Bosch KGE49AW41 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
301 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

d van Hell 01-07-2018

koelvriescominatie

De koelkast is erg breed en kan heel veel in. Vooral voor verjaardagen kan de taartdoos in zijn geheel er in. En nu met het mooi weer lekker vlees op de barbecue en hou je nog ruimte over voor de andere boodschappen.

Kuk_holding BV 09-06-2018

Groot en inhoud groot en ruim.

Omdat ik echt te vreden ben. Al een ruim opzoek geweest voor zo een mooie en ruime koelkast.
Ziet er practig uit.

Pluspunten

• Ruim
  • Houd lekker je produkten vers

Minpunten

• Tot nu tie nog geen.

Layla 22-05-2018

Ruime koelkast!

LowFrost koel-vriescombinatie met VitaFresh bewaarsysteem. Dankzij LowFrost met ingeschuimde verdampers eenvoudig en snel ontdooien

VitaFresh: verse levensmiddelen blijven langer vers, dankzij een luchtvochtigheidsregeling.
Energieklasse A+++: koelt uiterst zuinig.
FlexShelf: extra flexibiliteit door in- en uitklapbare etage.
LowFrost: dankzij ingeschuimde verdampers eenvoudig en snel ontdooien. Dat betekent minder werk en lagere energiekosten.
VarioZone: meer flexibiliteit en ruimte dankzij uitneembare glazen plateaus in het vriesgedeelte.

Veel ruimte voor grote diepvriesproducten in de BigBox-lade

Een extra diepe vrieslade om al uw diepvriesproducten moeiteloos in op te bergen. Zeer geschikt voor grote dozen, bijvoorbeeld van taarten en pizza's. Of u nu alvast alles voor een kinderfeestje in huis wilt halen of een bruidstaart wilt invriezen - in de BigBox is er altijd voldoende ruimte.

EasyLift leggers en -deurvakken: altijd op de juiste hoogte

De glazen EasyLift leggers zijn in hoogte verstelbaar en kunnen tot wel 6 cm worden verplaatst. Daarbij hoeven de producten niet verwijderd te worden. En als u in de deur meer hoogte nodig heeft, kan het EasyLift-deurvak tot maximaal 40 cm worden verplaatst, zelfs als het vol staat.

LED-verlichting: zet de inhoud van uw koelkast in de schijnwerpers

LED-lampen bieden compleet nieuwe verlichtingsmogelijkheden voor koelkasten. Ze verlichten de binnenkant gelijkmatig, zonder te verblinden. LED-verlichting verbruikt minder stroom dan conventionele koelkastverlichting en gaat een (toestel)leven mee.

LowFrost: minder vaak ontdooien

LowFrost bespaart u een hoop werk doordat de vorming van ijs wordt verminderd. Koel-vrieskasten hoeven veel minder vaak te worden ontdooid en het energieverbruik blijft constant. En als u toch eens moet ontdooien, hebben wij voor u een handige oplossing: dankzij een afvoer onderin het apparaat gaat het namelijk een stuk sneller en gemakkelijker.

Pluspunten

• Ruime diepvriesvakken
  • Snel ontdooien dankzij LowFrost
  • VitaFresh; fruit en groente blijft langer vers
  • Easylift leggers en deurvakken
  • Ledverlichting

Minpunten

• Geluid; minimaal

Fatih 16-05-2018

Kwaliteit voor een redelijk prijs

Een ruime koelkast met een vriezer. Mooie indeling en design. Voldoende instellingsmogelijkheden en dat allemaal voor een acceptabele prijs.

Pluspunten

• Ruim
  • Kwalitatief goed

D. Cantay 11-05-2018

Bosch KGE49AW41 Grote koelkast met vriezer

Mooie grote koelkast voor mijn grote gezien . Ik kan alles kwijt en is overzichtelijk vav binnen. Groenten en fruit blijven lang goed vers.

Pluspunten

• koel ruimte is groot

Ouarda 21-04-2018

Super koelkast voor groot gebruik

Fijne grote koelkast, genoeg ruimte
Koelt goed en maakt niet veel geluid
Ideaal voor grote huishouden, mooie vorm

Pluspunten

• Kwaliteit prijs verhouding
  • Groot/ruim
  • Koelt goed

Minpunten

• Alarm gaat te snel af bij iets te lang open

Bert 28-02-2018

Wat een buffel...prachtig design.

Zeer mooie koelkast die 70cm breed is! Zeer ruim met 301 liter koelkast en 111 liter vriezer. De indeling is perfect en techniek is over nagedacht. A+++ met 175 kwh/u verbruik. Erg blij mee.

Hans Willem 06-11-2017

Ruim maar lawaaiig!

De koelkast is erg ruim, handig ingedeeld.
De ingebouwde ventilator maakt erg veel lawaai, eigenlijk is de koelkast niet geschikt voor een open keuken.
Verder maak ik mij zorgen over de gebruikte materialen, ondanks voorzichtig gebruik zit er al een scheur in de flessenhouder in de deur.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com