim een jaar, maar de herrie wordt steeds erger. Ondanks dat je er met gemak je week-boodschappen in kwijt kunt, echt spijt van deze aankoop. Daarnaast vind ik het LowFrost een aanfluiting, hij vriest erg snel aan. Volgende keer echt weer een NoFrost koelkast, van een ander merk dan Bosch.

Pluspunten

• Ruimte
  • Strak design
  • Alarm als de deur te lang open blijft staan

Minpunten

• Heel veel herrie
  • Vriest snel en veel aan, ondanks LowFrost

Officiële reactie van Bosch 24-01-2020

Schakel svp onze servicedienst in om de koelkast te laten controleren, telefoon 088 - 424.40.10, keuze 1, 24/7 bereikbaar. Groet, Lisette van Bosch Home

d van Hell 01-07-2018

koelvriescominatie

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

De koelkast is erg breed en kan heel veel in. Vooral voor verjaardagen kan de taartdoos in zijn geheel er in. En nu met het mooi weer lekker vlees op de barbecue en hou je nog ruimte over voor de andere boodschappen.

Kuk_holding BV 09-06-2018

Groot en inhoud groot en ruim.

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

Omdat ik echt te vreden ben. Al een ruim opzoek geweest voor zo een mooie en ruime koelkast.
Ziet er practig uit.

Pluspunten

• Ruim
  • Houd lekker je produkten vers

Minpunten

• Tot nu tie nog geen.

Layla 22-05-2018

Ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

LowFrost koel-vriescombinatie met VitaFresh bewaarsysteem. Dankzij LowFrost met ingeschuimde verdampers eenvoudig en snel ontdooien

VitaFresh: verse levensmiddelen blijven langer vers, dankzij een luchtvochtigheidsregeling.
Energieklasse A+++: koelt uiterst zuinig.
FlexShelf: extra flexibiliteit door in- en uitklapbare etage.
LowFrost: dankzij ingeschuimde verdampers eenvoudig en snel ontdooien. Dat betekent minder werk en lagere energiekosten.
VarioZone: meer flexibiliteit en ruimte dankzij uitneembare glazen plateaus in het vriesgedeelte.

Veel ruimte voor grote diepvriesproducten in de BigBox-lade

Een extra diepe vrieslade om al uw diepvriesproducten moeiteloos in op te bergen. Zeer geschikt voor grote dozen, bijvoorbeeld van taarten en pizza's. Of u nu alvast alles voor een kinderfeestje in huis wilt halen of een bruidstaart wilt invriezen - in de BigBox is er altijd voldoende ruimte.

EasyLift leggers en -deurvakken: altijd op de juiste hoogte

De glazen EasyLift leggers zijn in hoogte verstelbaar en kunnen tot wel 6 cm worden verplaatst. Daarbij hoeven de producten niet verwijderd te worden. En als u in de deur meer hoogte nodig heeft, kan het EasyLift-deurvak tot maximaal 40 cm worden verplaatst, zelfs als het vol staat.

LED-verlichting: zet de inhoud van uw koelkast in de schijnwerpers

LED-lampen bieden compleet nieuwe verlichtingsmogelijkheden voor koelkasten. Ze verlichten de binnenkant gelijkmatig, zonder te verblinden. LED-verlichting verbruikt minder stroom dan conventionele koelkastverlichting en gaat een (toestel)leven mee.

LowFrost: minder vaak ontdooien

LowFrost bespaart u een hoop werk doordat de vorming van ijs wordt verminderd. Koel-vrieskasten hoeven veel minder vaak te worden ontdooid en het energieverbruik blijft constant. En als u toch eens moet ontdooien, hebben wij voor u een handige oplossing: dankzij een afvoer onderin het apparaat gaat het namelijk een stuk sneller en gemakkelijker.

Pluspunten

• Ruime diepvriesvakken
  • Snel ontdooien dankzij LowFrost
  • VitaFresh; fruit en groente blijft langer vers
  • Easylift leggers en deurvakken
  • Ledverlichting

Minpunten

• Geluid; minimaal

Fatih 16-05-2018

Kwaliteit voor een redelijk prijs

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

Een ruime koelkast met een vriezer. Mooie indeling en design. Voldoende instellingsmogelijkheden en dat allemaal voor een acceptabele prijs.

Pluspunten

• Ruim
  • Kwalitatief goed

D. Cantay 11-05-2018

Bosch KGE49AW41 Grote koelkast met vriezer

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

Mooie grote koelkast voor mijn grote gezien . Ik kan alles kwijt en is overzichtelijk vav binnen. Groenten en fruit blijven lang goed vers.

Pluspunten

• koel ruimte is groot

Ouarda 21-04-2018

Super koelkast voor groot gebruik

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

Fijne grote koelkast, genoeg ruimte
Koelt goed en maakt niet veel geluid
Ideaal voor grote huishouden, mooie vorm

Pluspunten

• Kwaliteit prijs verhouding
  • Groot/ruim
  • Koelt goed

Minpunten

• Alarm gaat te snel af bij iets te lang open

Bert 28-02-2018

Wat een buffel...prachtig design.

Geschreven voor: Bosch KGE49AW41 wit

Zeer mooie koelkast die 70cm breed is! Zeer ruim met 301 liter koelkast en 111 liter vriezer. De indeling is perfect en techniek is over nagedacht. A+++ met 175 kwh/u verbruik. Erg blij mee.