Liebherr CU 2811-20 - Reviews

upside-down koel/vriezer

5,2

JanS 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne koel-vries combinatie

Ruim twee weken in huis met een plaats in de woonkeuken. Geluid valt me reuze mee, geen storende factor in de woonkamer. Mooie ruime koelkast voor mijn woonsituatie.. Koelt goed en heeft een praktische indeling. Mooie led verlichting en flexibele indeling met glasplaten waarvan een deelbaar is. Kortom ik ben zeer tevreden over deze aanschaf.

Pluspunten

• Lange levensduur van Liebherr producten.
  • Compacte afmetingen.

Patricia 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit. Koelt goed. Is ruim en heeft een praktische indeling behalve in de deur - de bovenste 3 bakjes had ik liever wat lager willen hebben om meer ruimte in de bovenste te creëren; de onderste heeft meer ruimte dan nodig - jammer dat ze niet kunnen verplaats worden. De 2 halve glasplaten vind ik fijn (moest wel even puzzelen om ze in te krijgen). Het geluid valt mee, (wat ik van een 39db verwacht),helemaal niet storend! Ik ben niet teleurgesteld met mijn keus, voldoet aan mijn verwachtingen.

Ivo 06-12-2015 Product kwartaal in bezit

Waardeloos apparaat, want maakt zeer veel geluid. Daardoor is het gebruiksgemak onvoldoende, omdat deze in woonkeuken staat. Vormgeving valt ook tegen, slecht afgewerkt. Bijvoorbeeld geen afdekplaat aan de onderkant, waardoor je pootjes ziet. Er zitten dus geen wieltjes onder. Erg onhandig als je het apparaat wilt verplaatsen. Duurzaamheid ook een 1, omdat ik dit apparaat zo snel mogelijk weer kwijt wil, omdat het geluid echt verschrikkelijk hard is. Geluidsniveau dus een 1, maar dat is eigenlijk nog teveel. Ik raad dit product aan iedereen af.

dent 22-11-2015 Product maand in bezit

3,3
Wij zijn erg teleurgesteld in Liebherr. De koelkast koelt goed, daar niets op tegen. Indeling is ook perfect. Waarom toch niet tevreden? Het geluid is erg hard. Wij hebben veel spijt van deze aankoop. Inmiddels is er ook een monteur geweest om het geluid te beoordelen. Dit was meer iets van "wij van WC eend, adviseren WC eend." Voor ons NOOIT meer Liebherr.