Liebherr CU 2811-20 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CU 2811-20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Suzanne 25-06-2020

Doordacht apparaat

Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

De gebruiksaanwijzing is duidelijk: ik wil dringend aanraden om die voor gebruik door te lezen, dan weet je maar hoe je met je koelkast het beste om kan gaan.
Verder zit er een knopje in voor wanneer de temperatuur in je keuken zou zakken tot onder de 18 Celsius (bij mij kan dat), dan blijft het vriesvak toch goed op temperatuur. Heel doordacht: als een ouderwets lichtknopje met een 1 en een 0 erop, dus hij kan niet per ongeluk verkeerd staan!

Pluspunten

• Diepe vrieslades, doorzichtige voorkant
  • wijnrek & coolplus knopje

Minpunten

• Kaasvakje zonder klepje
  • Groentelade niet diep genoeg (hele kool?)

Peter 23-03-2019

Fijn formaat, mooi stil

Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Wij hebben voor deze koelvriescombinatie gekozen vanwege het formaat en dan vooral de hoogte: iets meer dan 1,6m. Vanwege de recensies hier (maar ook elders) maakte ik me wel zorgen over het geluid. Maar hij staat hier nu een paar dagen en wij vinden 'm stil genoeg. De koelvriescombinatie maakt zeker niet meer geluid dan onze 20 jaar oude (ja ja) Zanker, eerder minder. Staat in een halfopen keuken. Ik vraag me af of de mensen die klagen over het geluid misschien een ondeugdelijk apparaat hebben gekregen, want ik ben behoorlijk gevoelig voor dit soort geluiden, maar ik herken er niets van - gelukkig.

Jansen 13-08-2018

Happy

Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Dit product doet gewoon wat het moet doen! Het is geluidsarm en ziet er modern uit. Tevens zijn er meer dan meer dan genoeg treden en vakken om diverse producten te plaatsen. Ik ben Happy!

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Flessenrek aanwezig
  • Veel treden en opbergvakken

Minpunten

• Geen ventilator

Aapje 24-10-2017

Te veel lawaai

Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Ik heb het apparaat nu half jaar maar erger me nog elke dag aan het lawaai.
Apparaat staat in woonkeuken in appartement, ik hoor hem overal, dag en nacht.

JanS 07-11-2016

Fijne koel-vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Ruim twee weken in huis met een plaats in de woonkeuken. Geluid valt me reuze mee, geen storende factor in de woonkamer. Mooie ruime koelkast voor mijn woonsituatie.. Koelt goed en heeft een praktische indeling. Mooie led verlichting en flexibele indeling met glasplaten waarvan een deelbaar is. Kortom ik ben zeer tevreden over deze aanschaf.

Pluspunten

• Lange levensduur van Liebherr producten.
  • Compacte afmetingen.

Patricia 15-12-2015
Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Ziet er mooi uit. Koelt goed. Is ruim en heeft een praktische indeling behalve in de deur - de bovenste 3 bakjes had ik liever wat lager willen hebben om meer ruimte in de bovenste te creëren; de onderste heeft meer ruimte dan nodig - jammer dat ze niet kunnen verplaats worden. De 2 halve glasplaten vind ik fijn (moest wel even puzzelen om ze in te krijgen). Het geluid valt mee, (wat ik van een 39db verwacht),helemaal niet storend! Ik ben niet teleurgesteld met mijn keus, voldoet aan mijn verwachtingen.

Ivo 06-12-2015
Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Waardeloos apparaat, want maakt zeer veel geluid. Daardoor is het gebruiksgemak onvoldoende, omdat deze in woonkeuken staat. Vormgeving valt ook tegen, slecht afgewerkt. Bijvoorbeeld geen afdekplaat aan de onderkant, waardoor je pootjes ziet. Er zitten dus geen wieltjes onder. Erg onhandig als je het apparaat wilt verplaatsen. Duurzaamheid ook een 1, omdat ik dit apparaat zo snel mogelijk weer kwijt wil, omdat het geluid echt verschrikkelijk hard is. Geluidsniveau dus een 1, maar dat is eigenlijk nog teveel. Ik raad dit product aan iedereen af.

dent 22-11-2015
Geschreven voor: Liebherr CU 2811-20 wit

Wij zijn erg teleurgesteld in Liebherr. De koelkast koelt goed, daar niets op tegen. Indeling is ook perfect. Waarom toch niet tevreden? Het geluid is erg hard. Wij hebben veel spijt van deze aankoop. Inmiddels is er ook een monteur geweest om het geluid te beoordelen. Dit was meer iets van "wij van WC eend, adviseren WC eend." Voor ons NOOIT meer Liebherr.